  • 61. Data: 2013-04-05 23:58:13
    Temat: Re: Dziura w drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > kwestia właściwego zabezpieczenia od samego początku.
    >
    > Zawieszenie dopasujesz, jak części eksploatacyjnych do silnika zacznie
    > brakować i nie da się tanio dorobić - wstawisz inny silnik (choć
    > elektryczne powinny być "wieczne").
    >
    > Technicznie rzecz biorąc możesz mieć samochód, który starczy na 100 lat
    > ciągłej eksploatacji. Tylko nikomu się nie opłaci seryjna produkcja
    > takiego pojazdu ;)
    >
    > No, chyba że drastycznie zmieni się sposób poruszania/napędu - np.
    > obowiązkowo wprowadzą pojazdy latające, automatycznie sterowane z

    Aha, czyli nadaja sie każdy (tak wcześniej pisałeś) a teraz okazuje się, że
    każdy ale specjalnie do tego celu skonstruowany.
    Ciekawiej i ciekawiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 62. Data: 2013-04-06 07:59:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > No to własnie o tym pisałem.
    > Cytuje:
    > "Umiejetnosci - zeby podjechac 3 metry pod górkę?"

    A jakie to specjalne umiejętności? Nie dodawałem gazu (tylko puściłem sprzęgło)
    i próbowałem także ruszyć na drugim biegu (koła ustawione prosto itp.).
    Tydzień temu wracając z pracy wypadłem z ronda mając <30 km/h - tak było ślisko.

  • 63. Data: 2013-04-06 10:58:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > sprzęgło) i próbowałem także ruszyć na drugim biegu (koła ustawione
    > prosto itp.). Tydzień temu wracając z pracy wypadłem z ronda mając <30

    To jeszcze dodajmy, że jak wjedzie sie w snieg to trzeba mieć hiper
    umiejętnośc rozbujania samochodu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 64. Data: 2013-04-06 11:05:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > To jeszcze dodajmy, że jak wjedzie sie w snieg to trzeba mieć hiper
    > umiejętnośc rozbujania samochodu :)

    Raz się zakopałem pod pracą (nie dało się wyjechać z parkingu).
    1 bieg i sam wypychałem (nikogo nie było w pobliżu).

  • 65. Data: 2013-04-06 12:41:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.04.2013 23:58, Budzik pisze:

    > Aha, czyli nadaja sie każdy (tak wcześniej pisałeś) a teraz okazuje się, że
    > każdy ale specjalnie do tego celu skonstruowany.
    > Ciekawiej i ciekawiej...

    Czytaj uważniej.

    Nada się każdy, ale łatwo i tanio będzie tylko w przypadku właściwie
    skonstruowanego.

    W przypadku innych - różnie może być. Restauracje zabytkowych pojazdów
    są dość drogie, ale z drugiej strony robi się je przeważnie co najmniej
    kilkadziesiąt lat po ich wyprodukowaniu, a nie co roku.

  • 66. Data: 2013-04-06 13:54:58
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 5 kwietnia 2013 (11:47:40) napisano:

    > Albo powinni ci odciac dostep do internetu - to co piszesz - to sa mega
    > glodne kawalki :-(

    > Najlepiej, nie pisz juz nic ;-(

    > Taniej by im wyszla batalia w sadzie. Przy sprawie do 2000pln oplata sadowa
    > to raptem 30zl.

    Dodaj do tego co najmniej kilkanaście roboczogodzin pracy.

    > Powyzej 2000pln - 5%. Kazdy ubezpieczyciel na wlasny zespol
    > prawny.

    I ten zespół prawny nic nie kosztuje ? :>

    > Jesli rozprawa toczy sie w innym miescie niz siedziba uzpieczyciela,
    > wtedy wynajmowany jest miejscowy adwokat ktory dostaje grosze.

    Wynajmowanie miejscowych adwokatów też jest za darmo? Dodajmy, że ktoś
    ich musi znaleźć, ktoś ich musi wynająć, ktoś ich musi rozliczyć... A
    temu komuś też trzeba zapłacić.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 67. Data: 2013-04-06 13:58:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > są dość drogie, ale z drugiej strony robi się je przeważnie co
    > najmniej kilkadziesiąt lat po ich wyprodukowaniu, a nie co roku.

    No to skoro w większości nie będzie łątwo i przyjemnie to wraca aspekt
    finansowy i trudno tu mówic o nadawaniu się...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 68. Data: 2013-04-06 20:58:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Raz się zakopałem pod pracą (nie dało się wyjechać z parkingu).
    > 1 bieg i sam wypychałem (nikogo nie było w pobliżu).

    Gratulacje? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 69. Data: 2013-04-07 07:26:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Gratulacje? ;-)

    Niby za co? Trzeba być zaradnym.

  • 70. Data: 2013-04-07 16:57:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niby za co? Trzeba być zaradnym.

    Pochwaliłeś się, to gratuluję że ci się udało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain