  • 11. Data: 2010-07-09 12:28:27
    Temat: Re: Dziura w ścianie
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    dulek:
    > Dzień dobry
    > Sąsiad z bliźniaka (nie żyją ze sobą dobrze) przebił się do mojego kumpla
    > przez ścianę. Kumpel wezwał policję, przyjechali, stwierdzili, że to nie
    > ich sprawa i pojechali. Co ma zrobić kumpel? Chce wyegzekwować kasę na
    > szkodę. Jakieś wezwanie do zapłaty, czy od razu sprawa cywilna? Jak to
    > najlepiej załatwić? Opcja "dogadania się" nie wchodzi w grę.
    > Pozdr. Dulek

    Wracam do sprawy :)
    Ubezpieczalnia napisała, że wypłaci kasę dopiero po skończeniu cywilnej
    sprawy sądowej (została założona). Czy warto się odwoływać, wzywać do
    zapłaty?
    Pozdr. Dulek

  • 12. Data: 2010-07-09 14:33:23
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    Przeczytałbym Warunki Ubezpieczenia.

    I nie ździwiłbym się, że ubezpieczony wcale ich nie dostał.

    Przypomijna mi się pewna durnowata reklama telewizyjna "za deklarację jedynie
    3 zł dziennie składki wyślemy Ci polisę, a Ty będziesz mógł ją wtedy
    przeczytać" ;-)

    Wracając do pytania:
    Domagałbym się od TU wypłaty ubezpieczenia w nieprzekraczalnym terminie 30
    dni od dokonania zgłoszenia szkody, pod rygorem naliczenia odsetek ustawowych.

    Tak w ogóle to jest jakiś Rzecznik Ubezpieczonych i jeszcze jacyś wojewóddzy
    kofederaci pie[...]ego konsumenta czy jak się tam oni nazywają.

    -----