  • 21. Data: 2010-03-28 19:58:43
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si? co? z tym zrobi??
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BP k...@o...pl ...

    > tysionc

    a ty skad jestes?

  • 22. Data: 2010-03-28 19:58:46
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cin f...@i...pl ...

    > Chciałem żeby uwzględnili moją prośbę o zdroworozsądkowe podejście do
    > zaistniałej sytuacji. Nie uczynili tego, dlatego żałuję że przyjąłem
    > mandat i dlatego zwróciłem się z zapytaniem na to forum.
    > Pomijając bzdurne, nic nie wnoszące wypowiedzi "dzieci neostrady"
    > serdecznie dziękuję za rzucenie mi światła na te i przy okazji inne
    > aspekty egzekucji mandatu.
    > Pozdrawiam serdecznie

    troche sam sobie jestes winien, bo z pierwszego psota nijak nie wynikało,
    ze ty przekroczyłes o 20 a wyprzedzajacy cie o 50.
    Nie zmienia to faktu, ze w takiej sytuacji jedna rzecz jaka przychodzi mi
    do głowy, to dyktafon, nagrac jak policjanci mowia o tym drugim, co cie
    wyprzedzał i na sam koniec poinformowac o nieprzyjeciu mandatu, jezeli
    wczesniej nie wykażą sie zrozumieniem.

  • 23. Data: 2010-03-28 20:05:33
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: cin <f...@i...pl>

    W dniu 2010-03-28 21:35, RadoslawF pisze:

    > Coś mi kłamstewkiem jedzie.
    > Skoro zatrzymali ciebie i kogoś kto cię wyprzedził to jakim
    > cudem tobie wyskoczyli przed maskę a nie temu przed tobą ?
    >

    > Pozdrawiam

    Takim cudem, że była noc a oni się ukryli w jakieś bocznej uliczce lasu.
    Oczywiście jadąc taką drogą koncentrowałem się na tym czy wyprzedzający
    mnie koleś dobrze to wykona, czy nie jedzie albo idzie jakiś pijak, czy
    sarny nie wyskakują - nie kontrolowałem sytuacji w rowach na tyle by
    wywnioskować z 10 sekundowym "wyprzedzeniem" co tam z sobą policjanci
    wyprawiają.
    Proszę nie pytać się mnie już o więcej szczegułów bo jest to dla mnie
    męczące powtarzanie cały czas zaistniałej sytuacji.
    Po tej całej konwersacji nie wiem więcej niż przez założeniem wątku
    (jeżeli chodzi o "neutralizację smrodu" pozostałego w mojej głowie po
    wlepieniu mi mandatu za czyn dwukrotnie gorszy niż popełniłem) więc
    pozdrawiam i życzę szczęścia, bo na prawo nie ma co liczyć.

  • 24. Data: 2010-03-28 20:05:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 21:58, Budzik pisze:

> [...]
    > do głowy, to dyktafon, nagrac jak policjanci mowia o tym drugim, co cie
    > wyprzedzał i na sam koniec poinformowac o nieprzyjeciu mandatu, jezeli

    A jakie znaczeniowe będzie to miało dla sądu? Sądzisz, że kara będzie
    mniejsza? Albo że jej nie będzie wcale?

    Przecież z faktu że nie zatrzymali drugiego kierowcy dla ukaranego
    mandatem nic nie wynika. No, poza tym, że odegra się na policjantach. I
    o to zdaje się chodzi. :(

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-03-28 20:07:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Ok, dziękuję. Właśnie się poczułem jakbym zabił dziecko (ponieważ dostałem
    > prawie najwyższą karę) mimo że przekroczyłem prędkość o 20 km.

    Za 20 km nie dostałbyś mandatu 400zł, więc nie kłam.

  • 26. Data: 2010-03-28 20:08:40
    Od: cin <f...@i...pl>

    SPROSTOWANIE: ten przede mną się nie zatrzymał a że jechałem zaraz za
    nim zatrzymali mnie. Wszelkie inne wątpliwości proszę kierować do
    policjantów w dziurze której nazwy nawet nie pamiętam w okolicach Olkusza.

  • 27. Data: 2010-03-28 20:08:41
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 22:05, cin pisze:

> [...]
    > wlepieniu mi mandatu za czyn dwukrotnie gorszy niż popełniłem) więc
    > pozdrawiam i życzę szczęścia, bo na prawo nie ma co liczyć.

    Napisałem Ci wyraźnie - tylko wtedy gdyby Ciebie ukarali za
    nieistniejące przewinienie mógłbyś odwoływać się od nałożonego mandatu.
    Jego przyjęcie to Twój przywilej i z tego dobrodziejstwa skorzystałeś.
    Mogłeś i tak dostać 500 zł, więc nie rozumiem skąd twierdzenie
    dwukrotnie większej karze.

    --
    spp

  • 28. Data: 2010-03-28 20:09:06
    Od: cin <f...@i...pl>

    W dniu 2010-03-28 21:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik BP k...@o...pl ...

    > a ty skad jestes?

    Z marsa.

  • 29. Data: 2010-03-28 20:10:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Proszę nie pytać się mnie już o więcej szczegułów bo jest to dla mnie męczące
    > powtarzanie cały czas zaistniałej sytuacji.

    Kłamanie meczy. Sam jesteś dowodem.

  • 30. Data: 2010-03-28 20:11:26
    Od: cin <f...@i...pl>

> [...]
    > do głowy, to dyktafon, nagrac jak policjanci mowia o tym drugim, co cie
    > wyprzedzał i na sam koniec poinformowac o nieprzyjeciu mandatu, jezeli

    Tak, właśnie. Dyktafon to coś co zawsze mam przy sobie. Poza tym miałem
    świadka. Chodziło mi o to czy przy wystawionym mandacie można zgłosić
    sprawę do sądu grodzkiego a nie o to jakimi sposobami można było
    gromadzić dowody na swoją korzyść. Sorka za ironię ale ta dyskusja
    zaczyna być bezsensowna - pozdrawiam.