  • 51. Data: 2018-08-29 06:29:23
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 20:17, Shrek pisze:

    > Za którą?

    Polską.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2018-08-29 07:25:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyle osób się przecież skutecznie ukrywa, a 62 to taki jakby dość
    > specjalny wiek biorac pod uwagę perspektywę wyjścia w okolicach 70. Nb.
    > jak to wyglada z pobieraniem emerytury jakby się zaczął ukrywać?

    Przecież on jest zagrożony z paragrafu do ośmiu lat a nie zagrożony
    ośmioma latami. Dostanie dwa i to pewnie w zawiasach. Chyba że już po
    reformie sądownictwa i teraz dają tyle co tłuszcza w komentarzach na
    onecie chce.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-08-29 07:26:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2018 o 06:29, Liwiusz pisze:

    > Polską.

    I to starcza, żeby mu mogli skoczyć, czy trzeba gdzieś za Schengen?

    Shrek

  • 54. Data: 2018-08-29 08:13:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przecież on jest zagrożony z paragrafu do ośmiu lat a nie zagrożony
    > ośmioma latami. Dostanie dwa i to pewnie w zawiasach. Chyba że już po

    Skąd było czy nawet nadal jest wiadomo, że nie jest zagrozony osmioma?
    No nie wiem co sobie prokuratura myślała, ale z jakiegos powodu
    najwyraźniej wystapili o areszt, no chyba że chodziło o to aby pokazac,
    że są surowi, bo to teraz taki trend chyba jest.

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2018-08-29 08:43:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-29 o 07:26, Shrek pisze:

    > I to starcza, żeby mu mogli skoczyć, czy trzeba gdzieś za Schengen?

    Nigdzie nie starcza, ale może.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2018-08-29 08:46:13
    Od: p...@g...com

    Jesli koledzy egzaminatorzy zeznaja ze tylko on jezdzil na przejazd bedzie mial
    przechlapane. Jesli jest nagranie ze kiedys juz na torach heblowal ma przechlapane
    itd

    ps dziwne ze kierownik MORD-a nie znal tras egzaminacyjnych, wszystkie trasy w
    Szczecinie sa obcykane a to przeciez jakies zadupie jest

    tu STOP czyli szczecinska klasyka gatunku:

    https://www.google.de/maps/@53.4390567,14.5687346,3a
    ,75y,28.43h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1szd38TDDg2j3ph
    _hJitn0Gw!2e0!7i13312!8i6656

    PS co to za jaja ? dlaczego niemieckie street view pokazuje mi Gustav Adolf Strasse ?

  • 57. Data: 2018-08-29 09:21:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 29.08.2018 o 02:06, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    >ośmioma latami. Dostanie dwa i to pewnie w zawiasach. Chyba że już po
    >reformie sądownictwa i teraz dają tyle co tłuszcza w komentarzach na

    Ale jednak zagrozony jest 8. Wystarczy, ze go sad nie bedzie lubial.
    Albo Ziobro go nie bedzie lubial, a komputer wylosuje dyspozycyjnego
    sedziego :-)

    Apelacja powinna co prawda wyrok zmniejszyc, ale do ilu ? :-)

    J.

  • 58. Data: 2018-08-29 09:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    >Ależ tam wystąpił klasyczny scenariusz zbyt wczesnego ostrzeżenia.
    >Sam projektant dziesięciolecia temu ostrzegał przed korozją przez
    >bryzę
    >od morza (1km) i pobliską hutę. Najpierw to pewnie potraktowali jako
    >próbę naciągnięcia na _kosztowne_ zabezpieczenia wiaduktu. Potem
    >wiadukt
    >stał przez dziesięciolecia "potwierdzając słuszność" ich domniemań.

    Hm, czy jako projektant nie powinien od razu zaprojektowac z takimi
    zabezpieczeniami ?
    Ewentualnie wyraznie napisac "projektowana trwalosc 20 lat", lub
    "wymagana inspekcja co 5 lat" ?

    Ale projektant juz pewnie dawno na emeryturze, a wloskie prawo chyba
    zabrania wiezic 80-latkow ...

    J.

  • 59. Data: 2018-08-29 09:39:31
    Od: p...@g...com

    --Ewentualnie wyraznie napisac "projektowana trwalosc 20 lat", lub
    "wymagana inspekcja co 5 lat" ?

    projektant moze zaprojektowac nietrwaly wiadukt ale zasmarkanym obowiazkiem inwestora
    jest sprawdzenie warunkow w jakich ta konstrukcja ma pracowac, jesli nawet huta
    powstala po budowie (czy w trakcie) to morze raczej bylo tam od dawna wiec znow
    wychodzi czyjas niekompetencja, projektant nie zyje wiec jedyny kto (byc moze)
    dostanie w dupe to firma zarzadzajaca obiektem

  • 60. Data: 2018-08-29 10:11:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Ludzie, którzy zobaczyli ten widok i pomagali pewnie byli w większym szoku.
    > Pan egzaminator jakieś kursy na pewno przechodził. Nie jest młody to
    > doświadczenie jakieś powinien mieć oraz odporność na stress.

    Ale nie miał. Różna jest odporność na stres różnych ludzi. Tak naprawdę
    nigdy nie przewidzisz, jak zachowasz się w danej sytuacji, dopóki się w
    niej nie znajdziesz.

    Nie dotarło do niego, co się stało, i tyle.