  • 121. Data: 2021-06-30 18:15:06
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-30-czerwca-2021 o 15:08, Animka pisze:
    > Swoim kochaniem to nazwij swoją kozę żydku i dalej zlepiaj te swoje
    > samolociki.

    WRÓCIŁA! Jak ja się cieszę ;-)

    Ale... Żydku? Nigdy nie była antysemitką ;-)

  • 122. Data: 2021-06-30 18:18:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 17:35, J.F pisze:

    > A nie calkiem. Nie slyszales "poszukiwany pies, bo dziecku grozi seria
    > bolesnych zastrzykow" ?

    Całkiem.
    To nadal jest szczepionka, a nie lekarstwo.
    Choroba chorobie nie równa. Okres inkubacji długi, więc jest szansa, że
    szczepienie uodporni.

    https://medycynatropikalna.pl/choroba/wscieklizna

    "okres wylęgania wynosi zazwyczaj 1-3 miesiące (najkrócej 10 dni)"

    "Śmierć następuje w ciągu tygodnia od wystąpienia objawów."

    "nie ma skutecznego leku przeciw wściekliźnie. Jeśli objawy choroby nie
    występują, u pokąsanego pacjenta stosuje się uodpornienie bierno-czynne
    polegające na podaniu surowicy"

    "U chorego z symptomami choroby stosuje się wyłącznie leczenie objawowe."

    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/szczepionki/wsciekliz
    na/

    > Dziwi mnie to troche ... ale przeciez specjalisci wiedza co robia :-)

    Nie ma w tym nic dziwnego. To nie jest magia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 123. Data: 2021-06-30 18:19:09
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 16:49, Kviat napisał:

    > Oj... ależ mi ładny (nomen omen) kwiatek umknął.
    >
    > Szczepienia są po to, żeby właśnie ludzie nie zachorowali. Dlatego
    > szczepi się zdrowych.

    oczywiście, preparatami, które zostały PRAWIDŁOWO przebadane.

    > Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    > normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się
    > szczepionkę...

    bo widzisz w Polsce badanie takich specyfików na dzieciach jest
    bezprawne. Jesteśmy na grupie prawo?

    > Pisałeś, że jesteś znawcą metodologii badań. Jaki sens ma testowanie
    > szczepionki na ludziach chorych, skoro szczepionka ma zapobiegać
    > zachorowaniu? Poproszę o wytłumaczenie prostymi słowami, żeby taki
    > ignorant jak ja dał radę to zrozumieć.

    jest taki problem, że testowanie w Polsce dozwolone jest takich
    specyfików jedynie na osobach dorosłych i tylko po ich zgodzie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 124. Data: 2021-06-30 18:26:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > jest taki problem, że testowanie w Polsce dozwolone jest takich
    > specyfików jedynie na osobach dorosłych i tylko po ich zgodzie.

    A tam jest dozwolone, więc trzeba się cieszyć, że podają naszym dzieciom
    przetestowaną szczepionkę.
    To, że nie przetestowano na dzieciach w Polsce, nie oznacza, że
    szczepionka jest nieskuteczna. Polskie dzieci raczej nie pochodzą z Alfa
    Centauri, więc można się spodziewać, że na nich też zadziała.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 125. Data: 2021-06-30 18:27:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 17:59:20 +0200, Kviat napisał(a):

    > Zauważyłem, że Ciebie interesuje tylko Twoje własne zdanie, a argumenty,
    > które nie pasują Ci do tezy, po prostu ignorujesz.

    No cóż, straciłem czas na dyskusję z facetem który za argument przeciw
    (a może za) aborcji uważa piegowatość płodu. Bujaj się. Powrotu do
    zdrowia życzę :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 126. Data: 2021-06-30 18:31:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No cóż, straciłem czas na dyskusję z facetem który za argument przeciw
    > (a może za) aborcji uważa piegowatość płodu.

    Twój poziom rozumienia tekstu pisanego jest porażający.

    > Bujaj się.

    Wzajemnie.

