  • 21. Data: 2009-12-30 21:23:42
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > A co ma piernik do wiatraka?

    Po co karta ubezpieczeniowa skoro wg konstytucji:
    "Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne
    zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze
    środków publicznych."

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2009-12-30 21:33:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-12-2009 o 21:35:42 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > a wktórym miejscu lenin to opublikował?

    Pewnie gdzieś na marxist.org, jak jesteś ciekawy
    projektów ustaw to tam one już są :-)

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2009-12-30 21:36:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:

> [...]
    > "Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji materialnej, władze publiczne
    > zapewniają równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanej ze

    Zapomniałeś o najważniejszym "Warunki i zakres udzielania świadczeń
    określa ustawa"

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-12-30 21:47:59
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > A Ci powiem w tajemnicy, że nawet dziś w wielu państwach - nawet wysoko
    > rozwiniętych - nic takiego nie funkcjonuje i... radzą sobie doskonale :)

    oczywiscie. do momentu, gdy ktos sie poda za kogos innego i zwinie
    komus innemu kase (badz np paczke). i wtedy- powodzenia w odzyskiwaniu

  • 25. Data: 2009-12-30 22:07:21
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-12-2009 o 22:47:59 Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>
    napisał(a):

    > oczywiscie. do momentu, gdy ktos sie poda za kogos innego i zwinie
    > komus innemu kase (badz np paczke). i wtedy- powodzenia w odzyskiwaniu

    Może jakieś statystyki podasz najpierw
    - u nas są dowody a wyłudzeń na czyiś dowód jest na pęczki.

    --
    Tomek

  • 26. Data: 2009-12-30 22:08:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
    > Zapomniałeś o najważniejszym "Warunki i zakres udzielania świadczeń
    > określa ustawa"

    Ale nie prawo do ich udzielania, więc po kiego książeczka ubezpieczeniowa?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 27. Data: 2009-12-30 22:09:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > oczywiscie. do momentu, gdy ktos sie poda za kogos innego i zwinie
    > komus innemu kase (badz np paczke). i wtedy- powodzenia w odzyskiwaniu

    Ach!
    Chcesz mi wmówić, że w państwie papierologii stosowanej takie sytuacje
    nie istnieją?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 28. Data: 2009-12-30 22:09:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Arek pisze:

    > Ale nie prawo do ich udzielania, więc po kiego książeczka ubezpieczeniowa?

    Toteż książeczkę zlikwidowano. Mówiłem o karcie ubezpieczeniowej, która
    identyfikuje mnie w systemie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2009-12-30 22:10:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Toteż książeczkę zlikwidowano.

    Tak? Od kiedy?

    > Mówiłem o karcie ubezpieczeniowej, która
    > identyfikuje mnie w systemie.

    Ale po co ?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 30. Data: 2009-12-30 22:16:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Arek pisze:

    > Ale nie prawo do ich udzielania, więc po kiego książeczka ubezpieczeniowa?

    Gdyby prawo miał każdy i zawsze, to nie potrzebna by była ustawa
    określająca warunki i zakres. Poza tym nie ma co się tak podniecać
    konstytucją - o wiele bardziej jednoznaczne przepisy były
    nieprzestrzegane i sądy jakoś nie widziały w tym nic dziwnego.

    --
    Liwiusz