  • 11. Data: 2011-10-08 20:08:50
    Temat: Re: Dziwny telefon
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011, Animka wrote:

    > Taki telefon-akurat w soboty koleżanka już miała ze 3 razy.

    Może przejrzysz hasło "nękanie" w archiwum i podrzucisz koleżance.
    Najlepiej z numerem "paragrafu" - nie sądzę żeby się *bardzo*
    przejęli, ale mogą się trochę ograniczyć (zaczną przysyłać listy :P)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-10-08 22:00:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 19:49, Smok Eustachy pisze:

    > Mnie się wydaje dziwne, że ludzie podają w takiej sytuacji. Ach ciekawość.

    Normalna psychotechnika.

    Kiedyś do mnie baba z SygmaBank (rzekomo) dzwoniła (z zastrzeżonego
    notabene) i strasznie się obraziła, że jej danych nie podawałem ;)

  • 13. Data: 2011-10-08 22:32:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Animka

    > Co to za cholerstwo mogło
    > być? Taki telefon-akurat w soboty koleżanka już miała ze 3 razy.

    Olać, to może być wszystko -- marketoid, nawiedzona wróżka, wariat,
    windykator, pomyłka, cokolwiek. Niech się koleżanka cieszy, że ma tego
    mało, pewnie jeszcze jej numeru w bazach nie mają.

  • 14. Data: 2011-10-09 07:50:35
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-09 00:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Normalna psychotechnika.
    >
    > Kiedyś do mnie baba z SygmaBank (rzekomo) dzwoniła (z zastrzeżonego
    > notabene) i strasznie się obraziła, że jej danych nie podawałem ;)

    w play dla firm maja fajne ustawienie po ktorym osoba dzwoniaca z
    zastrzezonego uslyszy kominukat ze takich rozmow 'adresat' nie przyjmuje

    P.

    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 15. Data: 2011-10-09 07:51:41
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-08 21:31, Animka pisze:

    > Fajnie, ale takie coś to już jest małe oszustwo, wprowadzenie w błąd.
    > Chyba, że informujesz uczciwie.

    'w celu uzyskania korzysci materialnej', samo kłamstwo (zależy jesczze
    komu sie klamie) nie jest karalne

  • 16. Data: 2011-10-09 08:21:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    207290.2724@quad
    *Gotfryd Smolik news* napisał(-a):

    > ale mogą się trochę ograniczyć (zaczną przysyłać listy :P)

    Zwrot z adnotacją "adresat w dalszym ciągu nie żyje" ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 17. Data: 2011-10-09 09:08:41
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - Pendrive napisał:

    > w play dla firm maja fajne ustawienie po ktorym osoba dzwoniaca z
    > zastrzezonego uslyszy kominukat ze takich rozmow 'adresat' nie przyjmuje
    >
    > P.

    W Plusie też - opcja dostępna przez panel klienta w EBOK.
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 18. Data: 2011-10-09 14:24:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.10.2011 09:50, Pendrive pisze:

    > w play dla firm maja fajne ustawienie po ktorym osoba dzwoniaca z
    > zastrzezonego uslyszy kominukat ze takich rozmow 'adresat' nie przyjmuje

    W Sferii też to jest. Przypuszczam, że każdy operator ma taką opcję.

  • 19. Data: 2011-10-09 15:58:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4e91aecf$1@news.home.net.pl...

    > W Sferii też to jest. Przypuszczam, że każdy operator ma taką opcję.

    Nie kazdy (z duzych to w Orange zdaje sie nie ma), a poza tym mozna ominac -
    wyswietlajac sie jakims niepelnym numerem lub dzwoniac z numeru calkiem bez
    prezentacji, co niektore oszolomy wykorzystuja.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2011-10-09 16:14:05
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - SDD napisał:

> [...]
    > ominac - wyswietlajac sie jakims niepelnym numerem lub dzwoniac z numeru
    > calkiem bez prezentacji, co niektore oszolomy wykorzystuja.

    Nie zauważyłem, żeby się komuś w ten sposób udało do mnie dodzwonić.
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.