  • 1. Data: 2002-11-22 06:29:08
    Temat: Dzień wolny w dniu oddania krwi?
    Od: "Janul" <j...@r...hotmail.com>

    Witam,
    Chciałbym wiedzieć, jakie przepisy określają zasady przyznawania
    dni wolnych "za" oddanie krwi? A może określają inne uprawnienia
    z tym związane? (ulgi, itp?)

    Pozdrawiam,
    Janul

  • 2. Data: 2002-11-22 06:45:58
    Temat: Re: Dzień wolny w dniu oddania krwi?
    Od: "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl>

    Nie wiem dokladnie jakie przepisy to okreslaja, ale wiem jakie "korzysci"
    przysluguja dawcy. Po pierwsze jest to zwolnienie z pracy w dniu oddania
    krwi. Jesli natomiast nie uda krwi oddac - beda zle wyniki badan - wtedy
    przysluguje bodajze zwolnienie na godziny pobytu w stacji krwiodawstwa.
    Ponadto mozna sobie swoja krew odliczyc od podatku. Jest to bodajze kwota
    130 zl, ale nie jestem pewien, bo sie nie rozliczam. Tak jak opisuje jest w
    Szczecinie, ale wydaje mi sie, ze wszedzie obowiazuja te same zasady.

    Bimbelt

  • 3. Data: 2002-11-22 10:33:12
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bimbelt" <==NoSpam==marcin@zdroje.one.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem dokladnie jakie przepisy to okreslaja, ale wiem jakie "korzysci"
    > przysluguja dawcy. Po pierwsze jest to zwolnienie z pracy w dniu oddania
    > krwi.

    Tak, ale jest to AFAIK dzien urlopu bezplatnego ;)

    Pzodrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2002-11-25 08:27:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > przysluguja dawcy. Po pierwsze jest to zwolnienie z pracy w dniu oddania
    > krwi. Jesli natomiast nie uda krwi oddac - beda zle wyniki badan - wtedy

    Aktualnie jest to urlop bezplatny.