  • 1. Data: 2007-06-25 15:17:15
    Temat: Dziwna sprawa z OFE ING NN (czy to solidna firma?)
    Od: "r...@y...co.uk" <r...@y...co.uk>

    Wczoraj dostałem pisemko z ZUSu, że zbliża się losowanie tych co nie wybrali
    OFE. Wybrałem ING NN i przez formularz ING na stronie www zapowiedziałem,
    że jutro się zjawię w biurze w Wawie w celu podpisania umowy
    (zapowiedziałem się aby uniknąć ewentualnej kolejki). Dziś dzwoni facet z
    INGa i chce się spotkać. Ja mu na to, że jutro wpadnę do biura ING i
    załatwimy sprawę. A on mi na to że można się spotkać wszędzie ale nie w
    biurze. Nawet jest gotów przyjechać do mnie z Wawy (60km) aby podpisać
    umowę. Wystraszyłem się i odruchowo kazałem mu zadzwonić jutro.

    Czy to był haker, który jakoś przechwycił dane z formularza na www?
    Czy ING NN to jakaś firma krzak i posiada biuro tylko "wirtualne"?
    Chciałem jechać do biura ING w Warszawie na ul. Zielnej 37 bo mam sprawy w
    okolicy. I na dodatek nie mam czasu wracać do domu. A w Wawie nawet nie mam
    pomysłu gdzie mógłbym się z nim spotkać.

    --
    robertp_chamber(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    robertp_chamber(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 2. Data: 2007-06-25 16:06:47
    Temat: Re: Dziwna sprawa z OFE ING NN (czy to solidna firma?)
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Pewnie za podpisanie w biurze nie dostanie prowizji :D:D

    K.

  • 3. Data: 2007-06-25 17:34:18
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof napisał(a):
    > Pewnie za podpisanie w biurze nie dostanie prowizji :D:D

    Dokładnie tak. Daj chłopu zarobić, bo inaczej firma zabierze prowizję -
    ty nic nie zyskasz -a dzieci mu w domu z głodu płakać będą. Niech ci
    kawę postawi w knajpie która ci odpowiada :-)

  • 4. Data: 2007-06-25 18:30:24
    Od: "r...@y...co.uk" <r...@y...co.uk>

    MAc wrote:

    > Dokładnie tak. Daj chłopu zarobić, bo inaczej firma zabierze prowizję -
    > ty nic nie zyskasz -a dzieci mu w domu z głodu płakać będą. Niech ci
    > kawę postawi w knajpie która ci odpowiada :-)

    Chore to wszystko. Ale mieszkam w tym kraju i tylko dlatego jestem w stanie
    to zrozumieć. Czyli te babeczki siedzące w biurze mają przechlapane bo nic
    nie zarabiają. Ja jestem przejazdem mam napięty grafik i nie wiem gdzie
    taka kawa miałaby być. Pewnie się wkurzę i poszukam innego funduszu.

    Czy w innych funduszach też są takie cyrki czy można gdzieś po ludzku sprawę
    załatwić?

  • 5. Data: 2007-06-25 18:38:01
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    r...@y...co.uk napisał(a):
    Czyli te babeczki siedzące w biurze mają przechlapane bo nic
    > nie zarabiają.

    One mają pensję - a agenci zwykle żyją wyłącznie z tego co podpiszą.
    I tak jest chyba w każdej firmie. Jak nie masz znajomego agenta (zawsze
    lepiej dać zarobić koledze albo koleżance :-) ) to podpisz z kimkolwiek.
    W końcu to, że ktoś do ciebie zadzwonił do niczego cię nie zobowiązuje.

    Jak się popatrzy na wyniki funduszy to się okazuje, że wszystko jedno
    który - byle nie zus :-). A i tak pewnie nam te pieniądze jakoś zabiorą...

  • 6. Data: 2007-06-25 19:39:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie za podpisanie w biurze nie dostanie prowizji :D:D

    Też tak uważam. Tyle, że podejrzewam, że kombinacja ma głębsze podłoże.
    ktoś z pracowników tej firmy mający dostęp do danych e strony internetowej
    ma zaprzyjaźnionego agenta. Dzielą się później prowizją.

    Na miejscu pytającego skontaktował bym się z Zarządem tej firmy jakimś
    innym kanałem, niż internetowy (osobiście, telefon, faks) w celu
    wyjaśnienia sprawy.

  • 7. Data: 2007-06-25 19:54:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 8. Data: 2007-06-25 20:19:13
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > okolicy. I na dodatek nie mam czasu wracać do domu. A w Wawie nawet nie mam
    > pomysłu gdzie mógłbym się z nim spotkać.

    Możesz wpaść np. do biura centralnego Ludna 2. Poza tym wydaje mi się, że
    większość placówek ING Banku Śląskiego ma OFE.

    A.

  • 9. Data: 2007-06-26 05:44:25
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Sam kiedys podpisalem jak dopiero startowali, zadzwonilem do biura i pani
    mnie przydzielila do danego agenta (zresztą bardzo mily), umowiem sie w
    biurze i spokojnie podpisalem, ale to bylo na dlugo przed OFE. Pozniej juz w
    biurze nie chcieli, scisk za duzy no i pewnie ta prowizja, agent mi się
    zmienil ale kolejny tez jest bardzo mily i zawsze przyjezdza, jak chce to do
    domu ale najczesciej umawiam sie u mnie w pracy.
    Szczerze mowiac chcialbym by wszystkie instytucje tak dzialaly.
    Np. taki bank, przysyla do mnie ulotke ze chce mi dac 30tys. kredytu,
    zazwyczaj nie chce ale... ide i mowie, dobra dajcie 20tys., oni na to ze
    musza sprawdzic dochody itd., to ja do nich - przysylacie pismo imiennie i
    nie wiecie czy mozecie dac?, dobrze sprawdzcie wszystko i jak sie
    zdecydujecie to zadzwońcie, ja przyjede (chyba ze od was ktos przyjedzie
    ?! - zdziwienie) i podpisze, nie mam czasu wiec prosilbym by to wszystko nie
    zajelo dluzej niz 5 min - kobiety otwarly oczy ze zdziwienia. No ale coz jak
    korzenie i mentalnosc tego banku sa jeszcze w PRLu...