  • 1. Data: 2004-06-03 14:46:49
    Temat: EUTANAZJA RENCISTÓW
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    prosze o wypowiedź w nastepującym problemie .Pan X jest rencistą po
    zawale i ma mieć baypasa .Pan X nie idzie na baypasa ponieważ ma bardzo
    słabe serce.opinie kardiologów co do przezycia operacji sa rozbieżne
    .Zostaje wezwany do ZUS na weryfikację .odmawiają mu renty ponieważ nie
    poddał się operacji .pod naciskiem zus pan x poddaje się operacji i
    umiera na stole operacyjnym .
    Czy rodzina pana X ma prawo domagać się odszkodowania od panstwa za
    uśmiercenie pana X ?

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 2. Data: 2004-06-03 17:02:52
    Temat: Re: EUTANAZJA RENCISTÓW
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umiera na stole operacyjnym .
    > Czy rodzina pana X ma prawo domagać się odszkodowania od panstwa za

    Nie. A raczej domagać się może ale nie wygra.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-06-03 18:07:34
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

> [...]
    > umiera na stole operacyjnym .
    > Czy rodzina pana X ma prawo domagać się odszkodowania od panstwa za

    Pan X ma wolna wole i nie musial isc na operacje. A mozna bylo po prostu
    walczyc z decyzja odmawiajaca renty

    Kacper

  • 4. Data: 2004-06-04 08:37:08
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Kacper pisze:

    > Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pan X ma wolna wole i nie musial isc na operacje. A mozna bylo po prostu
    > walczyc z decyzja odmawiajaca renty
    >
    > Kacper

    Panie Kacprze...

    CZy Aby na pewnoma aolna wole czlowiek "ledwie zywy" ktoremu ZUS odmawia
    srodkow do utrzymania?

    Wg mnie (nieprawnika) ZUS grozba zmusil go do niepotrzebnego zaryzykowania
    zycia. Ale to mnie nie dziwi..

    Boguslaw