-
1. Data: 2004-12-01 13:34:26
Temat: Elo
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta. Dziś w sklepie komputerowym
oznajmili, że mogą od ręki wydać. Na pytania, czy mogą zwrócić kasę za
sprzęt odpowiedzieli przecząco. Czy są jakieś kruczki prawne, aby
sprzedawca, musiał zwrócić kasę na prośbę klienta?
thx
-
2. Data: 2004-12-01 14:21:52
Temat: Re: Elo
Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>
"qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
news:cokh9f$nmo$1@news.onet.pl...
> Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
> myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta.
Joł ziom, czek dys ałt:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
Pozdro,
Rymasz
-
3. Data: 2004-12-01 14:27:12
Temat: Re: Elo
Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>
> Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
> myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta. Dziś w sklepie komputerowym
> oznajmili, że mogą od ręki wydać. Na pytania, czy mogą zwrócić kasę za
> sprzęt odpowiedzieli przecząco. Czy są jakieś kruczki prawne, aby
> sprzedawca, musiał zwrócić kasę na prośbę klienta?
tak, jezeli nie bedzie w stanie go naprawic albo oddac takiego samego to
wtedy mozna sie upierac przy zwrocie kasy (bo ma jeszcze opcje oddac Ci cos
podobnego, ja np. dostalem ostatnio Radeon 9550 za Radeona 9200 :)). Ale
tutaj to raczej nie liczylbym na to.
--
"Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
- Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk
-
4. Data: 2004-12-01 16:12:00
Temat: Re: Elo
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Rymasz" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cokk2d$p8h$1@news.onet.pl...
> "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
> news:cokh9f$nmo$1@news.onet.pl...
>> Witam. Potrzebuję 1 porady. Otóż. Mój qmpel kupił w poniedziałek nową
>> myszkę. Okazało się, że mysz jest zepsuta.
>
> Joł ziom, czek dys ałt:
Joł ziomek ;]
>
> http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
Wszytko fajnie, ale nic takiego nie widzę. Przed 2 h poinformował mnie
kumpel, że myszka, którą dziś dostał z wymiany z gwarancji w sklepie też nie
chodzi, więc jutro pójdę z nim do serwisu i będziemy żądać zwrotu kasy.,
tylko chcę być przygotowany na rozmowę.