  • 1. Data: 2021-06-27 00:21:58
    Temat: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Z Katarzyną Ratkowską, lekarzem, specjalistą psychiatrii, rozmawia Jacek
    Sądej Pani Doktor, napisała Pani list otwarty do prezydenta i premiera w
    sprawie szczepień dzieci przeciw COVID-19. Co budzi Pani niepokój? - To,
    że tzw. szczepionki przeciw COVID-19 stanowią zagrożenie dla ich zdrowia
    i życia dużo większe niż sama choroba. Preparaty genetyczne są stosowane
    jako szczepionki przeciw COVID-19 u osób dorosłych. Jest to eksperyment
    medyczny w trakcie III fazy badań klinicznych. Nie są to szczepionki w
    dotychczasowym rozumieniu tego słowa. Wcześniej wprowadzano do organizmu
    osłabiony patogen, który co najwyżej dostawał się do krwi i komórki
    odpornościowe naszego organizmu, limfocyty T i B, natychmiast robiły z
    nim porządek, a przy okazji pozostawała pamięć o patogenie w postaci
    tzw. komórek pamięci i przeciwciał, czyli odporności poszczepiennej. W
    przypadku obecnych preparatów do organizmu jest wprowadzana kopia części
    materiału genetycznego koronawirusa, która ma za zadanie wniknąć do
    wnętrza naszych komórek i zmusić je w rybosomach do produkcji białka
    Spike, czyli kolca wirusa. Normalnie w naszych komórkach odbywa się
    produkcja tylko i wyłącznie naszych białek na bazie naszego DNA. Wiemy
    już z licznych badań naukowych, że samo białko Spike jest toksyczne. Ta
    głęboka ingerencja w nasz organizm daje bardzo poważne powikłania
    poszczepienne ze zgonami włącznie. Jest to m.in. nowa choroba VITT,
    czyli zakrzepica immunologiczna z małopłytkowością powodowana
    szczepionką (tą na COVID-19). Jej efektem są m.in. zawały i wylewy krwi
    do mózgu, zawały serca, zatorowość płucna, mikrozatory w naczyniach
    włosowatych, które mogą doprowadzić do uszkodzeń każdego narządu. Poza
    tym występują zapalenia mózgu, zapalenia poprzeczne rdzenia kręgowego z
    niedowładami kończyn, napady padaczkowe, utrata wzroku i inne. Jak to
    się ma do dzieci? - Dzieci przechodzą COVID-19 praktycznie bezobjawowo.
    Powikłania pocovidowe są u nich niezwykle rzadkie, a zgony bliskie zeru.
    Stosowanie u dzieci tych preparatów genetycznych stanowi więc
    nieporównywalnie większe zagrożenie dla ich życia i zdrowia niż sam
    covid. Poza tym te preparaty nie zapobiegają transmisji, czyli
    przenoszeniu się wirusa, z osób ,,zaszczepionych" na osoby zdrowe. Mają
    za zadanie co najwyżej chronić przed ciężkim przebiegiem COVID-19, a
    taki przebieg u dzieci praktycznie nie występuje. Dzieci i kobiety w
    ciąży były dotąd zawsze szczególnie chronione! Takie zapisy są w polskim
    prawie. To nie dzieci mają być tarczą dla dorosłych. To dorośli powinni
    chronić dzieci. Pełna treść listu otwartego w obronie polskich dzieci
    jest dostępna TUTAJ

    Artykuł opublikowany na stronie:
    https://naszdziennik.pl/polska-kraj/239403,eksperyme
    nty-na-polskich-dzieciach.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-06-27 08:37:03
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 00:21:58 +0200, Animka napisał(a):

    > Z Katarzyną Ratkowską, lekarzem, specjalistą psychiatrii,

    Animko, chodzisz do krawca po buty? A do chirurga leczyć grypę? Niech
    psychiatra się nie wypowiada o szczepieniach. Prawda zaś jest taka że
    "tradycyjne" szczepionki dają więcej różnorakich powikłań niż
    szczepionki mRNA a oba typy wyrządzają szkody o całe rzędy mniejsze niż
    choroba którą mają zwalczać. I jeśli nie mielibyśmy przeprowadzać
    "eksperymentów" na dzieciach to nie było by żadnego leku dla nich a nie
    tylko szczepionek. Każdy nowowprowadzany w pediatrii lek będziesz
    nazywać "eksperymentem" i go zwalczać?
    Krótko mówiąc, powielasz bzdury i piszę to co piszę nie aby cię czegoś
    nauczyć bo to czas stracony tylko aby cię sprostować możliwie
    najszybciej zanim szkód narobisz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 3. Data: 2021-06-27 09:42:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-27-czerwca-2021 o 08:37, Jacek Maciejewski pisze:

[...]
    "

    Ale przyznasz że ten "eksperyment" jest cokolwiek nowy i nie ma
    wieloletnich badań które zagwarantowałyby poprawność działania i
    BEZPIECZEŃSTWO i to O ZGROZO U DZIECI?

