  • 1. Data: 2010-05-14 11:20:03
    Temat: Re: EX dziewczyna zniszczyła moje rzeczy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    m...@g...pl napisal:
    > Przez 3 lata mieszkałem z dziewczyną w jej domu. Rozstaliśmy się jakiś
    > czas temu. W domu zostało parę moich rzeczy. Umuwiłem się z nią 2 msc
    > temu że się zdzwonimy w sprawie odbioru tych rzeczy. Dziś się dowiaduje
    > że ex dziewczyna wystawiła to wszystko 2 msc temu na podwórko, przez co
    > rzeczy uległy zniszczeniu. Deszcz słońce itp. Czy mogę jakoś prawnie
    > wyegzekwować od niej odkupienie tych rzeczy albo zwrot kosztów?

    Wątpię. W szczególności ona w rewanżu może ci naliczyć znacznie
    wyższy czynsz za magazynowanie tych rzeczy do chwili wystawienia
    ich na podwórko. Po drugie, 2 miesiące to bardzo długi czas na
    'zdzwonienie się'. Skoro nie odbierałeś to znaczy, że aż tak ważne
    nie były, a twoje obecne działania to tylko próba odegrania się.
    Na zdrowie ci raczej taka akcja nie wyjdzie, tym bardziej, że
    nie jesteś praktycznie w stanie dowieść, że to ona wystawiła,
    a nie ty w momencie rozstania.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-14 21:56:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    m...@g...pl napisal:
    > Magazynowanie rzeczy? Hmm, no ok ale nie wiem, mogę w ostateczności
    > powiedzieć że to nie moje rzeczy

    To wtedy nie masz żadnej podstawy, aby ją o cokolwiek skarżyć lub
    do czegokolwiek przymuszać.

    > lub że je jej pożyczyłem.

    W tym przypadku musisz mieć bardzo mocne dowody, że to było twoje
    i ty jej pożyczyłeś. Jesteś w stanie to udowodnić?

    > Nie byłem tam zameldowany,

    No to ci z urzędu dowalą grzywnę za wykroczenie.

    > nie miałem umowy najmu więc tak jakby mnie nie było.

    No i cię nie było. Odpuść sobie. Szkoda nerwów.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek