  • 111. Data: 2021-06-30 13:53:01
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko w ich czasach medycyna byla jeszcze dosc slaba i dobor naturalny
    > dzialal.
    > A dzis prawie nie dziala.

    Działa pełną gębą, tylko niekoniecznie eliminuje cechy, które dawniej
    eliminował.

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2021-06-30 14:02:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tak, o tym dyskutujemy. Tak, wymóg utrzymywania kaleki zmniejszy odsetek
    > kalek.

    > Tak, bogatemu nikt niczego nie zabroni, odkrywczy nie jesteś. Ale tu
    > rozmawiamy o normie społecznej a nie o 1% najbogatszych.

    No tak, bo utrzymanie kalekiego dziecka to koszt porównywalny z budową
    promu kosmicznego, na który stać tylko 1% najbogatszych.

    > Bogaci jak będą
    > obarczeni wadą genetyczną to bez trudu wyeliminują ją u potomstwa. A jak
    > to sobie poczytaj, medycyna wiele umie.

    A biedni niech zdychają?
    Skoro medycyna wiele umie, to może rozwiązaniem będzie eliminacja wad
    genetyczna również u biedniejszych?

    Ale rozumiem, że to poważny problem, bo przecież dlaczego bogaci mają
    się dorzucać do zachcianek biedaków... wystarczy, że płacą za swoje
    zachcianki.

    Tylko kto będzie kupował towary od bogaczy i kto będzie dla tych
    bogatych zapierdalał za miskę ryżu, skoro biedni wymrą?

    > Nie widzę związku logicznego pomiędzy dbaniem o jakość puli genetycznej,
    > co jest etycznym obowiązkiem każdego a rzekomym dorzucaniem się
    > społeczeństw do "zachcianki" i nie bardzo wiem czemu biednej kobiety.
    > Oszczędź sobie ozdobników emocjonalnych.

    Widzę, że nie rozumiesz. I nie będę zgadywał z czego bierze się to
    ograniczenie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 113. Data: 2021-06-30 14:08:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 13:25:33 +0200, Kviat napisał(a):

    > I nie brzydzisz się używać komputera?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Wątpię. Ącki, jako prawilny konfederata, niezawodnie wali w klawiaturę
    kastetem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 114. Data: 2021-06-30 14:19:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Rozmawiamy o decyzjach względem płodu a nie śpiewaków czy rachmistrzów,
    > więc się nie rozpędzaj.

    Rozmawiamy o decyzjach kto ma decydować o płodzie i w/g jakich
    kryteriów, więc się nie rozpędzaj.

    Skoro decyzję ma podjąć matka, to musi to zrobić na podstawie informacji
    - mało która ma możliwość samodzielnie się zdiagnozować, a tym bardziej
    tę informację merytorycznie zweryfikować. To po pierwsze.
    Po drugie. Tak właśnie jest w cywilizowanych krajach obecnie - więc
    "matka decyduje" nie jest rozwiązaniem.

    I po trzecie, ktoś musi podjąć decyzję gdzie leży granica pomiędzy
    kalectwem ("nich sama płaci za leczenie"), a zdrowiem, żeby móc
    rzetelnie i obiektywnie poinformować matkę, że może urodzić kalekę.

    Podejmiesz się takiego zadania? Olin już Ci wspomniał, że przerabialiśmy
    takich, który się tego podjęli.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 115. Data: 2021-06-30 15:08:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    zeciw-covid-19-jest-bezpieczne-i-skuteczne-badania-p
    rzedkliniczne-1120046

    > Animko, kochanie ty moje, żebym wierzył w bogów to bym im codzień
    > dziękował że mi przysporzyli rozumu twoim kosztem :) Ale skoro się
    > produkujesz na newsach to podlegasz obyczajowi a ten wymaga
    > bezwzględnego tępienia głupoty. No więc, albo uznaj żeś głupia i
    > poprzestań na pytaniach bowiem pytać każdy może i nie będzie mu to za
    > złe brane, albo publikuj dalej swoje tezy i narażaj się na ocenę.

    Swoim kochaniem to nazwij swoją kozę żydku i dalej zlepiaj te swoje
    samolociki.

    --
    animka

  • 116. Data: 2021-06-30 15:14:28
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-30 o 13:32, J.F pisze:
> [...]
    l-Kuczmierowski-probki-z-kazdej-partii-szczepionek-s
    a-kierowane-do-badania,221062,1018.html

    ach/jak-sie-bada-bezpieczenstwo-szczepionek/

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~

    > w linku "jak sie bada", ale w tresci juz nie napisali jak sie bada :-)
    >
    > Słowacy jakos Sputnika badali ... i im wyszlo, ze dostali co innego
    >
    > A czy my tak samo dokladnie badamy?

    Tak samo badają jak badali w Smoleńsku zabitych.

    --
    animka

  • 117. Data: 2021-06-30 16:20:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 14:19:01 +0200, Kviat napisał(a):

    > Podejmiesz się takiego zadania? Olin już Ci wspomniał, że przerabialiśmy
    > takich, który się tego podjęli.

    Nie bardzo wiem o co ci właściwie chodzi. Starannie unikasz wyrażenia
    expressis verbis swojego zdania, bez przerwy za to podsuwając swoje
    wątpliwości. I zaciemniając dyskusję przekomarzanierm się jak jakieś
    dziecko. Jesli uważasz że obowiązkiem lekarza jest kłamać, załóż
    stosowny wątek i podyskutujemy.
    Tu podniosłem sprawę akumulacji chorobowych genów w populacji i
    niejakiej w tym roli medycyny. Wskazałem też sposób uniknięcia tego
    zjawiska, polegający na kształceniu kobiet i daniu im swobody
    decyzyjnej. Jeśli masz w tej materii jakieś zdanie to je po prostu
    wypowiedz. Dygresje i przedszkolne pytania mnie nie zainteresują.

    Powrotu do zdrowia życzę.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 118. Data: 2021-06-30 16:49:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To jest eksperyment lekarski, więc muszą mieć zgodę,ie mogą oficjalnie
    > zmuszać. Ogólnie szczepienie dzieci jest już przestępstwem, bo
    > eksperymentalne specyfiki można podać jedynie dzieciom chorym, jeśli ma
    > szanse na poprawę.

    Oj... ależ mi ładny (nomen omen) kwiatek umknął.

    Szczepienia są po to, żeby właśnie ludzie nie zachorowali. Dlatego
    szczepi się zdrowych.
    Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się
    szczepionkę...

    Pisałeś, że jesteś znawcą metodologii badań. Jaki sens ma testowanie
    szczepionki na ludziach chorych, skoro szczepionka ma zapobiegać
    zachorowaniu? Poproszę o wytłumaczenie prostymi słowami, żeby taki
    ignorant jak ja dał radę to zrozumieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 119. Data: 2021-06-30 17:35:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 16:49:55 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Bo chyba rozumiesz, że szczepionka to nie to samo co lekarstwo i nikt
    > normalny nie spodziewa się poprawy zdrowia chorego, któremu podało się

    A nie calkiem. Nie slyszales "poszukiwany pies, bo dziecku grozi seria
    bolesnych zastrzykow" ?

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/szczepionki/wsciekliz
    na/

    Dziwi mnie to troche ... ale przeciez specjalisci wiedza co robia :-)

    Jest jeszcze "zastrzyk przeciwtezcowy", ale to ponoc co innego
    https://ktomalek.pl/blog/tezec-objawy-i-zarazenie-ki
    edy-podac-zastrzyk-przeciwtezcowy/w-1138

    J.

  • 120. Data: 2021-06-30 17:59:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie bardzo wiem o co ci właściwie chodzi.

    Wzajemnie.

    > Starannie unikasz wyrażenia
    > expressis verbis swojego zdania, bez przerwy za to podsuwając swoje
    > wątpliwości.

    Jak unikam? Przecież wyraźnie napisałem, że to co proponujesz nie
    zadziała. Takie jest moje zdanie.
    Nawet napisałem dlaczego nie zadziała.
    Czego jeszcze brakuje?

    > I zaciemniając dyskusję przekomarzanierm się jak jakieś
    > dziecko.

    Przepraszam że nie przyznałem Ci racji już w pierwszym zdaniu.
    Faktycznie, zachowałem się jak dziecko.

    > Jesli uważasz że obowiązkiem lekarza jest kłamać, załóż
    > stosowny wątek i podyskutujemy.

    Nie wiem skąd taki wniosek, że tak uważam. Nic takiego nie napisałem,
    wręcz przyznałem Ci rację.
    Zaciemniasz dyskusję przekomarzaniem się jak jakieś dziecko.

    > Tu podniosłem sprawę akumulacji chorobowych genów w populacji i
    > niejakiej w tym roli medycyny.

    Tu się zgadzamy.

    > Wskazałem też sposób uniknięcia tego
    > zjawiska,

    A tu się nie zgadzamy. Wskazałeś coś, co absolutnie nie spowoduje
    uniknięcia tego zjawiska.
    Wyjaśniłem Ci dlaczego nie spowoduje.

    > polegający na kształceniu kobiet i daniu im swobody
    > decyzyjnej.

    Nie wierzę, że nie rozumiesz, że "matka natura" ma kompletnie wyjebane
    na poziom wykształcenia kobiet (i facetów). To nie jest tak, że ilość
    mutacji maleje wraz z wykształceniem.

    I nie wierzę, że nie rozumiesz, że danie kobietom swobody decyzyjnej
    nijak się ma do unikania "zaśmiecenia" puli genetycznej. Ma się wręcz
    odwrotnie. To właśnie możliwość podjęcia decyzji "że urodzę" powoduje to
    "zaśmiecenie".

    Kompletnie nie rozumiem jak chcesz uniknąć tego zjawiska równocześnie
    pozwalając kobietom podjąć decyzję o urodzeniu dziecka ze "złym"
    materiałem? To sprzeczność.

    I jeszcze raz przepraszam, że ponowię wątpliwość zaciemniającą dyskusję
    i która kompletnie nie ma z nią związku, ale nadal nie rozumiem kto i
    w/g jakich kryteriów miałby decydować, który "materiał" jest zły, a
    który nadaje się do urodzenia. I taką informację ma przekazać przyszłej
    matce żeby podjęła obiektywnie racjonalną (dla ludzkości) decyzję.
    Przecież jak podejmie decyzję złą (dla ludzkości) i urodzi, to znowu
    zrobi śmietnik...

    > Jeśli masz w tej materii jakieś zdanie to je po prostu
    > wypowiedz.

    No nie wiem... kolejny raz? Jak do dziecka?
    Ale skoro nalegasz: mylisz się.
    Dlaczego się mylisz też mam powtórzyć?

    > Dygresje i przedszkolne pytania mnie nie zainteresują.

    Zauważyłem, że Ciebie interesuje tylko Twoje własne zdanie, a argumenty,
    które nie pasują Ci do tezy, po prostu ignorujesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr