  • 61. Data: 2023-11-29 11:34:49
    Temat: Re: Elektroniczne etykiety
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Nov 2023 23:44:37 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To jednak duch, nie litera? :) Na pólce masz jedną cenę, na wózku inną.
    > Litera nic nie mówi o dominacji ceny wózkowej, takoz kasowej. Wręcz mówi
    > o dominacji ceny półkowej.

    Bardziej mi chodziło o literę prawa stwierdzającą, ze liczy się moment
    wsadzenia towaru do wózka.
    IMO - raczej nie. To "po odejsciu od kasy reklamacji nie uwzględnia
    się" :-)

    > I będzie tak gadało co kilkadziesiąt seksund, lub jak się ktos poruszy w
    > okolicy?

    Ekranik w wózku. "Halo szanowny kliencie, ten olej, co go wsadziłes
    nie kosztuje juz 8.49, ale 9.89".

    J.

  • 62. Data: 2023-11-29 11:53:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.11.2023 o 11:34, J.F pisze:

> [...]
    > się" :-)

    > Ekranik w wózku. "Halo szanowny kliencie, ten olej, co go wsadziłes

    I to byłoby idealne, i od razu cena na półce też się zmieni.

    Robert

  • 63. Data: 2023-11-29 12:19:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-29, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ekranik w wózku. "Halo szanowny kliencie, ten olej, co go wsadziłes
    > nie kosztuje juz 8.49, ale 9.89".

    No ale nie odzobaczy już przecież ceny na półce :)

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2023-11-29 16:04:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie mam co czytać, bo różnimy się w kwestii interpretacji działań
    > sklepu. Nadal nie widzę złych intencji sprzedawcy. Możesz napisac
    > wyraźnie w którym miejscy ten sklep popełnia to oszustwo czy tez godzi
    > się? Przecież fluktuacja ceny, o której sklep informuje, nie jest tu z
    > zamiarem wprowadzenia kogoś w błąd.

    Domniemywa się, że klient kupuje towar po cenie z półki. Jeśli
    zabierzesz mu więcej, to go oszukasz.

    > Jak coś kupuję w Polsce kartą związaną z walutą obcą to też mam taką
    > fluktuację. To jest pewna cecha tego systemu, nie celowa próba
    > doprowadzenia mnie do straty finansowej.

    Ale to jest kwestia Twojej umowy z bankiem. Sklep dostaje to, co na cenie
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-11-29 16:05:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-11-29 17:47:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Nov 2023 11:19:52 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No ale nie odzobaczy już przecież ceny na półce :)

    Ale został poinformowany o zmianie ceny przed dosjciem do kasy.

    J.

  • 67. Data: 2023-11-29 20:09:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.11.2023 o 17:47, J.F pisze:
    > Ale został poinformowany o zmianie ceny przed dosjciem do kasy.
    Tyle, że sklep ma obowiazek sprzedać po cenie z półki.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-11-30 01:05:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Domniemywa się, że klient kupuje towar po cenie z półki. Jeśli
    > zabierzesz mu więcej, to go oszukasz.

    Oszukam go, jesli wprowadzę go w błąd z intencją, ze przez ten błąd
    zapłaci mi więcej. Tu, klient jest informowany wcześniej, że takie coś
    może się zdarzyć. Dodatkowo, widzi przecież ile płaci. Jakby nie
    widział, ORAZ, sprzedawca uniemozliwiłby zobaczenie kwoty do zapłaty, Z
    ZAMIAREM, że zapłaci więcej, o, to by było oszustwo. A tak, to jest
    wyłącznie uchybienie przepisom, które wczesniej podawałem.

    > Ale to jest kwestia Twojej umowy z bankiem. Sklep dostaje to, co na cenie

    No przecież gadamy o umowie ze sklepem, którą każdy miałby zaaprobować
    przed zakupami.

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2023-11-30 01:06:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-29, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale został poinformowany o zmianie ceny przed dosjciem do kasy.

    To nie ma znaczenia. Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar po cenie
    półkowej.

    --
    Marcin

  • 70. Data: 2023-11-30 08:58:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Nov 2023 00:06:46 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To nie ma znaczenia. Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar po cenie
    > półkowej.

    i chetnie sprzeda. Po nowej, wyzszej :-)

    Klientowi sie cos pop* - moze sobie isc i zobaczyc jaka cena na półce
    jest :-)

    J.