    Azbest też kiedyś był bezpieczny SMOGU nie było a papierosy nie
    szkodziły zdrowiu.

  • 4. Data: 2021-06-27 14:48:28
    Od: jan wolski <o...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > Krótko mówiąc, powielasz bzdury i piszę to co piszę nie aby cię czegoś
    > nauczyć bo to czas stracony tylko aby cię sprostować możliwie

    Inne ekspery mówią podobnie. Szczepienia dzieci na koronkę uważają
    za wątpliwe. Co do eksperymentu, on ma to do siebie że wykonuje się go
    na grupie, nie zaś na całej populacji.

  • 5. Data: 2021-06-27 15:00:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 05:48:28 -0700 (PDT), jan wolski napisał(a):

    > Inne ekspery mówią podobnie. Szczepienia dzieci na koronkę uważają
    > za wątpliwe.
    Po pierwsze g... prawda. Po drugie - podać nazwiska. Po trzecie:
    https://pulsmedycyny.pl/szczepienie-malych-dzieci-pr
    zeciw-covid-19-jest-bezpieczne-i-skuteczne-badania-p
    rzedkliniczne-1120046

    >Co do eksperymentu, on ma to do siebie że wykonuje się go
    > na grupie, nie zaś na całej populacji.
    Masz pojęcie o cyklu produkcyjnym leku takie jak świnia o gwiazdach.
    Wklepać w gogle "cykl produkcyjny leku", odrobić lekcje i dopiero wtedy
    tu coś pisać.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 6. Data: 2021-06-27 16:51:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > Krótko mówiąc, powielasz bzdury i piszę to co piszę nie aby cię czegoś
    > nauczyć bo to czas stracony tylko aby cię sprostować możliwie

    Nie masz dzieci i jesteś starym kawalerem.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-06-27 19:41:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Krótko mówiąc, powielasz bzdury i piszę to co piszę nie aby cię czegoś
    > nauczyć bo to czas stracony tylko aby cię sprostować możliwie

    W momencie, gdy ubezpieczyciele będą wypłacać odszkodowania za
    uszczerbek na zdrowiu, czy zgon na wskutek zaszczepienia, zmienię
    zdanie. Na razie wszyscy twierdzą, że zgodnie z wyjątkami OWU
    poszkodowanie w wyniku brania udziału w eksperymencie medycznym nie
    jest objęte ubezpieczeniem. Więc zaszczepieni przeciw Covid nie
    dostaną złamanego grosza.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2021-06-28 15:42:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.06.2021 o 19:41, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > poszkodowanie w wyniku brania udziału w eksperymencie medycznym nie jest
    > objęte ubezpieczeniem. Więc zaszczepieni przeciw Covid nie dostaną

    Jestem ciekawy ile antyszczepionkowcy dostają kasy za pisanie głupot...
    bo to nie jest możliwe żeby być tak tępym i pisać takie głupoty z
    własnej woli.
    Więcej ludzi umiera na zatrucia pokarmowe albo z przechlania i jakoś
    antyszczepionkowcy nie płaczą, że trzeba zakazać jedzenia, chlania, czy
    palenia fajek.
    Albo żeby zakazać aspiryny.

    https://www.medonet.pl/zdrowie,czy-aspiryna-moze-wyw
    olywac-niebezpieczne-krwotoki-,artykul,1723374.html

    "Autor badania, prof. Peter Rothwell z Uniwersytetu Oksfordzkiego
    stwierdził, że regularne zażywanie aspiryny jest przyczyną około 20
    tysięcy krwotoków i co najmniej 3 tysięcy zgonów rocznie."

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,ile
    -osob-zmarlo-po-szczepieniu-na-covid-19--nowe-dane,a
    rtykul,24809806.html

    "Od 27 grudnia 2020 r. do 5 maja wykonano łącznie 12 mln 614 tys. 827
    szczepień. 9 mln 454 tys. 772 osób otrzymało pierwszą dawkę szczepionki,
    a 3 mln 160 tys. 55 także drugą. W pełni zaszczepionych Polaków jest 3
    mln 184 tys. 152."

