  • 71. Data: 2009-12-30 20:36:46
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Na poczatku roku sporzadza sie plan urlopowy. Kazdy urlop niezgodny z
    > planem to urlop na rzadanie.

    Urlop na żądanie jest wtedy kiedy jest na żadanie, a nie wtedy kiedy
    jest nizgodny z planem urlopowym.

  • 72. Data: 2009-12-30 21:17:44
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 14:36:46 -0600, witek napisał(a):

    > Urlop na żądanie jest wtedy kiedy jest na żadanie, a nie wtedy kiedy
    > jest nizgodny z planem urlopowym.

    Udowodnij.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 73. Data: 2009-12-30 21:34:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Udowodnij.

    Pracodawca może zgodzić się na urlop poza planem urlopowym.

    --
    Liwiusz

  • 74. Data: 2009-12-30 21:43:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 22:34:10 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Pracodawca może zgodzić się na urlop poza planem urlopowym.

    No i?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 75. Data: 2009-12-30 21:47:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KRZYZAK w <news:1dw5xczjjddph.1s9yyv3uvu98o$.dlg@40tude.net>:

    > Na poczatku roku sporzadza sie plan urlopowy. Kazdy urlop niezgodny z
    > planem to urlop na rzadanie.

    Dostałeś kiedyś kwantyfikatorem /bez łeb/ i prawisz bzdury teraz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 76. Data: 2009-12-30 22:17:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > No i?

    No i zanegowałem Twoje twierdzenie, że każdy urlop spoza planu
    urlopowego jest urlopem na żądanie.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2009-12-30 22:19:03
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-12-30, KRZYZAK <k...@k...pl> wrote:

    [...]

    > Na poczatku roku sporzadza sie plan urlopowy. Kazdy urlop niezgodny z
    > planem to urlop na rzadanie.

    A co z pracodawcami których dotyczy Art. 163 §1^1 kp?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 78. Data: 2009-12-30 22:19:56
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 23:17:06 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > No i zanegowałem Twoje twierdzenie, że każdy urlop spoza planu
    > urlopowego jest urlopem na żądanie.

    Tak moze stwierdzic pracodawca.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 79. Data: 2009-12-30 22:25:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Tak moze stwierdzic pracodawca.

    Pod warunkiem, że pracownik nie ma zgody pracodawcy na urlop na piśmie.

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2009-12-31 09:15:16
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 21:13:31 +0100, KRZYZAK napisał(a):

    > Na poczatku roku sporzadza sie plan urlopowy. Kazdy urlop niezgodny z
    > planem to urlop na rzadanie.

    Udowodnij.

    --
    Pozdrawiam,