    > Powrotu do
    > zdrowia życzę :)

    Wzajemnie

    Piotr

  • 127. Data: 2021-06-30 18:47:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 18:26, Kviat napisał:

    > A tam jest dozwolone, więc trzeba się cieszyć, że podają naszym dzieciom
    > przetestowaną szczepionkę.
    > To, że nie przetestowano na dzieciach w Polsce, nie oznacza, że
    > szczepionka jest nieskuteczna.

    Ani nie oznacza, że jest skuteczna, ani nie oznacza, że jest
    nieskuteczna. wg dokumentów dostępnych na stronie, np pfizer zobowiązał
    się do przetestowania i obserwowania szczepionki do grudnia 2023r,
    badając grupę zaszczepioną i placebo, test ma być prowadzony metodą
    ślepej próby wobec obserwatora. Przypominam, że te 20 tys wcześniej
    szczepionych placebo zaszczepiono na początku roku normalną szczepionką.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 128. Data: 2021-07-01 10:35:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 17:35:45 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    na/

    > Dziwi mnie to troche ... ale przeciez specjalisci wiedza co robia :-)

    Ale za to znasz się na szczepieniach lepiej od ludzi, którzy zajmują się
    nimi przez całe życie zawodowe. W razie czego masz w zanadrzu zabójczy
    argument, że nie napisali, na kim testowali tudzież jaką igłę i w co
    wbijali.

    Wirus wścieklizny wędruje przez minimum 10 dni do mózgu. Jeśli wcześniej
    pokąsany dostanie szczepionkę, to będzie żył.

    Aha, szczepienia na wściekliznę już od dawna nie są bolesne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 129. Data: 2021-07-01 14:02:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 10:35:46 +0200, Olin wrote:

    na/

    > Ale za to znasz się na szczepieniach lepiej od ludzi, którzy zajmują się
    > nimi przez całe życie zawodowe.

    WV tez mial ludzi, ktorzy cale zawodowe zycie zajmowali sie silnikami
    Diesla :-)

    > W razie czego masz w zanadrzu zabójczy
    > argument, że nie napisali, na kim testowali tudzież jaką igłę i w co
    > wbijali.

    To nie argument, tylko pytanie.
    Skoro testowali na Amerykanach ... musieli byc w miare pewni
    bezpieczenstwa szczepionki, bo odszkodowania bylyby duze.

    A dzieci, to z jakich krajow testowali? :-)

    No ale jak polski rzecznik mowi, ze szczepionki sa dokladnie testowane
    ... to są, czy mówi?

    > Wirus wścieklizny wędruje przez minimum 10 dni do mózgu. Jeśli wcześniej
    > pokąsany dostanie szczepionkę, to będzie żył.

    Ale ale ... czemu szczepionka powoduje szybki rozwoj odpornosci u
    czlowieka, a prawdziwy wirus od ugryzienia - nie ?

    P.S. A tymczasem ... w RP skonczyli sie chetni na szczepienie Covid.
    54% doroslych zaszczepiono lub zarejestrowno na szczepienie.
    46% nie chce?

    J.

  • 130. Data: 2021-07-01 14:11:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 18:18:47 +0200, Kviat wrote:

    > Całkiem.
    > To nadal jest szczepionka, a nie lekarstwo.
    > Choroba chorobie nie równa. Okres inkubacji długi, więc jest szansa, że
    > szczepienie uodporni.

    ale czemu te prawdziwe wirusy w organizmie nie uodparniaja?

> [...]
    >
    > "nie ma skutecznego leku przeciw wściekliźnie. Jeśli objawy choroby nie
    > występują, u pokąsanego pacjenta stosuje się uodpornienie bierno-czynne

    surowica to chyba nie szczepionka.
    A pisza tez o szczepieniu.

    No i jeszcze:
    "Rozpoznanie: w przypadku pokąsania człowieka przez zwierzę
    podstawowym przedsięwzięciem jest złapanie go i poddanie 15-dniowej
    obserwacji (zwierzęta domowe), bądź też pośmiertne badanie mózgu
    (zwierzęta dziko żyjące lub agresywne zwierzęta domowe). "

    Hm, pomoze tyle, co umarlemu kadzidlo, czy to robione po to, aby nie
    duplikowac kosztow do wypisania aktu zgonu?

    J.