  • 51. Data: 2009-12-27 17:27:44
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Coś kręcisz. To w końcu wniosek czy świadectwo pracy masz na myśli?

    Wniosek.

    > I nie pisz, że tak jest, tylko że ciebie tak zrobili.
    > Swoją drogą - czemu nie zażądałeś sprostowania takiego świadectwa pracy?
    > Przecież rozporządzenie jasno i wyraźnie określa jego treść.

    Ale ja od początku piszę o wniosku urlopowym! Czytaj uważniej...

  • 52. Data: 2009-12-27 17:41:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4b379911$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ale ja od początku piszę o wniosku urlopowym!
    W tej materii to ci napisałem, że zmyślasz, próbuj czytać ze zrozumieniem.
    Sformułowanie "urlop na żądanie" w ogóle nie istnieje w obszarze
    terminologii prawa pracy.

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2009-12-27 17:56:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:4b379911$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa

    > W tej materii to ci napisałem, że zmyślasz, próbuj czytać ze zrozumieniem.

    Tak, ty lepiej wiesz, jak wyglądał wniosek urlopowy, jaki ja
    wypełniałem... Krzesełko masz solidnie do podłogi przyśrubowane?

    > Sformułowanie "urlop na żądanie" w ogóle nie istnieje w obszarze
    > terminologii prawa pracy.

    Art. 167(2)
    Pracodawca jest obowiązany udzielić na żądanie pracownika i w terminie
    przez niego wskazanym nie więcej niż 4 dni urlopu w każdym roku
    kalendarzowym. Pracownik zgłasza żądanie udzielenia urlopu najpóźniej w
    dniu rozpoczęcia urlopu.

    Zapoznaj się z powyższym i przestań bredzić.

  • 54. Data: 2009-12-27 18:01:25
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 12:50:45 +0100, Alek napisał(a):
    /.../
    > Bo nie wiesz co jest w świadectwie pracy oraz jakich informacji o
    > kandydacie na pracownika może potrzebować potencjalny pracodawca. Czyli
    > kategorycznie wypowiadasz się o sprawie o której nie masz bladego
    > pojęcia.

    No np. jakich? W sensie informacji a nie plotek?

  • 55. Data: 2009-12-27 18:19:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4b379fe0$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Tak, ty lepiej wiesz, jak wyglądał wniosek urlopowy, jaki ja
    > wypełniałem...
    Co tam ty wypełniałeś to twoja sprawa i nikogo nie interesuje.
    Po prostu nie podejrzewałem, że taki "znafca" prawa pracy jak ty posłusznie
    wypełnia bzdurne druczki.
    I jeszcze pisze głupoty, że rzekomo tak ma być.
    Wniosek można po prostu napisać samemu (wystarczy umieć, a nie jest to
    trudne).

    > Art. 167(2)
    Jak wspomniałem pojęcie "urlopu na żądanie" w terminologii prawa pracy nie
    istnieje. Jest to po prostu część urlopu wypoczynkowego udzielana we
    wskazanym przez pracownika terminie (proszę się zapoznać z tytułem
    rozdziału, w którym znajduje się przywołany artykuł).
    Nawet ty mógłbyś to zrozumieć, choć nie jest to ani konieczne, ani istotne.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2009-12-27 19:09:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

> [...]
    > I jeszcze pisze głupoty, że rzekomo tak ma być.
    > Wniosek można po prostu napisać samemu (wystarczy umieć, a nie jest to

    Ty jesteś pijany, czy to twoja normalna "pomroczność jasna"?

    Generalnie każda choć trochę zorganizowana firma jakiś standardowy druk
    wniosku urlopowego ma, chociażby żeby uniknąć problemu, który
    zainicjował cały pod-wątek o wnioskach urlopowych "a ten pan te 4 na
    żądanie to już miał, więc to będzie porzucenie pracy".

    Ty możesz sobie wnioski pisać nawet na serwetkach czy papierze
    toaletowym, ale to twój prywatny problem - wśród normalnych ludzi
    standardowe druki do tego typu spraw ułatwiają życie.

> [...]
    > rozdziału, w którym znajduje się przywołany artykuł).
    > Nawet ty mógłbyś to zrozumieć, choć nie jest to ani konieczne, ani istotne.

    Ty robisz to celowo, czy po prostu jesteś do tego stopnia nieprzytomny?

    Czego nie rozumiesz w sformułowaniu "urlop wypoczynkowy.... *w* *tym*
    urlop na żądanie..."??

    Albo jesteś złośliwym skurwysynem, który celowo kłamie licząc że ktoś
    przegapi, co pisałem, albo jakimś nieprzytomnym debilem, który nie jest
    w stanie zrozumieć, co czyta.

    Jasne, że jest te 4 dni pochodzą z puli urlopu wypoczynkowego, ale są to
    4 dni tego urlopu możliwe do wzięcia na żądanie - i ustawa też to tak
    określa!

  • 57. Data: 2009-12-27 20:56:43
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    > A poza tym, ja nie zatrudniam opini a pracownika. Nie przeszkadzalo mi
    > nawet kiedys zatrudnic pijaka, ktory po rozpoczeciu pracy u mnie skonczyl
    > z piciem...

    Przyjmę się, żeby skończyć z nałogiem - jaka branża?

    Feromon

  • 58. Data: 2009-12-27 21:01:31
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Tak, Almi Decor jest na skraju bankructwa

    Póki bedzie rządził pieniądz, to trup będzie wart więcej, a Almi Decor
    bedzie bankrutować...
    Polecam wszystkim stary film "Joe Black'.

    Feromon

  • 59. Data: 2009-12-27 21:05:45
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    wiadomości news:4b369a6f$1@news.home.net.pl...

    > Widać on ma "zasoby ludzkie", a nie pracowników ;)

    Potwierdzam - pracownik odpowiedznio zmotywowany przez nowego pracodawcę
    potrafi byc zupełnie inny, niz w poprzednim, toksyczny miejscu pracy....

    Feromon

  • 60. Data: 2009-12-27 21:17:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4b37b0cf$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ty jesteś pijany (...)?
    Nie, ale mam taki zamiar.
    A jak tam u ciebie?

    > Generalnie każda choć trochę zorganizowana firma jakiś standardowy druk
    > wniosku urlopowego ma
    No to co z tego?

    > Ty robisz to celowo
    Owszem.
    Lubię prowokować pieprzących bzdety bałwanów, a na ciebie zawsze można w tej
    kwestii liczyć.
    Hobby mam takie po prostu, a tyś się znowu nawinął...

    > Jasne, że jest te 4 dni pochodzą z puli urlopu wypoczynkowego, ale są to
    > 4 dni tego urlopu możliwe do wzięcia na żądanie - i ustawa też to tak
    > określa!
    Nie, Lawa, nie tak to ustawa określa.
    Ale, ale!
    A jak tam z tym twoim pierwszym twierdzeniem, którego się czepłem?
    <cit>
    dni "na żądanie" mają osobną rubrykę.
    </cit>

    --