  • 21. Data: 2009-12-26 13:14:20
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andreas pisze:

    > To niestety jest oczywista oczywistość, podobnie jak z wrednym XIX
    > wiecznym kapitalizmem bez kodeksu pracy w USA.
    > Tak samo jak gnębieni pracownicy emigrują masowo z USA do Europy, gdzie
    > człowiek się liczy a nie bilans, tak samo pracownicy korporacji marzą,

    Niestety amerykańskie korporacje rozpełzają się i po Europie.

    Znajoma zatrudniła się w szpitalu w Irlandii zarządzanym przez tych
    cholernych jankesów... Tną koszta jak się da i w rezultacie na cały duży
    szpital jest "aż" jedna pielęgniarka, która musi też odwalać sporo
    roboty wchodzącej raczej w kompetencje dyżurnego lekarza (który jest
    "pod telefonem"). Za to jest aż dwóch "menedżerów" zajmujących się
    statystykami i kombinowaniem, kogo by tu jeszcze "zredukować" - tutaj
    już nie oszczędzają.

  • 22. Data: 2009-12-26 13:20:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > to jest stosowana praktyka, ale nie na poziomie pani stojącej za kasą, a
    > od średniego szczebla zarządzającego i w górę.

    A weź przeczytaj jeszcze raz te ogłoszenia i wyciągnij wnioski, o jakim
    szczeblu zatrudnienia jest mowa...

  • 23. Data: 2009-12-26 13:43:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b360da2$1@news.home.net.pl...
    > A weź przeczytaj jeszcze raz te ogłoszenia i wyciągnij wnioski, o jakim
    > szczeblu zatrudnienia jest mowa...

    Sądzę, że po prostu ten szef chciał coś gdzieś podpatrzeć i na czymś się
    zawzorować, tylko nie do końca się orientował w szczegółach takiego
    przedsięwzięcia i stąd wyszła lekko komiczna sytuacja. Drugie polecenie o
    braku urlopów na rządanie jest oczywiście bezsensowna - mogła by być to
    forma prośbyt, ale na epwno nmie jakiegoś zarządzenia.

  • 24. Data: 2009-12-26 14:17:31
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    wiadomości news:4b360c2c$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > "pod telefonem"). Za to jest aż dwóch "menedżerów" zajmujących się
    > statystykami i kombinowaniem, kogo by tu jeszcze "zredukować" - tutaj

    Co się przejmujesz. Jak tak kiepsko działaja to żaden pacjent nie zostawi u nich
    swoich pieniędzy i upadną zostawiając miejsce na rynku dla lepszych.

    --
    andreas

  • 25. Data: 2009-12-26 14:23:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    andreas pisze:

    > Co się przejmujesz. Jak tak kiepsko działaja to żaden pacjent nie
    > zostawi u nich swoich pieniędzy i upadną zostawiając miejsce na rynku
    > dla lepszych.

    Sęk w tym, że na krótszą metę są atrakcyjniejsze - bo tańsze.

    Konkurencja wyższej jakości, ale droższa, się wykruszy i potem zostaną
    już tylko taka tandeta.

  • 26. Data: 2009-12-26 14:27:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-12-2009 o 15:23:29 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> napisał(a):

    > Sęk w tym, że na krótszą metę są atrakcyjniejsze - bo tańsze.

    Na dłuższą też są tańsze - trup kosztuje bodajże kilka stów
    na 20 lat + jakieś kwiaty.

    > Konkurencja wyższej jakości, ale droższa, się wykruszy i potem zostaną
    > już tylko taka tandeta.

    Tak, Almi Decor jest na skraju bankructwa

    --
    Tomek

  • 27. Data: 2009-12-26 16:35:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    pmlb napisal:

    > I to ja nie przedluzylem z nim umowy... A on panu powiedzial, ze to on
    > sam...no tak, no sam pan widzi...

    A czy przypadkiem ujawnianie takich informacji nie jest przestepstwem
    z zakresu ujawniania informacji niejawnych. W koncu sa to informacje
    z zakresu kadrowego, poufne. I o ile wiem, jedyna dopuszczalna forma
    wypowiedzi na temat pracownika jest swiadectwo pracy. W Niemczech bylo
    juz kilka glosnych procesow z tego powodu z solidnymi odszkodowaniami
    dla pracownikow. I skonczylo sie telefoniczne obsobaczanie po tym, gdy
    ichniejsza inspekcja pracy zastosowala kilka prowokacji, potem dosc
    mocno naglosnionych.

    Sam eks-pracownik moze taka prowokacje wykonac proszac znajomego o
    odegranie roli 'nowego pracodawcy', ktoremu byly szef wyzali sie rekaw,
    oczywiscie w calosci nagrywany ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2009-12-26 17:46:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    witek pisze:

    > jeżeli on powie, ze jego poprzedni szef jest idiotą, to co ma sobie
    > pomyśleć jego potencjalny obecny szef? Że będzie idiotą za kilka lat?
    >
    > To już lepiej nic nie mówić jak się nie ma nic do powiedzenia dobrego o
    > poprzedniej pracy.

    Warto powiedzieć właśnie dlatego że nowy pracodawca często zadzwoni do
    poprzedniego.
    I jeżeli nieuprzedzony przez pracownika dodzwoni się do szefa-idioty
    który np. ciężko urażony tym że pracownik śmiał zmienić pracę, zacznie
    kłamać że pracownik go okradł i spędził 3/4 czasu pracy na zwolnieniach
    lekarskich, to coś takiego będzie z wielką szkodą dla pracownika.

    Natomiast uprzedzenie nowego pracodawcy że poprzedni szef był idiotą i
    np. dodanie że jeżeli chce to lepiej niech dzwoni do przedostatniego
    pracodawcy po referencje już taką sytuację jakoś wyklaruje.

    Bo szefowie idioci się jak najbardziej zdarzają i szkoda żeby komuś
    robić pod górkę tylko dlatego że miał pecha na kogoś takiego trafić.

    A wracając do tematu - ten kto te "zarządzenia" wydał z całą pewnością
    jest przykładem szefa-idioty, który nie potrafi ogarnąć sytuacji w
    której się znalazł i swoją nieudolność przerzuca na pracowników. Po
    takim kimś można się potem spodziewać wszystkiego.

  • 29. Data: 2009-12-26 19:49:31
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    wiadomości news:4b361c61$1@news.home.net.pl...

    > Sęk w tym, że na krótszą metę są atrakcyjniejsze - bo tańsze.
    >
    > Konkurencja wyższej jakości, ale droższa, się wykruszy i potem zostaną
    > już tylko taka tandeta.

    Dasz jakiś przykład z jakiejkolwiek branży, gdzie jest popyt na droższą jakość a
    nie ma podaży?

    --
    andreas

  • 30. Data: 2009-12-26 20:33:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2009 23:05:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Urlopy na żądanie gwarantuje ustawa i mogą sobie skoczyć.

    Pracodawca stwierdzi, ze wykorzystales 4 dni i masz porzucenie pracy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)