  • 1. Data: 2011-10-08 17:07:44
    Temat: Dziwny telefon
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Byłam akurat u koleżanki (dzisiaj, w sobotę wieczorem) i zadzwonił jej
    telefon komórkowy. Odebrała. Pani powiedziała szybko jakieś swoje
    nazwisko, powiedziała, że dzwoni z Wrocławia, ale konkretnie z jakiej
    firmy czy skąd one się znają to nie chciała powiedzieć. Jej numer
    telefonu był warszawski, a nie wrocławski : 22 4563002. Nie pomogły
    prośby koleżanki, żeby wyjawiła sekret kto ona jest i z jakiej firmy
    dzwoni. Pani zaczęła się bezczelnie domagać, żeby koleżanka podała jej
    swoją datę urodzenia. Kolezanka się zdenerwowała i rozłaczyła telefon.
    Potem zadzwoniłyśmy na ten numer telefonu. Cały czas grała jakaś niezbyt
    ciekawa muzyka, ale telefonu nikt nie odebrał.
    Co to za cholerstwo mogło być? Taki telefon-akurat w soboty koleżanka
    już miała ze 3 razy.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-10-08 17:42:08
    Temat: Re: Dziwny telefon
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > muzyka, ale telefonu nikt nie odebrał.
    > Co to za cholerstwo mogło być? Taki telefon-akurat w soboty koleżanka już

    firma windykacyjna jakaś wynajęta przez bank
    żeby przypomnieć o zaległosciu w spłacie kredytu.
    za nic sie nie przyzna kim jest zanim nie usłyszy że rozmawia z osobą której
    sprawa dotyczyt
    ( stąd identyfikacja data urodzenia, ewentualnie adresem i nazwiskiem
    rodowym matki)
    wpisac do pamięci komórki i nie odbierac, szkoda zachodu.
    wystarczy spłacać i po sprawie

    macso

  • 3. Data: 2011-10-08 17:49:22
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 08.10.2011 19:42, macso pisze:
    /.../
> [...]
    > rodowym matki)
    > wpisac do pamięci komórki i nie odbierac, szkoda zachodu.

    Mnie się wydaje dziwne, że ludzie podają w takiej sytuacji. Ach ciekawość.

  • 4. Data: 2011-10-08 17:49:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > Co to za cholerstwo mogło być? Taki telefon-akurat w soboty koleżanka
    > już miała ze 3 razy.

    Mędrcy Zarządzający Usenetem najwyraźniej Ciebie namierzyli ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-10-08 17:50:49
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    http://www.numernet.pl/telefon/224563002/

  • 6. Data: 2011-10-08 18:56:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > firmy czy skąd one się znają to nie chciała powiedzieć. Jej numer telefonu
    > był warszawski, a nie wrocławski : 22 4563002. Nie pomogły

    Heh - ja mam ponad 20 numerow z roznych stref numeracyjnych. Moge do Ciebie
    zadzwonic z warszawskiego a za chwile z gdanskiego lub krakowskiego.
    W dzisiejszych czasach to nie problem i nie ma sie co dziwic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-10-08 19:28:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-08 19:42, macso pisze:

> [...]
    > rodowym matki)
    > wpisac do pamięci komórki i nie odbierac, szkoda zachodu.

    Dzięki. Dam koleżance do przeczytania.

    animka

  • 8. Data: 2011-10-08 19:29:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-08 19:50, Smok Eustachy pisze:
    > http://www.numernet.pl/telefon/224563002/

    Dzięki.

    animka

  • 9. Data: 2011-10-08 19:29:40
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "macso" <m...@p...oiniet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    Do mnie był telefon z Warszawy i jakaś pinda żadała abym potwierdził, że ja
    to ja...Stwierdziłem, że się chyba pomyliła bo obcym nie udostępniam
    danych.Skończyło się na nieprzyjemnej rozmowie. Próbowałem to spradzić i
    kosztowało mnie to sporo czasu i pieniędzy [dzwoniłem do Warszawy]/...
    Okazało się , że przed laty miałem konto z którego od lat nie korzystałem, a
    oni naliczali jakieś tam opłaty. Potraktowali mnie jak złodzieja od którego
    muszą odzyskać kasę...
    Psot

  • 10. Data: 2011-10-08 19:31:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-08 20:56, SDD pisze:

> [...]
    > zadzwonic z warszawskiego a za chwile z gdanskiego lub krakowskiego.
    > W dzisiejszych czasach to nie problem i nie ma sie co dziwic.

    Fajnie, ale takie coś to już jest małe oszustwo, wprowadzenie w błąd.
    Chyba, że informujesz uczciwie.

    animka