  • 41. Data: 2010-03-13 21:01:01
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Jasne, każdy właściciel psa twierdzi, że jego piesek nie gryzie.
    >
    > Ale gwarancji nie dasz i stąd stosowny przepis.
    >
    > Natomiast ani brak ani nadmiar włosów u człowieka nie ma żadnego związku
    > z gryzieniem ani innym niebezpiecznym zachowaniem.

    Stosując Twoją logikę, należałoby uznać, że każdy człowiek powinien
    profilaktycznie pójść do więzienia, bo nie można mu wierzyć na słowo, że
    nikogo by nie zabił (gwarncji nie ma, stąd stosowny przepis).

    Od utrzymywania psa w ryzach jest właściciel, ale bzdurą jest że
    konieczny do tego jest kaganiec albo smycz.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2010-03-13 21:02:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wielu. I było by jeszcze więcej, gdyby nie to, że przepisy wymagają
    > zabezpieczania psów.

    Wiele dzieci wybiło szybę podczas zabawy, stosując logikę Andrzeja
    Lawy, należy zakazać bawić się dzieciom na podwórku.

    > Te w mediach to są tylko pogryzienia drastyczne.

    Od dawna nie przejmuje się tym, co mówią media, w większości jest to
    bowiem papka bzdur.

    Nie moja wina, że nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2010-03-13 21:04:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Stosując Twoją logikę, należałoby uznać, że każdy człowiek powinien
    > profilaktycznie pójść do więzienia, bo nie można mu wierzyć na słowo, że
    > nikogo by nie zabił (gwarncji nie ma, stąd stosowny przepis).

    Dla twojej informacji: człowiek to nie pies. Ty się możesz z psami
    identyfikować, wolna wola, natomiast większość populacji zdaje sobie
    sprawę z ogromnej przepaści pomiędzy psami a ludźmi - przepaści która
    powoduje, że pies to tylko zwierzę, działające głównie instynktownie, a
    człowiek z reguły ma rozum.

    > Od utrzymywania psa w ryzach jest właściciel, ale bzdurą jest że
    > konieczny do tego jest kaganiec albo smycz.

    Jak chcesz go trzymać, to go trzymaj - cały czas. Ale jak go puszczasz
    wolno, to licz na mandat. Albo odstrzelenie pupilka.

  • 44. Data: 2010-03-13 21:07:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Wiele dzieci wybiło szybę podczas zabawy, stosując logikę Andrzeja
    > Lawy,

    I znowu tobie się wydaje, że ludzie to psy. Może twoje dzieci (jeśli, o
    zgrozo, się ich dorobiłeś) mentalnym poziomem nie przekraczają poziomu psów.

    > należy zakazać bawić się dzieciom na podwórku.

    Zakazy gry w piłkę to wręcz norma.

    > Od dawna nie przejmuje się tym, co mówią media, w większości jest to
    > bowiem papka bzdur.

    Tak, telewizja kłamie, psy nigdy człowieka nie zagryzły. To pewnie były
    przebrane koty.

    > Nie moja wina, że nie rozumiesz.

    W twoim nawiedzonym bełkocie nie ma nic do rozumienia.

  • 45. Data: 2010-03-13 21:07:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Jak chcesz go trzymać, to go trzymaj - cały czas. Ale jak go puszczasz
    > wolno, to licz na mandat. Albo odstrzelenie pupilka.

    Czy bezzębny kulawy pies też musi mieć kaganiec?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2010-03-13 21:09:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > W twoim nawiedzonym bełkocie nie ma nic do rozumienia.

    Jak zwykle pokazałeś swój poziom, jesteś bardzo podatny na prowokacje.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2010-03-13 21:29:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Czy bezzębny kulawy pies też musi mieć kaganiec?

    Zgłoś poprawkę do przepisów, żeby zawierały takie wyjątki. Albo odwołuj
    się od mandatu w sądzie.

  • 48. Data: 2010-03-13 21:30:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Jak zwykle pokazałeś swój poziom, jesteś bardzo podatny na prowokacje.

    Tak się teraz tłumacz, człowieku-psie ;->

  • 49. Data: 2010-03-13 21:38:28
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > To musiałbyś zostać posłem albo inną świętą krową. Inny burak łamiący
    > przepisy może (a wręcz powinien) zostać ukarany.

    Tym gorzej dla przepisów

    > W tym przypadku lepsze byłoby nakazanie zeprania psich kupek z okolicy.

    To element odpowiedzialności zbiorowej ?

  • 50. Data: 2010-03-13 21:39:49
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Może w twojej rodzinie łysina zawsze wywołuje chęć gryzienia ludzi, ale
    > w ogólnej ludzkie populacji takich patologii nie ma.

    Gryzienia ? Bez przesady. Świat nie kończy się na gryzieniu.