  • 21. Data: 2005-11-20 16:53:48
    Temat: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 20 Nov 2005 17:26:37 +0100,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    Stabilność czego?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 17:53:34 user up 10801 days, 5:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking a Pentium is like stepping on the motherboard with running cleats.

  • 22. Data: 2005-11-20 17:14:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Sun, 20 Nov 2005 17:26:37 +0100,
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>
    > screamed:

    > Stabilność czego?

    mialem 2 razy "zwiech" office-a. Raz przy banalnej czynnosci jaka jest
    kopiuj wklej ze strony html.

    P.

  • 23. Data: 2005-11-20 18:25:03
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dlpil4$eai$2@inews.gazeta.pl Otto von Falkenstein
    <F...@g...pl> pisze:

    > więcej czego?
    > Nerwów przy uzytkowaniu? Wątpliwości co do wyniku pracy?
    > Pracowałem na tej atrapie edytora tekstu przez prawie pół roku co
    > wydatnie przyczyniło sie do podjącie decyzji o odżałowniu paru groszy i
    > kupieniu legalnego MS Worda
    Chyba troszkę przesadzasz. Prawda, że OO był dość cienki przed wersją 2, ale
    IMO teraz jest całkiem niezły. Możliwościami nie może się oczywiście równać
    z MSO (trzeba być idiotą aby twierdzić coś przeciwnego), ale licencja
    pozwala na jego zastosowanie również w obszarze komercyjnym za 0 zł, a
    funkcjonalność ma do przyjęcia. Ten pakiet ma przed sobą przyszłość. Fajnie,
    że jest.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-11-20 20:57:52
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Dulek" <f...@b...pl> wrote in message
    > Witam
    > Taki problem. Mam w firmie 4 komputery. Na jednym z nich jest
    zainstalowany
    > legalny firmowy Office (licencja na firme). Czy moge zainstalowac na
    trzech
    > pozostalych wersje edukacyjna i korzystac w celach niezarobkowych?
    Wszystkie
    > komputery sa firmowe, maja legalne windowsy. Chcialbym byc w porzadku, ale
    > nie wiem, czy taki zakup ma sens od strony prawnej. Czy ladni panowie nie
    > powiedza mi, ze w zwiazku z tym, ze sa to komputery firmowe, nie mialem
    > prawa miec tam takiego oprogramowania. Nie korzystam w zasadzie, ale
    czasami
    > przychodza dzieci i chca sobie cos napisac. Czy moga to zrobic na
    firmowych
    > komputerach?

    Możesz zainstalować o ile:

    1. Będziesz w stanie odeprzeć zarzut, że korzystasz z licencji edukacyjnej w
    działalności gospodarczej - jeśli potrafisz udowodnić....
    2. Co do urzędu skarbowego - rozliczysz amortyzację sprzętu oraz VAT
    proporcjonalnie do tego, w jakim stopniu komputer firmowy służy DG a w jakim
    do celów prywatnych.

    Formalnie przeszkód nie ma - reszta to kwestia jak udowodnisz.

    p.
    W,

  • 25. Data: 2005-11-20 21:38:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 20 Nov 2005 18:14:18 +0100,
    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> screamed:

    > mialem 2 razy "zwiech" office-a. Raz przy banalnej czynnosci jaka jest
    > kopiuj wklej ze strony html.

    Przyznam, że pomimo miejscami intensywnej pracy z OO niczego takiego nie
    doświadczyłem. Owszem - gdy zrzucam strony html do pdfa OO potrafi
    po wczytaniu robić layout czasem około 10 sekund, ale zwiesić się nigdy
    nie zwiesił. To była wersja 1.x czy 2.0b?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 22:37:25 user up 10801 days, 10:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'm not afraid of death. I just don't want to be there when it happens.

  • 26. Data: 2005-11-21 11:23:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > po wczytaniu robić layout czasem około 10 sekund, ale zwiesić się nigdy
    > nie zwiesił. To była wersja 1.x czy 2.0b?

    1,9 cos tam, (nowy wyglad, spolszczony),

  • 27. Data: 2005-11-21 11:52:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2005 15:36:44 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dlpil4$eai$2@inews.gazeta.pl...

    > ROTFL, ty chyba wybitnie zdolny w użytkowaniu jesteś, wszak różnice
    > pomiędzy obiema pakietami, to jest kilka przyzwyczajeń.

    ROTFLuj sobie do woli...
    OpenOffice po prostu często jest upierdliwszy od wszystkich wersji MsOffice
    razem wzięty - jak się uprze by coś automatycznie zmieniać to nic nie
    poradzisz...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 28. Data: 2005-11-21 12:01:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2005 21:57:52 +0100, Wirtualna napisał(a):

    > Możesz zainstalować o ile:
    > 1. Będziesz w stanie odeprzeć zarzut, że korzystasz z licencji edukacyjnej
    > w działalności gospodarczej - jeśli potrafisz udowodnić....

    Ma legalną wersję? Ma. Używa tylko niezgodnie z licencją. Microsoft ma prawo
    pozwać go na drodze cywilnej... tylko po pierwsze będzie się bał to zrobić,
    po drugie - nawet gdyby się nie bał to bez problemu sobie znajdzie firmy
    gdzie zarobi znacznie więcej bez zabawy w takie procesy.

    > 2. Co do urzędu skarbowego - rozliczysz amortyzację sprzętu oraz VAT
    > proporcjonalnie do tego, w jakim stopniu komputer firmowy służy DG a w jakim
    > do celów prywatnych.

    Dokładnie - jak się okaże że np. wersja edukacyjna jest kupiona na firmę
    i wrzucona w koszty, to US może zrobić ziazi... Nie musi - ale dzięki chorej
    sytuacji urząd skarbowy "stanowi prawo" :(

    Pozdrawiam,

  • 29. Data: 2005-11-21 14:18:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

> [...]
    > MsOffice
    > razem wzięty - jak się uprze by coś automatycznie zmieniać to nic nie

    Chciałbym Cię powiadomić, że w OO, jak i zresztą w Wordzie, bez problemu
    można wszystkie
    automatyczne "umilacze życia" powyłączać. Bez tej czynności to i Worda i OO
    nie da się używać.
    Głupie poprawianie pocz. wyrazu na z dużej litery (po kropce), potrafi
    doprowadzić do piany na ustach.
    Moje zdanie jest takie, że w domyślnej konfiguracji, ani OO, ani Worda
    się nie da używać.
    Tak więc to nie program jest zły, tylko wiedza użytkownika nikła.

  • 30. Data: 2005-11-21 15:17:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > chorej
    > sytuacji urząd skarbowy "stanowi prawo" :(

    dlaczego ma US zrobic ziazi?

    P.