  • 31. Data: 2002-12-12 09:40:49
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:at83qq$847$1@foka.acn.pl...

    > WKF (to od Gotfryda sciagniete):

    Witaj Kill Fajlu? Warszawski Klub Filmowy? Wracaj Kasiu Figuro?

    --
    Depi.

  • 32. Data: 2002-12-12 13:06:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Witaj Kill Fajlu? Warszawski Klub Filmowy? Wracaj Kasiu Figuro?

    E tam, też mnie zatkało na chwilę, ale

    http://groups.google.com/groups?as_q=WKF%20Gotfryd&i
    e=ISO-8859-2&lr=&h
    l=pl

  • 33. Data: 2002-12-12 13:55:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > E tam, też mnie zatkało na chwilę, ale

    Po Tobie sie tego nie spodziewalem :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 34. Data: 2002-12-12 14:14:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Po Tobie sie tego nie spodziewalem :-)

    Ale przyznał się odważnie, co można zaliczyć na plus :-)

    pozd.Pix

  • 35. Data: 2002-12-12 14:27:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Po Tobie sie tego nie spodziewalem :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Nauczyłem się "czytać Gotfryda" bez tych
    wszystkich cytatów, odnośników,
    gwiazdek, MSZetów, WKFów itp
    Jest o wiele czytelniej :-) i dlatego zapomniałem...