  • 61. Data: 2010-01-01 17:48:09
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Ponieważ nie mam uprawnień ani umiejętności leczenia twoich problemów
    > emocjonalnych, pożegnam cię anarchistycznym PLONK.

    Towarzyszu, nie poddawajcie się tak łatwo. Ktoś musi nieść kaganek agitacji za
    wszechwładnym państwem.

    mi

  • 62. Data: 2010-01-01 20:38:50
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > Zupełnie nie widzę powodu żeby nie mieć DO. Ba! Od zawsze postuluję o
    > jego poszerzenie i zintegrowanie z prawem jazdy oraz kartą
    > ubezpieczeniową.

    bez sensu. jeżeli takie białko utracisz to nie drgniesz z niczym....
    --
    Jackare

  • 63. Data: 2010-01-01 21:10:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hhgb1p$ctt$1@news.interia.pl...

    > bez sensu. jeżeli takie białko utracisz to nie drgniesz z niczym....

    Szybko wyrobię kolejny. A teraz muszę latać po 3 urzędach. A jak
    zgubiłem, to i tak razem, bo przecie razem mam w portfelu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 64. Data: 2010-01-01 21:17:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Szybko wyrobię kolejny.

    Jak szybko?

    > A teraz muszę latać po 3 urzędach. A jak
    > zgubiłem, to i tak razem, bo przecie razem mam w portfelu.

    Nie postrzegaj świata wyłącznie ze swojej perspektywy.
    Nie wszyscy noszą portfele ani wszystkie dokumenty razem.

    Ale mniejsza z tym. Ja mam prostą propozycję - chcesz to miej sobie
    3 w jednym i co tylko tam zechcesz, nawet kod kreskowy w formie tatuażu
    na karku, czole czy pod powieką.
    Ale nie zmuszaj innych do rozwiązań swojej lękliwej natury.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 65. Data: 2010-01-01 21:19:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Arek pisze:
    > Jak szybko?

    No powinno być od ręki.

    > Nie postrzegaj świata wyłącznie ze swojej perspektywy.
    > Nie wszyscy noszą portfele ani wszystkie dokumenty razem.

    No jak nie noszą, to ich nie używają. Więc ich rozdzielenie nic nie
    zmienia.

    > Ale nie zmuszaj innych do rozwiązań swojej lękliwej natury.

    lękliwej? To wy macie jakieś lęki, że połączenie PJ z DO i kartą
    ubezpieczeniową to taki straaaaaaaszny problem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 66. Data: 2010-01-01 21:28:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > No powinno być od ręki.

    Ale nie jest.
    W tym kraju nawet na karty kredytowe czeka się tygodniami,
    choć gdzie indziej robią je na poczekaniu i to spersonalizowane.

    > No jak nie noszą, to ich nie używają. Więc ich rozdzielenie nic nie
    > zmienia.

    Znowu zabrakło Ci wyobraźni.
    Dowodu nie noszę jak nie muszę, prawo jazdy trzymam w aucie.
    Paszport też leży w domu, biorę go tylko za granicę.

    > lękliwej? To wy macie jakieś lęki, że połączenie PJ z DO i kartą
    > ubezpieczeniową to taki straaaaaaaszny problem.

    Nie. My mówimy, że w ogóle takie karty nie są potrzebne.
    Ale jak Ty chcesz takie mieć to proszę bardzo - nie zmuszaj jednak do
    tego innych.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 67. Data: 2010-01-01 21:39:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Arek pisze:
    > Ale nie jest.
    > W tym kraju nawet na karty kredytowe czeka się tygodniami,

    Ty to masz przesrane życie. Mi wydają od ręki.

    > Znowu zabrakło Ci wyobraźni.
    > Dowodu nie noszę jak nie muszę, prawo jazdy trzymam w aucie.

    A kiedy musisz? I skoro PJ masz ze sobą, to jaki problem, żeby
    jednocześnie było dowodem?

    > Paszport też leży w domu, biorę go tylko za granicę.

    Paszport to inna bajka, bo to książeczka.

    > Nie. My mówimy, że w ogóle takie karty nie są potrzebne.

    Jakie karty? Ubezpieczeniowe? No więc ja mówię, że to ogromna wygoda i
    ogromne usprawnienie działania przychodni. W sklepach też nie są
    potrzebne, a jednak makro wprowadziło i też kupuje mi się tam o wiele
    przyjemniej niż w sklepach bezkartowych, zwłaszcza jak po faktury muszę
    stać w kolejce do 1 ,,informacji''

    > Ale jak Ty chcesz takie mieć to proszę bardzo - nie zmuszaj jednak do
    > tego innych.

    Ty mnie zmuszasz do utrzymywania kilku niezależnych systemów za moje
    pieniądze...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 68. Data: 2010-01-01 22:33:27
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > No powinno być od ręki.

    Eee yyy .. jeśli dokument można wystawić od ręki to po co go w ogóle
    wystawiać ?

  • 69. Data: 2010-01-01 22:37:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Ty to masz przesrane życie. Mi wydają od ręki.

    Taką z Twoją fotką ?
    Czy masówkę ?

    > A kiedy musisz?

    Jak idę gdzieś do urzędu albo na pocztę.

    > I skoro PJ masz ze sobą, to jaki problem, żeby
    > jednocześnie było dowodem?

    Nie mam ze sobą - mam w aucie.
    Osobiście zresztą uważam, że prawo jazdy jest bezsensownym dokumentem
    skoro gliniarze i tak zawsze sprawdzają w swojej bazie.

    > Jakie karty? Ubezpieczeniowe? No więc ja mówię, że to ogromna wygoda i

    Dowód osobisty, prawo jazdy, ubezpieczeniowa, wojskowa i kij wie co
    jeszcze w tym totalitarnym syfie.

    > ogromne usprawnienie działania przychodni.

    Powiem szczerze, że mam głęboko gdzieś takie usprawnienia przychodni,
    które u mnie wiążą się z utrudnieniami.
    No ale zdaję sobie sprawę, że niektórzy uważają, że są mniej ważni jako
    ludzie niż aparat biurokratyczny jako taki.
    Ale takim trzeba dawać zdecydowany odpór.

    > Ty mnie zmuszasz do utrzymywania kilku niezależnych systemów za moje
    > pieniądze...

    Twoje? Nie obraź się, ale z tego co mówisz wynika, że to ja Ciebie
    utrzymuję a nie Ty innych.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 70. Data: 2010-01-02 11:56:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Owszem.

    Hm... chyba w radiu się ktoś z NFZ produkował i coś wspominał,
    że karty które na Śląsku (no dobra - w Katowickim, bo zaraz
    Wrocławianie się oburzą a Opolanie oburzą na oburzenie ;)) są
    w użyciu będą nadal "służyły".
    Do lekarza mało chodzę, ale ostatnio byłem z chorą osobą
    i widziałem (u specjalisty) kartki z listą co to za papiery
    trzeba mieć, oraz odrębną od tego praktykę (karta... i już).

    > Bo leczenie należy się tym, którzy są ubezpieczeni.

    Ale przecież Ty wyżej piszesz, że należy się tym którzy
    to udowodnią.
    A to znaczna różnica (szczegolnie, jak ktoś kto jest ubezpieczony
    nie ma dowodów przy sobie).

    pzdr, Gotfryd