  • 41. Data: 2014-07-03 19:06:31
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:53b5056e$0$2373$65785112@news.neostrada.pl...

    > Skoro nie szuka pracy, znaczy się jest na tyle majętny by nie musieć
    > tego robić, znaczy się go stać. Dodatkowo, może sam się ubezpieczyć...

    Ty i Andrzej "spermawulkanu" może idźcie sobie gdzieś i załóżcie klub
    "krula" Korwina? Bo o życiu to chyba g.... wiecie i nie widzicie
    świata poza czubkami waszych nosów.

  • 42. Data: 2014-07-03 19:07:31
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    > Jesli spytali najpierw czy ma pan/i dostep do internetu ....

    > Ejze - to jest zasilek dla ludzi, ktorzy nie moga dostac pracy, a nie
    > dla takich, ktorym sie nie chce pracowac za grosze w maku czy biedronce
    > !

    Nie miałem żadnego zasiłku, mówię o ubezpieczeniu.

  • 43. Data: 2014-07-03 19:08:03
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > Coś kręcisz.

    Jesteś irytujący człowieku...

  • 44. Data: 2014-07-03 19:18:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.07.2014 19:06, chatramm pisze:

    > Ty i Andrzej "spermawulkanu"

    O, głodnemu chleb na myśli...

    > może idźcie sobie gdzieś i załóżcie klub "krula" Korwina?

    Nie wkurzaj mnie tą szują.

    > Bo o życiu to chyba g.... wiecie i nie widzicie
    > świata poza czubkami waszych nosów.

    Pieprzysz, tani cwaniaczku. Mechanizmy pomocy socjalnej są po to, żeby
    pomóc tym co chcą a z jakiegoś (obiektywnego) powodu nie mogą. W
    szczególności ubezpieczenie w NFZ możesz utracić tylko wtedy, kiedy z
    lenistwa czy buty odmawiasz wykazania odrobiny dobrej woli lub
    zostaniesz przyłapany na nieudolnej próbie kantowania systemu.

  • 45. Data: 2014-07-03 19:19:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.07.2014 19:07, chatramm pisze:

    > Nie miałem żadnego zasiłku, mówię o ubezpieczeniu.

    To też forma zasiłku.

  • 46. Data: 2014-07-03 19:50:46
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    > To też forma zasiłku.

    Tak, a publiczne szkoły to przywilej, bo powinny być płatne, ktoś jadący
    drogą krajową zamiast płatną autostradą to oszust, a zwalniający przed
    fotoradem krętacz do potęgi.
    Mam dla Ciebie tylko jeden angielski akronim GTFO, bo na takich jak Ty
    szkoda nerwów i czasów.

  • 47. Data: 2014-07-03 20:11:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.07.2014 19:50, chatramm pisze:

    > Tak, a publiczne szkoły to przywilej, bo powinny być płatne, ktoś jadący

    Nie, to inwestycja w przyszłość.

    > drogą krajową zamiast płatną autostradą to oszust,

    Nie. Prędzej jadący autostradą bez uiszczenia należnych opłat.

    > a zwalniający przed fotoradem krętacz do potęgi.

    Tobie chyba faktycznie pilnie potrzebne jest leczenie. Na głowę.

    > Mam dla Ciebie tylko jeden angielski akronim GTFO, bo na takich jak Ty
    > szkoda nerwów i czasów.

    Możesz mi skoczyć, szczylu.

  • 48. Data: 2014-07-03 21:25:14
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    > Możesz mi skoczyć, szczylu.

    Przytocz mi tępaku definicję zasiłku, w której ktoś tak określi darmowe i
    rzekomo przysługujące według konstytucji
    każdemu obywatelowi tego kraju ubezpieczenie.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasi%C5%82ek

    Nie znajdziesz, to znaczy że jesteś skończonym idiotą korwinistą.

  • 49. Data: 2014-07-03 22:18:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 03.07.2014 21:25, chatramm pisze:
> [...]

    Darmowe?

    > i rzekomo przysługujące według konstytucji
    > każdemu obywatelowi tego kraju ubezpieczenie.

    W ogóle czytałeś Konstytucję?

    Najwyraźniej nie - tam nie ma nic o jakimś darmowym ubezpieczeniu.

    Więcej - jest wyraźne zastrzeżenie, że "Warunki i zakres udzielania
    świadczeń określa ustawa."

    Czyli przekładając to na język potoczny: "przestrzegaj zapisów
    ustawowych albo spierdalaj".

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasi%C5%82ek

    Wiele zasiłków jest obiecanych w Konstytucji.

    > Nie znajdziesz, to znaczy że jesteś skończonym idiotą korwinistą.

    Jeśli ja jestem korwinistą, to ty "volens nolens jesteś kraplak", że tak
    pozwolę sobie na cytat z klasyki.

  • 50. Data: 2014-07-03 22:55:32
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-02 23:41, the_foe pisze:

    > jezeli nie masz ubezpieczenia to NFZ nie refunduje; po to wydali te
    > miliardy na eWusia.

    Jak oszukasz w oświadczeniu to refunduje i potem może się domagać zwrotu
    od wyłudzającego, więc nie bzdurz

    --
    Sonn