  • 101. Data: 2021-06-30 13:06:17
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > Tak więc nadal nie rozumiem co tak właściwie proponujesz.

    Nic nie poradzę na twoje ograniczenia umysłowe.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 102. Data: 2021-06-30 13:07:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > Jeszcze raz pytam: jak chcesz zagwarantować nieprzekazywanie
    > "uszkodzonych" genów i ocalić ludzkość?
    > Odpowiedź, że to decyzja matki, to żadna odpowiedź. To w żaden sposób
    > nie gwarantuje nieprzekazywania "uszkodzonych" genów.

    No cóż, jestem innego zdania.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 103. Data: 2021-06-30 13:10:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2021 11:45:18 +0200, Olin wrote:

    > Zwróć się do redakcji The New England Journal of Medicine, żeby takie
    > kluczowe informacje zamieszczali w streszczeniu, bo masz kłopot z tekstami
    > dłuższymi niż jeden akapit.

    > Stawiam na to pierwsze; naczytali się po internetach o szczepionkach i
    > dostali gorączki na sam widok igły.

    Nie mogli sie naczytac po internetach, bo jeszcze nic nie pisano.
    Tzn o tej szczepionce nie pisano, moze przeczytali ogolnie o innych.

    J.

  • 104. Data: 2021-06-30 13:13:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > Załóżmy, że utrzyma na własny koszt...
    > ... czy to rozwiązuje problem nieprzekazywaniem dalej "uszkodzonych"
    > genów? Bo chyba właśnie ten problem chcesz rozwiązać i o nim dyskutujemy?
    Tak, o tym dyskutujemy. Tak, wymóg utrzymywania kaleki zmniejszy odsetek
    kalek.

    > Mam przeczucie graniczące z pewnością, że bogaci nadal będą "wpuszczać"
    > do puli "uszkodzone" geny. Gdy taki "uszkodzony" bogaty zapłodni biedną
    > kobietę, przekaże swoje "złe" geny, potem ją porzuci... (albo
    > "uszkodzona" bogata będzie miała kaprys posiadania dziecka z przystojnym
    > czyścicielem basenu, chwilę później się rozmyśli i odda dziecko do okna
    > życia... "bo uszkodzone")
    Tak, bogatemu nikt niczego nie zabroni, odkrywczy nie jesteś. Ale tu
    rozmawiamy o normie społecznej a nie o 1% najbogatszych. Bogaci jak będą
    obarczeni wadą genetyczną to bez trudu wyeliminują ją u potomstwa. A jak
    to sobie poczytaj, medycyna wiele umie.

    > Teraz już rozumiesz dlaczego w XXI wieku cywilizowane społeczeństwa
    > dorzucają się do "zachcianki" biednej kobiety?
    Nie widzę związku logicznego pomiędzy dbaniem o jakość puli genetycznej,
    co jest etycznym obowiązkiem każdego a rzekomym dorzucaniem się
    społeczeństw do "zachcianki" i nie bardzo wiem czemu biednej kobiety.
    Oszczędź sobie ozdobników emocjonalnych.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 105. Data: 2021-06-30 13:15:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 12:32:51 +0200, Kviat napisał(a):

    > Jeżeli nie potrafi liczyć, ale potrafi pięknie śpiewać, to jest kaleką,
    > czy nie jest?
    > Jeżeli nie potrafi śpiewać, za to świetnie liczy, to jest kaleką czy nie?
    > I kto o tym ma decydować?

    Rozmawiamy o decyzjach względem płodu a nie śpiewaków czy rachmistrzów,
    więc się nie rozpędzaj.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 106. Data: 2021-06-30 13:22:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W dniu 30.06.2021 o 12:01, Kviat pisze:

    > Ale ja nie mam do nich żadnych uwag, uwagi mam do urzędników, zarówno
    > akceptujących lewe badania jak i choćby fakt, że nie wiemy czym tak na
    > prawdę jesteśmy szczepieni,

    Wiemy.
    To nie są tajne informacje. Jest nawet gorzej niż myślisz: te informacje
    są publicznie dostępne.

    > wcześniej każda taka partia była badana
    > przed podaniem, teraz nie jest (wyrywkowe badania, czy w losowych
    > fiolkach znajduje się dokładnie to co deklaruje producent, czy np nie
    > wystąpił jakiś problem np podczas produkcji - stąd się takie badania
    > wyrywkowo przeprowadzało - teraz się ich nie przeprowadza

    A wiesz to z...?

