  • 31. Data: 2018-08-28 10:55:38
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 06:32, Shrek pisze:
> [...]
    -na-przejezdzie-kolejowym-w-szaflarach-egzaminator-u
    slyszal-zarzuty/ne8c6pv

    > Ktoś wytłumaczy cel aresztu? Co to mataczyć jak jest nagrane na kulku
    > kamerach i to z dzwiękiem w środku?

    Jest coś jeszcze w tej sprawie co jest nieujawnione dla ogółu.

    --
    animka

  • 32. Data: 2018-08-28 11:12:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    slyszal-zarzuty/ne8c6pv

    > Ktoś wytłumaczy cel aresztu? Co to mataczyć jak jest nagrane na kulku

    Prokuratura/Ziobrotura musi szybko pokazać że coś "naprawdę" robi?

    Trup sztuk jeden jest. _Dwa tygodnie_ aresztu przeciwmataczeniowego
    jakoś potrafiłbym zrozumieć. Powyżej tego areszt _z takim_ uzasadnieniem
    _dla mnie_ byłby samooskarżeniem się prokuratury o niekompetencje.
    No chyba że oskarżenie trafiłoby do sądu za 3 miesiące. Czy to byłby cud?

    Ja osobiście "obstawiam" na 80% wyrok skazujący ale szanse na wyrok
    "nie w zawiasach" tylko na 50% z tego, a na wyrok większy niż 2 lata
    10% z tego. [To moja osobista całkowicie subiektywna opinia ]

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2018-08-28 11:14:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 10:55:38 +0200, Animka napisał(a):

    > Jest coś jeszcze w tej sprawie co jest nieujawnione dla ogółu.

    Uchyl rąbka tajemnicy, jeśli to nie problem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 34. Data: 2018-08-28 13:32:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 06:32:34 +0200, Shrek napisał(a):

    -na-przejezdzie-kolejowym-w-szaflarach-egzaminator-u
    slyszal-zarzuty/ne8c6pv

    > Ktoś wytłumaczy cel aresztu? Co to mataczyć jak jest nagrane na kulku
    > kamerach i to z dzwiękiem w środku?

    Cos tam mowili, ze nie przyznaje sie do winy, dziewczyna olala stop,
    on zamierzal ja oblac dopiero za przejazdem.

    Moze z nagrania wynika co innego, a ze nie poszli mu na reke i nie
    postawili zarzutow od razu, to teraz maja dowod i na mataczenie i na
    skladanie falszywych zeznan :-)

    J.

  • 35. Data: 2018-08-28 14:55:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 13:32:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Cos tam mowili, ze nie przyznaje sie do winy, dziewczyna olala stop,
    > on zamierzal ja oblac dopiero za przejazdem.

    Każda sekunda przynosi nowe szczegóły:

    "Oskarżony odmówił rozmawiania z mediami. Linię jego obrony przedstawił
    "Gazecie Krakowskiej" prokurator rejonowy z Nowego Targu Józef Palenik.

    -
    Mężczyzna tłumaczy, że chciał zatrzymać kursantce auto dopiero po
    przejechaniu torów. Niestety, według jego słów, samochód niedoświadczonej
    kursantce zgasł w najgorszym miejscu, czyli na torach - wyjaśnia. Mężczyzna
    zeznał także, że próbował pomóc kursantce odpalić auto, a gdy to się nie
    udało, wysiadł, aby spróbować je przepchnąć poza tory. Prokuratura sądzi
    jednak, że zanim to zrobił, nie dał kobiecie jasnego sygnału, że również ma
    opuścić auto."

    Więcej:
    4422,wypadek-w-szaflarach-egzaminator-uslyszal-zarzu
    ty-ale-nie.html#Z_MTstream

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 36. Data: 2018-08-28 16:50:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-08-18 o 14:55, Olin pisze

> [...]
    > jednak, że zanim to zrobił, nie dał kobiecie jasnego sygnału, że również ma

    Zakładając, że miał zamiar zepchnąć pojazd z torów, to sugestia o
    nakazie ucieczki kursantce jest dość niedorzeczna. Natomiat wychodzi na
    to, ze sama decyzja była błędna taktycznie, ale w panice nie jako
    szczególnie niedorzeczna.

  • 37. Data: 2018-08-28 19:36:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może boją, że da nogę bo narozrabiał tak, że łapie się na górę widełek?

    A gdzie ucieknie bez paszportu?

    Shrek

  • 38. Data: 2018-08-28 19:45:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-28 o 19:36, Shrek pisze:

    > A gdzie ucieknie bez paszportu?

    Za granicę.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2018-08-28 20:16:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    -na-przejezdzie-kolejowym-w-szaflarach-egzaminator-u
    slyszal-zarzuty/ne8c6pv

    > Może boją, że da nogę bo narozrabiał tak, że łapie się na górę widełek?

    To ile by dostał z tego paragrafu ktoś kto by "doprowadził do śmierci"
    tylu ludzi co na wiadukcie we Włoszech przez długotrwałe systematyczne
    zaniedbania? Weź może zacytuje ten paragraf zanim zaczniesz mówić że
    ten człowiek zasługuje na _górę_ widełek a nie tylko sugerować swą wiarę
    że "dzieci Drakona" opanowały prokuraturę.

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2018-08-28 20:17:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.08.2018 o 19:45, Liwiusz pisze:

    > Za granicę.

    Za którą?

    Shrek