  • 61. Data: 2011-07-31 15:41:44
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 20:24, Tomek pisze:

    > W ups jest podpis elektroniczny

    Podpis elektroniczny ? A co to takiego i jak to się fałszuje ?
    "Pokażesz przepis" ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 62. Data: 2011-07-31 15:52:08
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Tomek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Oczekuje jakieś rady jak postąpić z odbiorem przesyłki, a nie
    > wywodów domorosłego filozofa na temat penisów. Jak nie masz nic
    > więcej do dodania to sobie daruj.

    Sprawdź w poniedziałek czy odbierzesz jedną czy dwie. Jak dwie, to nie widzę
    problemu, jak jedną, to wtedy zaczynasz zadymę.
    Przem

  • 63. Data: 2011-07-31 15:54:21
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    RadoslawF nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Trafiasz na kurierów uprzejmych dla kobiet.

    Gdyby mnie ktoś nazwał złodziejem jeszcze przed oddaniem przesyłki, też bym
    był niemiły.
    Przem

  • 64. Data: 2011-07-31 19:13:30
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Podpis elektroniczny ? A co to takiego i jak to się fałszuje ?
    > "Pokażesz przepis" ?

    Bierzesz rysik i na ekranie terminala kurierskiego podpisujesz się czyims
    nazwiskiem. Trudne?

    T.

  • 65. Data: 2011-07-31 19:58:59
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-07-30 18:47, Tomek pisze:

    > szanowni Państwo byście doradzili?

    A moze on sie po prostu pomylil i zle klepnal w ten komputerek?

    pozdr
    PG

  • 66. Data: 2011-07-31 20:44:42
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzeda" napisał w wiadomości news:j14c65$575$1@inews.gazeta.pl...

    > A moze on sie po prostu pomylil i zle klepnal w ten komputerek?

    Swierszcz w wątku napisał, że raczej nie da się pomylić świadomie ;)

    T.

  • 67. Data: 2011-07-31 20:46:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-31 13:06, zly pisze:

    > Wiem, że kij ma dwa końce. Ale nie jest zdrowe stosowanie odpowiedzialności
    > zbiorowej. I imo pracodawca nie może przenosić swojego ryzyka na kuriera.

    Kurier zazwyczaj jest "przedsiębiorstwem" (tzn. działalnością
    gospodarczą) i przenosić ryzyko może...

    Czy to mądre czy nie mądre, to już inna sprawa.
    Firmy tak robią, kurierzy tak robią - też się spotkałem z tym że
    przesyłka dogadana na odbiór w późniejszym terminie była w systemie jako
    dostarczona.

  • 68. Data: 2011-07-31 20:49:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-31 01:06, Animka pisze:

    > Kurierzy maja numery telefonów i umawiaja się na konkretną godzinę.

    No właśnie dlatego dzwoni, bo funkcjonuje ten system.
    Dzwonią i się umawiają, bo mają interes w tym żeby adresat przesyłkę
    odebrał.

    W przeciwnym wypadku kurierowi by "wisiało" czy ktoś przesyłkę odbierze
    i by się nie starał, a nawet mógłby już w bazie odhaczyć wszystkie
    niepasujące mu adresy jako "adresat nieobecny" - objedzie brzegi rejonu
    w innym terminie jak mu się więcej paczek zbierze.

    System może i niesprawiedliwy, ale po prostu skuteczny.

  • 69. Data: 2011-07-31 20:58:23
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-07-31 22:44, Tomek pisze:
    > Użytkownik "grzeda" napisał w wiadomości

    > Swierszcz w wątku napisał, że raczej nie da się pomylić świadomie ;)

    W UPS status doreczenia nabija sie tak:
    0. Menu statusow
    1. Doreczono
    2. Wybierasz miejsce doreczenia przesylki (dom, biuro, sekretariat itp.)
    3. Podpisujesz sie na DIADzie (urzadzenie, ktore nosi ze soba kurier)
    4. Kurier wpisuje jak smsa twoje nazwisko
    5. Potwierdza to wszystko.

    status odroczonego doreczenia:

    0. Menu statusow
    1. Odroczone doreczenie
    2. Data nowego doreczenia
    3. Skanowanie awiza (takiego jak na poczcie)
    4. Potwierdzenie zeskanowania.

    Raczej ciezko te dwie opcje pomylic :D

  • 70. Data: 2011-07-31 21:49:05
    Od: grzeda <g...@t...pl>