    > - moim zdaniem
    > niedopełnienie obowiązków urzędników i instytucji krajowych).

    Znowu kłamiesz. I od razu widać skąd czerpiesz swoją "wiedzę".
    Przestań czytać oszołomskie portale dla antyszczepionkowców i
    prawdziwych patriotów, albo przynajmniej próbuj je weryfikować zanim
    zaczniesz te "rewelacje" bezmyślnie powtarzać.

    https://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Micha
    l-Kuczmierowski-probki-z-kazdej-partii-szczepionek-s
    a-kierowane-do-badania,221062,1018.html

    "Prezes Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych Michał Kuczmierowski
    odniósł się do doniesienia amerykańskiego dziennika Wall Street Journal,
    że w Meksyku i Polsce zidentyfikowano przypadki sfałszowanych
    szczepionek przeciw Covid-19.
    Szczepionki kontroluje PHZ

    - Każda dostarczona przez producenta do magazynu RARS partia szczepionek
    jest pełnowartościowa i kontrolowana zarówno pod względem jakości, jak i
    zachowania odpowiedniej temperatury przez cały okres transportu -
    podkreślił w środę (21 kwietnia) prezes Michał Kuczmierowski."

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieni
    ach/jak-sie-bada-bezpieczenstwo-szczepionek/

    "Szczepionki to produkty lecznicze pochodzenia biologicznego, stąd też
    ich produkcja jest bardziej skomplikowana od produkcji farmaceutyków i
    bardziej narażona na błędy. Właśnie dlatego proces ich wytwarzania jest
    szczegółowo nadzorowany.
    W odróżnieniu od pozostałych leków, przed wprowadzeniem na rynek, każda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    seria szczepionki jest dodatkowo poddawana badaniom jakościowym przez
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    niezależne od producenta państwowe laboratorium kontroli jakości."
    ~~~~~~~~~~~~~~

    Jak się uprzesz, to znajdziesz też informacje gdzie dokładnie odbywają
    się te kontrole. Zapytaj u nich których serii dopuszczonych do obrotu
    nie skontrolowali i dlaczego. Podziel się informacją.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 107. Data: 2021-06-30 13:25:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 12:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak i lewactwo.
    > Niegdyś pedalstwo lądowało w KZ i nie mogło przenosić dalej "wrodzonych
    > skłonności" (no bo przecież nie nabytych w trakcie wychowania ;)).

    I nie brzydzisz się używać komputera?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 108. Data: 2021-06-30 13:32:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > niezależne od producenta państwowe laboratorium kontroli jakości."
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~

    w linku "jak sie bada", ale w tresci juz nie napisali jak sie bada :-)

    Słowacy jakos Sputnika badali ... i im wyszlo, ze dostali co innego

    A czy my tak samo dokladnie badamy?

    J.

  • 109. Data: 2021-06-30 13:47:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie i to z kilku powodów. Pierwsze - procedura za droga, nie wszystkie
    > kobiety stać na nią.

    Zgoda. To trzeba zmienić.
    Tylko czy nie będzie pretensji, że społeczeństwo dokłada się do
    zachcianki biednej kobiety?

    > Po drugie, wiedza o dobrych zasadach prokreacji
    > jest wśrod kobiet znikoma, nawet w bogatych państwach, głównie dlatego
    > że nie jest przedmiotem nauczania.

    Pełna zgoda. Też uważam, że większość problemów wynika z braku, czy
    wręcz zakazów edukacji. Jak również z religianckich ograniczeń dostępu
    do antykoncepcji.

    > Po trzecie, w "cywilizowanych"
    > państwach obyczajowość jest pod wpływem religii chrześcijańskich które
    > mało z rozumem mają wspólnego.

    Na szczęście to się zmienia. I to dość szybko (w skali historycznej),
    ale w/g mnie nadal zdecydowanie zbyt wolno.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 110. Data: 2021-06-30 13:52:35
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nic nie poradzę na twoje ograniczenia umysłowe.

    Przepraszam, staram się jak mogę.
    Ale nic nie poradzę, że dajesz propozycje rozwiązania problemu, które w
    żaden sposób tego problemu nie rozwiązują. Nawet nie będę zgadywał jakie
    ograniczenia są tego powodem.

    Pozdrawiam
    Piotr