  • 1. Data: 2004-09-10 10:35:34
    Temat: Faktura TPSA
    Od: "DK" <d...@w...pl>

    Witam

    Mam dylemat... posiadam stale lacze SDI. Do tej pory wszystko bylo OK...
    rachunki placilem regularnie i nie bylo problemow. Tuz przed wakacjami TPSA
    przyslala mi fakture do zaplacenia za okres, za ktory juz raz dostalem
    fakture i za nia zaplacilem. Zlozylem w zwiazku z tym reklamacje...
    reklamacje uznano. Cos jednak im sie chyba pomieszalo w systemie, gdyz od
    tamtej pory na zadnej fakturze nie mam wyszczegolnionego SDI i nie jest
    doliczane do abonamentu. W zwiazku z tym mam pytanie: Czy mam przypomniec
    TPSA o SDI? Czy jesli firmy o tym nie powiadomie i nadal bede kozystal z tej
    uslugi, to groza mi jakies konsekwencje?

    Pozdrawiam
    D.K.

  • 2. Data: 2004-09-10 10:52:17
    Temat: Re: Faktura TPSA
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "DK" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Czy jesli firmy o tym nie powiadomie i nadal bede kozystal z tej
    > uslugi, to groza mi jakies konsekwencje?

    Tylko takie, ze pewnego dnia dostaniesz rachunek za np 10 mcy użytkowania
    SDI. Albo więc odkladaj co miesiąc kasę albo wykonaj telefon na Blue Line.
    Nie licz na to, ze TPSA sobie zapomni a Ty będziesz mógl korzystać za darmo

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-09-10 11:17:54
    Od: "Aga" <p...@w...poczta.onet.pl>

    witam!
    miałam podobny problem...przenosiłam Neostradę z jednego miasta do drugiego,
    będąc już w mieście nr 2 - miałam net natomiast nie przysyłali mi rachunków
    za neostradę, zgłaszałam to na błękitną linię kilka razy...aż w końcu mi
    odcieli, więc musiałam chodzić do TPSA i wszystko odkręcać...
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-10 13:19:54
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 10 wrz o godzinie 12:52, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
    napisał(a):

> [...]
    > Nie licz na to, ze TPSA sobie zapomni a Ty będziesz mógl korzystać za darmo

    Nie zapomni, nie bój nic ;)
    Zgodnie z Umową i regulaminem świadczenia usług, jeżeli nie otrzyma faktury
    bądż są jakieś uchybienia w niej to usługobiorca ma obowiązek poinformować
    o tym operatora - w tym przypadku TP S.A.
    Jaki wniosek? Zgłosić taki fakt do BL - i zażądać numeru zgłoszenia pod
    jakim zostało to przyjęte. dodatkowo zapisać sobie datę, godzinę
    przeprowadzenia owej rozmowy z konsultantem i ..... czekać na
    ustosunkowanie się TP S.A. do zgłoszenia.
    Po prawie pięciomiesięcznych bojach z BL - nareszcie moje reklamacje
    zostały porozpatrywane - ale miałem 'podparcie' przy każdej rozmowie w
    postaci numeru zgłoszenia, dat i nazwisk.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-09-11 18:28:58
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Aga <p...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > za neostradę, zgłaszałam to na błękitną linię kilka razy...aż w końcu mi
    > odcieli, więc musiałam chodzić do TPSA i wszystko odkręcać...

    My nie mamy ani rachunkow ani umowy na swiadczenie uslugi InternetDSL. Po
    upominaniu przez BL, POK, TelePunkt, w koncu przyslali umowe, ktora
    zawierala dane nieprawdziwe (okres zawarcia umowy, data zawarcia, dane
    stron, niezgodnosc nr umowy i zalacznika), zostala odeslana.

    Chodzilem, zalatwialem. Widocznie jest to za duzy problem, bo zawsze pada
    slowo "Nie moge panu pomoc". Tak w kolko przez 3 miesiace. Cyrk, doslownie i
    w przenosci.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :