  • 61. Data: 2021-06-29 22:41:26
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 16:29, Astralny Rębajło pisze:
> [...]
    zeciw-covid-19-jest-bezpieczne-i-skuteczne-badania-p
    rzedkliniczne-1120046

    > Są tacy eksperci i są owacy.
    >
    > cyt.
    > Oświadczenie podpisali (w kolejności podpisania)...
    > https://rzecznikrodzicow.pl/2021/06/1382/

    Po wiadomościach na Polsacie był dzisiaj Gość Dnia.Była ta pani doktor,
    która napisała artykuł , który podałam i jakiś pan (nie zapamiętałam
    nazwisk). Odradza szczepionki w ogóle i to udokumentowała słownie,
    natomiast ten pan przytaczał swoje tezy, był przeciwny. Ona mówiła, że i
    tak się zachoruje po szczepionce. Stosowala u wielu pacjentów
    Amantadynę, którą wyleczyła wiele ludzi.
    Można na pewno znależć w internecie tę dyskusję i popatrzeć, posłuchać.
    Ja nie potrafię naukowo tego przekazać.

    --
    animka

  • 62. Data: 2021-06-29 22:49:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 11:57, Andrzej Kłos pisze:

    > Znane są przypadki, gdy po zderzeniu samochodów pasażer i kierowca
    > zginęli w płomieniach, ponieważ byli przypięci pasami. Gdyby nie byli
    > przypięci pasami to pewnie wylecieliby przez przednią szybę i mogliby
    > jeszcze dłużej żyć. A jakby jeszcze do tego byli pijani, to ich szanse
    > przeżycia by wzrosły, bo badania pokazują, że człowiek pijany ma w sobie
    > jakąś taką swoistą "swobodę" lotu, która zapewnia większą przeżywalność
    > przy upadku.

    Tak, pijani podobno lekko upadają. Fajny jest natomiast przypadek tego
    byłego z TVN-u, który po pijaku pędził samochodem. W zasadzie ten
    nowoczesny samochód sam jechał. Zmyliły do tylko jakieś nowe rusztowania
    postawione na ulicy, których przedtem nie było,więc było bum.

    > Wniosek płaskoziemców: nie przypinać się pasami i pić ile tylko organizm
    > da radę..., jest duża szansa na dłuższe życie...
    Moja siostra w Szwecji zaczęła dopiero jeżdzić samochodem i wpadla do
    rowu, wyleciala z samochodu przez drzwi :D Była nieprzypięta pasami.
    Powtarzam to co mówiła.

    --
    animka

  • 63. Data: 2021-06-29 22:55:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 12:14, Olin pisze:

    > Możesz jeszcze zapytać o igły używane przy szczepieniu: czy były krótkie,
    > czy długie.

    To sa gotowe jednorazowe chyba strzykawki. Jakie sa igły to nie wiem.
    Sama sobie robiłam w domu po szpitalu zastrzyki w brzuch (ze 25 szt.
    codziennie po jednym taką gotowa już strzykawką. Pielęgniarka pasożyt
    nie chciała domnie przychodzić tylko pokazała jak mam sobie te zastrzyki
    robić. W sumie to nawet było mi to na rękę. ale ona pewnie zgarnęła kasę
    za zlecenie robienia zastrzykow.

    --
    animka

  • 64. Data: 2021-06-29 23:04:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 19:02, J.F pisze:

    > Ja nie mowie ze tesknie, tylko stwierdzam fakt.
    >
    > O masz pierwszy z brzegu przyklad
    > https://www.siepomaga.pl/kubusiowe-serduszko
    >
    > Dawniej by dziecko umarlo, dzis ma szanse przezyc, bedzie sobie
    > normalnie zylo ... i byc moze przenosilo dalej wade genetyczna.
    >
    > Ale moze takie operacje potanieja w przyszlosci i w nastepnym
    > pokoleniu nie bedzie juz takiego problemu :-)

    Nie ma w Polsce raczej dobrych specjalistów, bo oni wyjechali do Ameryki
    operowac za wielki szmal.

    --
    animka

  • 65. Data: 2021-06-29 23:09:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > macice są do przyjęcia ale co z setką innych wad genetycznych jak
    > wrodzona łamliwość, brak kolagenu w skórze, wodogłowie, delecje
    > rozmaitych kawałków ciała, multum schorzeń psychicznych itd.? Czy nie
    > lepiej pozostawić w przeszłości zasadę utrzymywania przy życiu
    > wszystkiego bez względu na los przyszłych pokoleń (w końcu to tylko
    > dosyć obłudny wniosek wyciągnięty z doktryny chrześcijańskiej) a nawet
    > bez względu na koszt? I pozwolić umrzeć nieudanym próbom prokreacji
    > zanim osiągną samoświadomość?
    > Jasne, nie ma prawa to być prawem :) Ma to być etycznym obowiązkiem tych

    Jeszcze przyjdą czasy, że nie będzie komu rządzić Polską i wypadnie na
    debili. Debile rządzcy Polską.Wyobrażasz to sobie?

    --
    animka

  • 66. Data: 2021-06-29 23:25:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 22:36:30 +0200, Kviat napisał(a):
    >Przecież ta medycyna nie magazynuje tych wad genetycznych celowo,
    Jasne. Robi to niechcący. W co bardziej światłych kręgach zawodowców już
    się pisze o narastającej niezdolności kobiet do naturalnego porodu.
    Poguglaj se. Słyszałeś o efektach nadużywania antybiotyków? Podobna
    sprawa, tyle że dzieje się w genomach bakteryjnych a nie w naszym.

    > Po prostu każdy kochający rodzić walczy o swoje dziecko
    Jasne. Ale zmuszony do odpowiedzialności przez błędne (z mylnych
    przesłanek wyprowadzone) obyczaje społeczne, zogniskowane w prawie.

    > Chciałbym kiedyś od takiego oszołoma znającego odpowiedzi na wszystkie
    > pytania, rzucającego takimi truizmami na lewo i prawo usłyszeć receptę
    > na "zatraciliśmy zdolność doboru naturalnego".
    > Co proponuje w zamian, oprócz tego, żeby za poronienie wsadzać kobiety
    > do więzienia na 30 lat, zakaz edukacji, klauzule sumienia od
    > ginekologów, zakaz środków antykoncepcyjnych i zmuszania kobiet do
    > rodzenia organizmów bez mózgu.

    Hej hej, rozpędziłeś się. A ja tu "będąc pod wpływem" bo akurat rozpiłem
    flaszkę, mam ci dorzecznie ripostować. Tym niemniej, odpowiedź jest
    prosta. "Zatraciliśmu zdolność itd" to oczywiście greps, czyli bzdet.
    Ale za nim, głębiej, kryje się treść. Należy zrewidować etykę opierając
    ją nie o religie jakiekolwiek tylko o wnioski płynące z teorii ewolucji.
    Jesteśmy zwierzętami pewnego gatunku. Zakładamy że zależy nam na
    utrzymaniu trwałości tego stanu rzeczy czyli na istnieniu gatunku. A
    także na spowodowaniu by każdy przedstawiciel tego gatunku mógł
    powiedzieć o sobie "przeżyłem szczęśliwe życie". W tym celu powinniśmy
    minimalizować wpływ okoliczności nakładających na nas obowiązki ponad
    siły a do takich należy obowiązek zadbania o życie powołane przez nas a
    niepełnosprawne. Zapytaj dowolną kobietę czy wolałaby aby jej syn
    urodził się normalnie czy raczej aby musiał być wyciągnięty przez
    chirurgiczne nacięcie powłok. To ci da do myślenia. Zapytaj czy gdyby
    miała urodzić kalekę to raczej by nie wybrała aborcji. Pomyśl że to nie
    ty będziesz rodził i dbał, tylko twoja kobieta, zmuszona naciskami
    społecznymi i pozostawiona sama sobie, albowiem większośc mężów
    dezerteruje widząc kalekiego potomka. Czy nie lepiej zbadać profil
    genetyczny płodu i zabić go zanim się urodzi, jeśli miałby być kaleki?
    Chciałbyś losu Hawkinga, nawet z jego geniuszem? Czasu mamy sporo, nic
    nas nie goni, kiedyś narodzi się Hawking nie kaleki.
    Także należy wspomnieć o zaśmiecaniu genotypu. Może się zdarzyć że nasza
    zdolność naukowej korekty nie nadąży i tzw. przyroda wprowadzi swoją
    korektę. Wolisz czekać aż 95% ludzkości stanie się niepełnosprawne i
    rozloży naszą kulturę/cywilizację na łopatki czy raczej zadbasz o
    nieakumulowanie błędów w genotypie?
    A co ja proponuję? Proste. Prawo nie ma nic do powiedzenia w sprawie
    ciąży, która jest ściśle prywatną sprawą kobiety i ona ma mieć ostatni
    głos. Medycyna ma jej w tym pomagać wykrywając zawczasu wady płodu i
    wspierając w decyzji. Jeśli jest na swoje nieszczęście katoliczką, niech
    rodzi kalekę i dba o niego resztę życia. Ale za swoje i gminy pieniądze
    a nie za nasze wspólne. Jeśli nie jest, niech zabije płód i żyje z tym
    szczęśliwie jeśli potrafi. A my, mężczyźni, cieszmy się że nie musimy
    podejmować takich decyzji.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 67. Data: 2021-06-30 00:06:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 22:41:26 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > Amantadynę, którą wyleczyła wiele ludzi.
    > Można na pewno znależć w internecie tę dyskusję i popatrzeć, posłuchać.

    Animko, kochanie ty moje, żebym wierzył w bogów to bym im codzień
    dziękował że mi przysporzyli rozumu twoim kosztem :) Ale skoro się
    produkujesz na newsach to podlegasz obyczajowi a ten wymaga
    bezwzględnego tępienia głupoty. No więc, albo uznaj żeś głupia i
    poprzestań na pytaniach bowiem pytać każdy może i nie będzie mu to za
    złe brane, albo publikuj dalej swoje tezy i narażaj się na ocenę.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 68. Data: 2021-06-30 00:10:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 23:09:31 +0200, Animka napisał(a):

    > Jeszcze przyjdą czasy, że nie będzie komu rządzić Polską i wypadnie na
    > debili. Debile rządzcy Polską.Wyobrażasz to sobie?

    Animka prorokiem! Fajne :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 69. Data: 2021-06-30 05:00:11
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 29.06.2021 o 23:09, Animka pisze:

    > Jeszcze przyjdą czasy, że nie będzie komu rządzić Polską i wypadnie na
    > debili. Debile rządzcy Polską.Wyobrażasz to sobie?

    A co tu jest do wyobrażenia?
    Wystarczy przeczytać gazetę lub zerknąć w telewizor.
    Wokół same debile które sprzedały Polskę za grosze i nie mają żadnego
    planu na przyszłość.
    To nie wyobraźnia, to fakty.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 70. Data: 2021-06-30 05:34:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-29, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > (...)
    > Ja się zgadzam z tym co piszesz. Nawet bardzo.
    > Zwracam tylko uwagę, że nie ma prostych odpowiedzi na trudne pytania.
    >
    > Przecież ta medycyna nie magazynuje tych wad genetycznych celowo, z
    > wyrachowania - w sensie, że z takim zamiarem. Że to jakiś spisek, czy coś.

    Dodatkowo wcale nie musi być proste ogarnięcie tego jak działa dobór
    naturalny. Jak np. będzie sobie naziemna małpa a środowisko zacznie robić się
    lesiste, wysokie drzewa i takie tam, to czy dobór naturalny będzie wyłącznie
    dotyczył (np.), że nowe generacje będą miały silniejsze ramiona aby się
    łatwiej wspinać, a te ze słąbszymi nie zdąrzą i zje je wilk? A dlaczego nie
    rozwój intelektualny i użycie drabiny? :)

    To co się dzieje, jest MZ jak najbardziej jakimś elementem tego doboru, tylko
    wszystko przestało być proste i oczywiste.

    --
    Marcin