    Dane udostępnione w raporcie na stronie gov.pl wskazują, że do 4 maja
    2021 r. po szczepieniu na COVID-19 łącznie zmarły 73 osoby."

    Tutaj jakiś wcześniejszy raport:
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,zgony-po-szczepionce-na-covid-1
    9-w-polsce--nowe-dane-rzadu,artykul,79632986.html

    "Śmierć nastąpiła u 41 osób, z czego 22 zgony dotyczyły kobiet, a 19
    mężczyzn. Z danych nie wynika jednoznacznie, które przypadki wiążą się
    bezpośrednio z powikłaniami po szczepieniu. W tabeli odnotowane zostały
    m.in. zgony w związku z pęknięciem tętniaka na aorcie czy urazem głowy."

    https://www.dw.com/pl/fakty-i-mity-zmarli-po-szczepi
    eniu-na-covid-19/a-56529047

    "Instytut Paula Ehrlicha (PEI), który odpowiada za szczepienia w
    Niemczech, zbadał dziesięć przypadków śmierci w Niemczech, które
    wystąpiły w okresie od kilku godzin do czterech dni po szczepieniu. We
    wszystkich tych przypadkach zmarli mieli od 79 do 93 lat i wcześniejsze
    schorzenia - twierdzi Brigitte Keller-Stanislawski, szefowa departamentu
    bezpieczeństwa leków i urządzeń medycznych PEI. - Na podstawie danych,
    które posiadamy, można przyjąć, że pacjenci zmarli z powodu choroby
    podstawowej, w czasowo przypadkowym związku ze szczepieniem -
    powiedziała niemieckiemu nadawcy n-tv. Chociaż nie skomentowała
    poszczególnych przypadków, powiedziała, że "byli to bardzo poważnie
    chorzy pacjenci z wieloma chorobami podstawowymi".

    "Jeśli szczepione są osoby starsze lub osoby z poważnymi wcześniej
    istniejącymi schorzeniami i zwiększonym ryzykiem zgonu, wystąpi pewna
    liczba przypadkowych zgonów, które wystąpią wkrótce po szczepieniu, ale
    nie będą przyczynowo związane ze szczepieniem" - stwierdzono w ostatnim
    raporcie PEI nt. bezpieczeństwa szczepień. Instytut Paula Ehrlicha
    wskazuje w nim na przypadki 20 zaszczepionych osób, które zmarły w
    związku z chorobą Covid-19.

    W innej sprawie, dotyczącej trzech zmarłych osób w Kolonii, prokuratura
    nadal prowadzi śledztwo. Trzy starsze osoby zmarły po zaszczepieniu
    przeciwko koronawirusowi; jednak wszystkie one były już wcześniej chore,
    jak podkreśla Markus Rothschild, dyrektor wydziału medycyny sądowej w
    Kolonii.
    (...)
    Rzeczniczka prasowa PEI oświadczyła również, że "wszystkie osoby z
    wyjątkiem jednego mężczyzny miały niepełną ochronę poszczepienną,
    ponieważ choroba COVID-19 wystąpiła po pierwszym szczepieniu". Ochrona
    zaczyna się siedem do 14 dni po drugim szczepieniu (w zależności od
    szczepionki), więc można zakazić się Covid-19 i umrzeć po pierwszej
    dawce. 33 osoby, które zmarły, cierpiały na wiele wcześniej istniejących
    schorzeń, zgodnie z badaniami PEI, i zmarły albo z powodu pogorszenia
    stanu zdrowia na skutek istniejących wcześniej schorzeń, albo z powodu
    innej choroby niezwiązanej ze szczepieniem. Dziesięć osób zmarło na inną
    chorobę zakaźną, nie mającą związku z Covid-19.
    (...)
    Hiszpania: Czy "co najmniej dziewięć osób zmarło po szczepieniu przez
    firmę Pfizer"?

    Hiszpańskie media donoszą, że dziewięć osób zmarło w hiszpańskim domu
    opieki po otrzymaniu pierwszej dawki szczepionki BioNTech/Pfizer.
    Wszyscy byli jednak już wcześniej chorzy.

