  • 1. Data: 2003-02-25 13:06:11
    Temat: Faksymilka na wypowiedzeniu
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    Pytanie do grupowiczów - co sądzicie na temat wypowiadania umowy o pracę
    (np. pracownikowi mianowanemu) i przybicie faksymilki?
    Czy jest to wogóle zgodne z prawem?

    Blazek

  • 2. Data: 2003-02-25 13:38:56
    Temat: Re: Faksymilka na wypowiedzeniu
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    blazek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Pytanie do grupowiczów - co sądzicie na temat wypowiadania umowy o pracę
    >(np. pracownikowi mianowanemu) i przybicie faksymilki?
    >Czy jest to wogóle zgodne z prawem?
    >
    >Blazek

    Nie.

  • 3. Data: 2003-02-25 13:59:01
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    > Nie.

    A jak wypowiadającym jest Prezydent Miasta i prócz tego jest czerwona
    pieczątka, czy zmienia to postać rzeczy? Co może zrobić pracownik w takiej
    sytuacji?

    Blazek

  • 4. Data: 2003-02-25 14:10:47
    Od: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>

    Jeżeli to z prezydentem masz umowę, to musiałby być prezydent. Zazwyczaj
    prezydent upoważnia kogoś do podpisania takiej umowy (ale nie zawsze, zależy
    od wielkości urzędu) np. Kierownika Kadr...

  • 5. Data: 2003-02-25 14:51:34
    Od: "blazek" <b...@p...onet.pl>

    Nie o mnie chodzi, ale pracownik mianowany (moja mama) dostaje wypowiedzenie
    i ja patrzę, a tam pieczątka Prezydenta i przybita faksymilka. Umowa jest z
    Prezydentem, ale dla mnie na wypowiedzeniu takie coś? Przecież to może
    przybić każdy, a poza tym równie dobrze można tak umowy zawierać:)

    Blazek

  • 6. Data: 2005-01-31 09:37:08
    Od: "milanowa" <j...@o...pl>

> [...]
    > Prezydentem, ale dla mnie na wypowiedzeniu takie coś? Przecież to może
    > przybić każdy, a poza tym równie dobrze można tak umowy zawierać:)

    Wypowiedzenie jest ważne, ale zostało doręczone z naruszeniem przepisów, tzn.
    bez zachowania formy pisemnej. Z tego tytułu można wystąpić do sądu pracy o
    odszkodowanie.
    Informacja jest pewna - pracuję w tym od lat.

    Milanowa