  • 1. Data: 2010-10-01 15:05:28
    Temat: E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    7.06.2010 E-sad wydal nakaz zaplaty pozwanej przeze mnie firmie, ktora
    odmawiala splaty dlugu na jakichkolwiek warunkach. Do tej pory jednak nie
    moge zglosic w e-sadzie wniosku o egzekucje dlugu, poniewaz wyrok nie jest
    jeszcze prawomocny. Ile sie czeka na uprawomocnienie wyroku? A moze mam
    wystosowac prosbe do sadu o wykonywalnosc nakazu splaty?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2010-10-01 15:09:33
    Temat: Re: E-sad - wniosek o egzekucje dlugo
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Poprawny tytul posta to: E-sad - wniosek o egzekucje dlugu :-)

  • 3. Data: 2010-10-01 18:34:41
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Poprawny tytul posta to: E-sad - wniosek o egzekucje dlugu :-)

    Umiałeś napisać e-pozew to poczytaj kpc i tam jest wszystko napisane. :)

  • 4. Data: 2010-10-01 21:18:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Umiałes napisać e-pozew to poczytaj kpc i tam jest wszystko napisane. :)

    A moglbym prosic bardziej lopatologicznie?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 5. Data: 2010-10-02 12:25:41
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W "normalnym" sądzie to dzwonisz do sekretariatu i pyatsz, czy już sędzia
    uprawomocnił wyrok.
    Trwa to kilka tygodni od wydania nakazu zapłaty (pismo, termin, pismo).
    Napisz, że prosisz o:
    a) wydanie klauzuli wykonalności;
    b) zwrot 3/4 wpisu sądowego.

    -----

  • 6. Data: 2010-10-02 12:27:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Napisz, że prosisz o:
    > a) wydanie klauzuli wykonalności;
    > b) zwrot 3/4 wpisu sądowego.

    Dzieki. A co to jest wpis sadowy? Cala sprawa kosztowala mnie 30 zl i koszty
    ma pokryc pozwany.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 7. Data: 2010-10-02 13:38:58
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Może nie doczytałem, wydawało mi się, że składałeś pozew w trybie upominawczym, o
    nakaz zapłaty.
    Wówczas po uprawomocnieniu nakazu zapłaty Sąd zwraca ze Skarbu Państwa (kasy Sądu)
    3/4 opłaconego wpisu.
    A 1/4 ma pokryć pozwany.

    -----

  • 8. Data: 2010-10-02 13:45:35
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > upominawczym, o nakaz zapłaty.
    > Wówczas po uprawomocnieniu nakazu zapłaty Sąd zwraca ze Skarbu Państwa

    Bylo to elektroniczne postepowanie upominawcze. Kosztowalo mnie 30 zl, wiec
    to akurat moge odpuscic. Wazne zeby oddal mi dlug. Czyli jednym slowem mam
    napisac do sadu z prosba o nadanie klauzuli wykonalnosci nakazu splaty?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 9. Data: 2010-10-03 13:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>