  • 1. Data: 2003-08-01 18:11:35
    Temat: European Guide
    Od: "Krzysztof" <z...@k...onet.pl>

    Nieświadomie podpisałem pisemko z w języku angielskim myśląc ,że to jakas
    ankieta. Teraz dostałem fakturę na ponad 800 euro ,też po
    angielsku.Oszukańcza firma miesci się w Hiszpanii.Oczywiście nie mam zamiaru
    płacić.Czy ktos się tym spotkał ? Czy mogą mi coś zrobić? Słyszałem ,że
    umowa zawarta na terenie RP musi być zawarta w języku polskim.
    Proszę grupowiczów o radę

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-08-01 18:13:01
    Temat: Re: European Guide
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    Olać.
    Nie odbierać od nich korespondencji. Zwracac na pocztę z adnotacją "adresat
    nieznany"
    SC

  • 3. Data: 2003-08-01 18:15:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    > płacić.Czy ktos się tym spotkał ? Czy mogą mi coś zrobić? Słyszałem ,że
    > umowa zawarta na terenie RP musi być zawarta w języku polskim.

    Nie musi, a oni pewnie złożą pozew po 1 maja 2004 roku, sprawę przegracie
    i... komornik zajmie Wam konta.

    Jedyny sposób ratowania się teraz to podpiąć się pod innych tak oszukanych
    z wnioskiem do prokuratury.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 4. Data: 2003-08-01 21:57:35
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <z...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nieświadomie podpisałem pisemko z w języku angielskim myśląc ,że to jakas
    > ankieta. Teraz dostałem fakturę na ponad 800 euro ,też po
    > angielsku.
    Ja dostałem to samo , na szczęście przytomnie(albo i nie) wywaliłem to od
    razu do kosza.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2003-08-01 22:01:37
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" <z...@k...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > płacić.Czy ktos się tym spotkał ? Czy mogą mi coś zrobić? Słyszałem ,że
    > umowa zawarta na terenie RP musi być zawarta w języku polskim.
    Zacznij od kontaktu z Federacją Konsumentów. Mają oddziały w całym kraju i
    stronę internetową.
    www.federacja-konsumentow.org.pl
    Udzielają bezpłatnych porad prawnych i pewnie mają już więcej takich, jak
    Ty.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 6. Data: 2003-08-01 22:12:33
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    W moim przypadku było to ok 1995 lub 1996 roku.
    Nasz pracownik podpisał nie doczytując tekstu pisanego małym druczkiem.
    Od tego czasu przychodziły upomnienia. Niektóre bardzo ładne opatrzone
    holograficzną pieczęcią i takimi tam bajerami. Kruk inkaso mógłby sie od
    nich uczyć - on przysyła mi za niezdany w terminie dekoder tylko kolorowe
    upomnienia takie jarmarczne jakieś.
    Ale wracajac do sprawy.
    Przez ten czas dostalismy chyba z 10 takich monitów. Dziwne bo najpierw
    przychodziły z Austrii a później z Czechocłowacji.
    Wszystkie olaliśmy a po pewnym czasie odnosilismy je na pocztę z adnotacją
    "adresat nieznany"
    Nasza firma to Sp. z o.o.
    Od 3 lat jest spokój.
    SC

  • 7. Data: 2003-08-01 22:33:56
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

> [...]
    > płacić.Czy ktos się tym spotkał ? Czy mogą mi coś zrobić? Słyszałem ,że
    > umowa zawarta na terenie RP musi być zawarta w języku polskim.

    Zajrzyj do archiwum grupy, działalność European City Guide
    była już omawiana.

    Polecam również artykuł który zamieścił Dziennik Polski:
    http://dzisiaj.dziennik.krakow.pl/archiwum/dziennik/
    2003/05.30/i/Magazyn/a7/
    a7.html

    ______