  • 1. Data: 2007-09-09 18:28:53
    Temat: Egzamin na prawo jazdy i > 30 dni
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Po obejrzeniu Wydarzeń tak mnie interesuje - czy można coś (jeśli tak to co)
    zrobić z *prawnego* punktu widzenia, jeśli WORD nie wyrobi się z ustaleniem
    egzaminu w ***ustawowych*** 30 dniach?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-09-09 19:50:22
    Temat: Re: Egzamin na prawo jazdy i > 30 dni
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    Fatrix pisze:

    > Po obejrzeniu Wydarzeń tak mnie interesuje - czy można coś (jeśli tak to
    > co) zrobić z *prawnego* punktu widzenia, jeśli WORD nie wyrobi się z
    > ustaleniem egzaminu w ***ustawowych*** 30 dniach?

    Zrezygnować.

    --
    k.

  • 3. Data: 2007-09-09 20:14:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org> writes:

    > Zrezygnować.

    Zrezygnować z *egzekwowania prawa*?
    Bardzo dziwna rada na pl.soc.prawo :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Przeludnienie świata doprowadziło do tego,

  • 4. Data: 2007-09-09 22:26:43
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Zrezygnować z *egzekwowania prawa*?
    > Bardzo dziwna rada na pl.soc.prawo :-)

    Jest to termin instrukcyjny i w związku z tym ośrodkowi nic nie można
    zrobić.

    grzech

  • 5. Data: 2007-09-09 22:40:03
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "grzech" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Jest to termin instrukcyjny i w związku z tym ośrodkowi nic nie można
    > zrobić.

    Jeśli niezmieszczenie się w instrukcyjnym terminie ustawowym jest
    "okazjonalne" to zapewne masz rację. Gdyby "niezmieszczenie się" było
    systematyczne i "*długotrwale* dominujące" to śmiem wątpić czy sprawa
    byłaby aż tak oczywista.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Trzeba zakończyć z fałszywą grą, w której ludzie udają, że pracują,

  • 6. Data: 2007-09-10 05:28:38
    Od: "Kamil \"czemu\" Bista" <t...@c...org>

    Andrzej Adam Filip pisze:
> [...]
    > "okazjonalne" to zapewne masz rację. Gdyby "niezmieszczenie się" było
    > systematyczne i "*długotrwale* dominujące" to śmiem wątpić czy sprawa

    Ale póki co niestety jedynym wyjściem, żeby nie czekać na egzamin > 30
    dni jest rezygnacja z niego.

    Poza tym WORDów jest kilkanaście, nie ma rejonizacji więc można sobie
    iść do takiego z krótkim terminem oczekiwania.

    Generalnie to ustawodawca przy okazji zmiany zasad egzaminowania
    kursantów nie przewidział, że należy wydłużyć także maksymalny czas
    oczekiwania na egzamin. Można było również zatrudnić więcej
    egzaminatorów, czy też wydłużyć godziny otwarcia ośrodków.

    --
    k.