  • 21. Data: 2012-04-01 03:50:41
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Wojciech "Spook" Sura <s...@s...please.op.pl> wrote:
    > Dnia 31-03-2012 o 17:31:19 John Kołalsky <j...@k...invalid>
    > napisał(a): (...)
    >
    > Po pierwsze, nie odpisuj w sygnaturce, bo sporo czytników wycina jej
    > zawartość i nie widać odpowiedzi.
    >
    > Po drugie, to nie jest spam reklamowy, tylko standardowa sygnaturka
    > postów i emaili wysyłanych z Opery, której nie zmieniłem jeszcze na
    > moją.

    Spam w sygnaturce to nadal spam.

  • 22. Data: 2012-04-01 08:56:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:
> [...]
    > płatnego czytnika grup i ani jednej płatnej przeglądarki
    > internetowej, więc nawet jeżeli, to by była dosyć marna reklama, nie

    a Outlook Express jest twoim zdaniem bezpłatny? z Explorer jest bezpłatny?

  • 23. Data: 2012-04-01 09:33:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 08:56:51 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > a Outlook Express jest twoim zdaniem bezpłatny? z Explorer jest bezpłatny?

    Explorer teoretycznie bzplatny.
    Nie kupujesz go z "systemem" a w kazdej chwili możesz za darmo zainstalować;)

  • 24. Data: 2012-04-01 12:11:41
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 01-04-2012 o 08:56:51 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a Outlook Express jest twoim zdaniem bezpłatny? z Explorer jest
    > bezpłatny?

    Naprawdę chcesz się kłócić na ten temat? Zaczniemy wchodzić w gratisy,
    programy dołączane do systemów, prośby o wskazanie sklepu, w którym można
    kupić OE i tak dalej i tak dalej i co komu to przyniesie?

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 25. Data: 2012-04-01 12:19:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > Naprawdę chcesz się kłócić na ten temat? Zaczniemy wchodzić w gratisy,
    > programy dołączane do systemów, prośby o wskazanie sklepu, w którym
    > można kupić OE i tak dalej i tak dalej i co komu to przyniesie?

    są częścia płatnego systemu więc nie są darmowe, nie występują jako osobna
    aplikacja do sciągania czy kupienia.

  • 26. Data: 2012-04-01 15:50:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
    > Spam w sygnaturce to nadal spam.

    Ale to nie jest spam tylko link w sygnaturce, a sygnaturki mozna miec
    jakie sobie kto zyczy o ile maja sensowna wielkosc.

    Za to odpisywanie w nich kiepsko swiadczy o piszacym.

  • 27. Data: 2012-04-01 15:53:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Ale to nie jest spam tylko link w sygnaturce

    Link w reklamie w sygnaturce. A to nie jest grupa ogłoszeniowa ani
    reklamowa.

  • 28. Data: 2012-04-01 16:12:32
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
    > Link w reklamie w sygnaturce. A to nie jest grupa ogłoszeniowa ani reklamowa.

    jezeli bede uwazal ze program z ktorego korzystam jest tak dobry ze
    az chce miec linka w sygnaturce to jedyne co bedziesz mogl zrobic
    to sobie plonknac

    nie sprowadzajmy tego do jakiegos absurdu z powodu kilkunastowego
    linka w sygnaturce, cytaty z politykow miewaja rowne 'regulaminowe'
    4x80 i jakos nikt z tego powodu nie placze

    rozumiem zwrocic uwage czy podpowiedziec kiedy ktos nie ogarnia
    kodowania czy programow ktorych uzywa i eset wali mu do jednozdaniowego
    postu nic nie wnoszaca sygnature na 223 bajty, w dodatku bez delimitera,
    ale bez przesady

  • 29. Data: 2012-04-01 19:58:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    --
    To nie jest sygnaturka. Rozumiem, że ten twój spamujący czytnik dodatkowo
    nie umie rozpoznać sygnaturki.

    Po drugie, to nie jest spam reklamowy, tylko standardowa sygnaturka postów
    i emaili wysyłanych z Opery, której nie zmieniłem jeszcze na moją.
    --
    To jest oczywisty spam reklamowy. Czytniki przedstawiają się w zupełnie inny
    sposób niż robi to twój.

    Reklama jak inne.

  • 30. Data: 2012-04-01 20:11:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Ale to nie jest spam tylko link w sygnaturce,

    To prostacki spam reklamowy. Firma produkująca przeglądarkę reklamuje swój
    produkt rękami użytkowników swoich produktów narażając wszystkich
    pozostałych na czytanie niechcianej informacji, którą normalne
    oprogramowanie przesyła w zupełnie neutralny sposób.

    >a sygnaturki mozna miec
    > jakie sobie kto zyczy o ile maja sensowna wielkosc.

    Spam to spam.