  • 41. Data: 2011-07-30 20:55:54
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-30 20:09, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Swierszcz" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, dzięki też rozpatruje ten wariant. Tylko, żeby kurier chciałm
    > poczekać na rozpakowanie, bo to będzie własnie "ten" kurier ;)
    >
    > T.

    Qrwa debilu kazdy kurier ma swoj rejon , zacznij myslec jak normalny
    czlowiek nie jak polaczek podpierdalaczek.

  • 42. Data: 2011-07-30 21:31:40
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    > Ok, dzięki też rozpatruje ten wariant. Tylko, żeby kurier chciałm poczekać
    > na
    > rozpakowanie, bo to będzie własnie "ten" kurier ;)
    >
    > T.
    Nic się nie przejmuj nie mają twojego podpisu, czy to elektroniccznego, czy
    to zwykłego. Jak kurier nie pozwoli Ci otworzyć w jego obecności to powiedz,
    że narobisz mu smrodu.

  • 43. Data: 2011-07-30 21:36:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co szanowni Państwo byście doradzili?

    Zaleciłbym ostrożność przy odbiorze. Obejrzeć dokładnie paczkę. Zajrzeć do
    środka. Jak wszystko bedzie OK! to wrócić uwagę kurierowi, że sfałśzował
    podpis. Moze faktycznie jest to ominięcie kretyńskiej procedury jedynie.

  • 44. Data: 2011-07-30 21:41:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 20:35:45 +0200, JK napisał(a):

    > A zastanowiłeś się co by było gdyby nie te
    > procedury?

    Co? A co w przypadku kiedy kurier nie ma szczęścia i objedzie wszystkie
    punkty i w żadnym nie ma kto odebrać?
    --
    marcin

  • 45. Data: 2011-07-30 21:41:57
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

> [...]
    > środka. Jak wszystko bedzie OK! to wrócić uwagę kurierowi, że sfałśzował
    > podpis. Moze faktycznie jest to ominięcie kretyńskiej procedury jedynie.
    Z tymi statusami w internecie tak bywa, że kurier podaaje "doręczona" aby
    się nie tłumaczyć a wskarajnych przypadkach nie płacić kary umownej.
    Przepracowałem kiedyś 7 lat w firmie kurierskiej więc znam zagadnienie.

  • 46. Data: 2011-07-30 21:54:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-30 23:41, zly pisze:

    > Co? A co w przypadku kiedy kurier nie ma szczęścia i objedzie wszystkie
    > punkty i w żadnym nie ma kto odebrać?

    Te normy są po to, bo pewnie trafiali się właśnie tak pechowi kurierzy
    jak piszesz.
    Jeździł taki codziennie, a w dni parzyste okazywało się że jak na złość
    nie było na miejscu żadnego adresata i wszystkie paczki dostarczał w dni
    nieparzyste kiedy wszyscy byli na miejscu.

    Niby normy głupie, ale z drugiej strony jak tu inaczej zagonić kuriera
    żeby jeździł tam gdzie ma dowieźć przesyłki, a nie tam gdzie jemu wygodnie?

  • 47. Data: 2011-07-30 23:01:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-30 22:27, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości

    > Dzieki, ale nie dołącze do twojego klubu.

    > Poczytaj sobie najpierw regulamin firm kurierskich jak wyglada otwieranie
    > przesyłek.

    U mnie zawsze kurier wchodzi do mieszkania, otwieramy przesyłki, a
    raczej to on otwiera jak paczka jest skomplikowanie zapakowana, wyciąga
    towar (np, monitor, czy drukarkę, czy komputer, a nawet umywalkę z
    szafką) . Wyciąga z paczki, oglądam czy jest cała i dopiero mu podpisuję
    i życzę miłego dnia :-) Kurierzy są fajni, jeszcze żaden mnie nie
    oszukał. Jeden mi przywiózł połamaną listwę na dole przy kablach. Nie
    miał ze sobą druków reklamacyjnych, ale przyjechał na drugi dzień i
    protokół sporządziliśmy. Dostałam zwrot pieniędzy od sklepu
    internetowego razam z kosztem przesyłki.

    Każdy sklep zaleca przeczytanie regulaminu, w którym widnieje, żeby przy
    kurierze sprawdzać przesyłki!

    --
    animka

  • 48. Data: 2011-07-30 23:04:06
    Od: "Arkadiusz Korn" <a...@h...pl>

    Qrwa, ale debili mamy w kraju. To prawda,Ci co mieli cos w glowie to
    wyjecjali i liczą na tych w Anglii, Szkocji, Norwegii, itd... ., Nam zostali
    tylko " Tomki" i my sie musimy z nimi uzerac.
    Pomyśl, zanim odbierzesz kurierowi pracę. Skoro tak zrobił to znaczy ze
    płacą mu za punkt i jak kazdy normalny czkowiek rozbilto na 2 dni i
    otrzyma zaplate za to cozrobil ( raz byl u ciebie w jeden dzien, raz w
    drugi), gdyby dostarczyl w poniedzialek, dostal by za 1 adres.

    Jak jako naród nie zaczniemy myśleć,to po nas
    Pozdrawiam
    Arek

  • 49. Data: 2011-07-30 23:04:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Co? A co w przypadku kiedy kurier nie ma szczęścia i objedzie wszystkie
    > punkty i w żadnym nie ma kto odebrać?

    To zawozi na magazyn. I przywozi po umówieniu sie z klientem.

    --
    animka

  • 50. Data: 2011-07-30 23:06:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-30 23:54, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > żeby jeździł tam gdzie ma dowieźć przesyłki, a nie tam gdzie jemu wygodnie?

    Kurierzy maja numery telefonów i umawiaja się na konkretną godzinę.

    --
    animka