    Wszystkie dziewięć zgonów eksperci przypisują zakażeniem wirusem
    COVID-19, w czasie, w którym osobom tym podano szczepionkę. Dzieje się
    tak dlatego, że nawet po szczepieniu istnieje możliwość zachorowania,
    jeśli szczepienie miało miejsce w okresie inkubacji koronawirusa (5-6
    dni). Instytutu Chorób Zakaźnych im. Roberta Kocha (RKI) zwraca w tym
    kontekście uwagę, że szczepionka zaczyna działać dopiero po 10-14 dniach
    od podania pierwszej dawki.
    USA: Czy rządowa baza danych pokazuje "181 zgonów po szczepionce COVID-19"?

    Twierdzenie to opiera się na komunikacie prasowym Children's Health
    Defense, grupy antyszczepionkowej kierowanej przez znanego
    antyszczepionkowca Roberta F. Kennedy'ego Jr. Przyciągnął on ostatnio
    uwagę antyszczepionkową propagandą i uczestniczył w demonstracjach
    koronasceptyków w Niemczech.

    Chociaż w nagłówku komunikatu prasowego twierdzi się, że dane pochodzą z
    "rządowej bazy danych", to podany link prowadzi na stronę Narodowego
    Centrum Informacji o Szczepionkach (NVIC), organizacji, która nie ma nic
    wspólnego z rządem USA. Znany dziennikarz naukowy i zdrowotny Michael
    Specter nazywa tę organizację "najpotężniejszą organizacją
    antyszczepionkową w Ameryce"."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2021-06-28 16:06:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 15:42:22 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > własnej woli.
    > Więcej ludzi umiera na zatrucia pokarmowe albo z przechlania i jakoś

    Czekaj czekaj, ale kolega nie o tym.
    Kolega o tym, jakie odszkodowanie dostaniesz, gdy sie okaze, ze
    szczepionka jednak okazala sie zla :-)

    Tylko nie wiem jakie ubezpieczenie ma na mysli ... przychodzi mi na
    mysl ubezpieczenie na zycie, i tu faktycznie moze byc niuans, ze sie
    wypnie, jesli zgon skutkiem udzialu w eksperymencie medycznym.
    No ale obecne szczepienia to juz nie eksperyment.

    Tym niemniej szczepionke wypadaloby przetestowac na dzieciach ... i
    kto wezmie odpowiedzialnosc finansową? :-)

    Te obecne szczepionki dla doroslych mozna juz raczej uznac za
    sprawdzone, bo to jednak setki milionow przyjelo i przezylo.
    Skutki dlugofalowe ... na razie sie chyba nie stwierdza, a jak
    wystapia za pare lat w jakims niewielkim procencie ... no, mozna
    uznac, ze wirus by wiecej zabil :-)

    Ale w przypadku dzieci ... to wypadaloby lepiej sprawdzic.

    Poza tym, skoro ten wirus i tak juz krazy ... moze warto zostawic, aby
    troche krazyl i uodparnial naturalnie.

    Mam tez jeszcze pare ciekawych plotek natury biznesowej ... ale moze
    nie warto plotkowac bez sprawdzenia :-)

> [...]
    > stwierdził, że regularne zażywanie aspiryny jest przyczyną około 20
    > tysięcy krwotoków i co najmniej 3 tysięcy zgonów rocznie."

    Na calym swiecie?
    Bo z drugiej strony, to chyba sa badania, ze regularne zazywanie
    zmniejsza ryzyko innych chorob. Czy inaczej mowiac - nie zazywanie
    aspiryny tez jest przyczyna wielu zgonow rocznie :-)

> [...]
    > poszczególnych przypadków, powiedziała, że "byli to bardzo poważnie
    > chorzy pacjenci z wieloma chorobami podstawowymi".

    I to jest jak najbardziej rzeczowe podejscie, w dodatku warto polaczyc
    z innymi statystykami, ktore obejmuja dluzszy okres.

    Ale czy to znaczy, ze szczepionka jest calkowicie bezpieczna takze dla
    dzieci ?

> [...]
    > przeciwko koronawirusowi; jednak wszystkie one były już wcześniej chore,
    > jak podkreśla Markus Rothschild, dyrektor wydziału medycyny sądowej w

    A tu jak widzisz - AstraZeneca swoja szczepionke troche wstrzymala ..
    po raptem kilku podejrzanych zgonach.

    J.

  • 10. Data: 2021-06-28 16:48:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-28 o 15:42, Kviat pisze:
> [...]
    > poszczególnych przypadków, powiedziała, że "byli to bardzo poważnie
    > chorzy pacjenci z wieloma chorobami podstawowymi".

    Gdyby się nie zaszczepili to by znacznie dłużej żyli.

    --
    animka