  • 41. Data: 2015-01-13 19:52:22
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-13 16:56, Liwiusz wrote:

    > Chłopak nawet ściemnia nieudolnie - ja mu nie wierzę :)

    A po jaką cholerę miałby ściemniać? Są chyba ciekawsze sposoby
    trolowania niż wmawiane tobie, że książka to ksiązka?

    Shrek.

  • 42. Data: 2015-01-13 20:07:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 19:52, Shrek pisze:

    > A po jaką cholerę miałby ściemniać? Są chyba ciekawsze sposoby
    > trolowania niż wmawiane tobie, że książka to ksiązka?

    1. "Ma ISBN więc jest to co sprzedaje to książka papierowa" - argument
    fałszywy sam w sobie
    2. "Nie zrobię zdjęć bo nie mam książki przy sobie"
    3. Brak opcji dostarczenia w wysyłce pocztowej (darmowa dostawa (w
    rzeczywistości email, oficjalnie: "tylko odbiór osobisty" pod jakimś
    durnym pretekstem)
    4. Całokształt tego co tu chłopak pisze - na przykład uczepienie się
    tegoż ISBN jakby to było wyrocznią, że sprzedaje papier.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2015-01-13 20:30:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.01.2015 o 18:29, Liwiusz pisze:

    > Skoro nie masz książki to jak chcesz sprzedać?

    Może wydrukować dopiero jak przyjdzie zamówienie (Druk na żądanie). Po
    co ma drukować, jak nie wie czy w ogóle cokolwiek sprzeda?

  • 44. Data: 2015-01-13 21:15:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-01-13 20:07, Liwiusz wrote:

    > 1. "Ma ISBN więc jest to co sprzedaje to książka papierowa" - argument
    > fałszywy sam w sobie

    Podobnie jak ma nr vin to samochód:P

    Nie bardzo widzę tylko powód, zeby miał tu na grupie trolować udając, że
    ebook jest książką papierową.

    BTW czemu nie wolno na allegro sprzedawać ebooków?

    Shrek.

  • 45. Data: 2015-01-13 21:19:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.01.2015 o 21:15, Shrek pisze:
    > BTW czemu nie wolno na allegro sprzedawać ebooków?

    bo tako rzecze regulamin serwisu. Wklejałem.

  • 46. Data: 2015-01-13 21:26:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 21:19, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > bo tako rzecze regulamin serwisu. Wklejałem.

    No ale dlaczego.

    Odpowiedzi są dwie:

    1. Samo allegro prowadzi sklep z ebookami i nie chce konkurencji
    2. "Cała" sprzedaż prywatna na allegro pochodziłaby od cwaniaków takich
    jak X. co to ściągną lub spiracą 1 ebook i będą go "sprzedawali" hurtowo :)

    Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2015-01-13 21:31:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.01.2015 o 21:26, Liwiusz pisze:

    > No ale dlaczego.

    A, z jakiego powodu to dopisali? Nie wiem, zgaduję, że z powodu braku
    możliwości kontroli. Nie ma pokwitowania przesyłki itp.

    > 1. Samo allegro prowadzi sklep z ebookami i nie chce konkurencji

    Już nie prowadzi. No ale może.

    > 2. "Cała" sprzedaż prywatna na allegro pochodziłaby od cwaniaków takich
    > jak X. co to ściągną lub spiracą 1 ebook i będą go "sprzedawali" hurtowo :)

    Też tak może być.

    > Ebook to nie egzemplarz, a licencja na czytanie.

    No właśnie dlatego generalnie e-booki ssą. No ale to inny temat....

  • 48. Data: 2015-01-13 22:01:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-01-13 o 18:33, Liwiusz pisze:
    > 1. Biblioteki oznaczają książki.
    Mam pod ręką książkę z biblioteki, nie ma problemu zrobić zdjęcie tak,
    żeby żadnych pieczątek i numerów inwentarzowych nie było widać.
    No chyba, że Allegro chce zdjęcia wszystkich stron, obwolut i okładek?

    > 2. Nie każdemu się będzie chciało lub będzie miał bibliotekę pod ręką
    No ale jak już się wysili i pójdzie do biblioteki czy znajomka zrobić
    fotkę papierową to wtedy już wszystko jest OK i można ebooki sprzedawać
    legalnie przez Allegro?

    Swoją drogą nie rozumiem dlaczego Allegro pozwala sprzedawać książki
    papierowe a nie pozwala ebook-ów?

  • 49. Data: 2015-01-13 22:25:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-13 o 22:01, nadir pisze:

    > No ale jak już się wysili i pójdzie do biblioteki czy znajomka zrobić
    > fotkę papierową to wtedy już wszystko jest OK i można ebooki sprzedawać
    > legalnie przez Allegro?

    Skąd taki pomysł? Jak ukradniesz coś, że nikt nie widzi, to uznasz, że
    *wolno* kraść?

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2015-01-13 22:40:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-01-13 o 22:25, Liwiusz pisze:

    > Skąd taki pomysł? Jak ukradniesz coś, że nikt nie widzi, to uznasz, że
    > *wolno* kraść?

    Chodzi mi o sens żądania fotek papierowej książki przez Allegro.
    Zakładam, że gdyby je dostarczył, nie ważne swojej czy cudzej książki,
    to Allegro już nie interesowało by czy sprzedaje nośnik cyfrowy czy
    analogowy. Dla nich wszystko wtedy było by OK.