  • 21. Data: 2010-03-12 19:19:36
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: r...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Jak wiadomo Straż Miejska, w średniowieczu Draby Miejskie, co
    > rzeczywiście wiernie odzwierciedla ich styl bycia, służy do
    > gnębienia staruszek. I to niekoniecznie prowadzących nielegalny
    > handel pietruszką. Tzn. to też, ale także spacerujących po parku.
    > A ukaranie kobiety wyprowadzającej psa bez kagańca, bieganiem wokół
    > samochodu, przy rechocie dzielnych przedstawicieli Drabów Miejskich,
    > stanowi jeden z wielu ciężkich obowiązków w trudnej i niewdzięcznej
    > społecznie pracy:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Straz-Miejska
    -kazala-
    biegac,wid,12067518,wiadomosc_prasa.html?ticaid=19cb
    4

    Lepiej żeby ta kobieta miała ze dwa groźne amstaffy czy rotweilery bez
    kagańca, do tego gaz pieprzowy, może oduczyły by się te pasożyty-darmozjady
    zwane strasznikami, znęcania się nad bezbronnymi niewinnymi ludzmi.

  • 22. Data: 2010-03-13 07:51:14
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pasożyty-darmozjady
    > zwane strasznikami, znęcania się nad bezbronnymi niewinnymi ludzmi.

    Jeśli biegała, a nie jest downem to wiedziała "za co" biega. A więc nie była
    niewinna. Jak by miała groźne psy nad którymi by nie panowała to przygodnie
    spotkany patrol policji by jej odstrzelił. W d... wsadź swoje mądrości ;)

  • 23. Data: 2010-03-13 10:04:26
    Od: Arek <a...@g...pl>

    > Jeśli biegała, a nie jest downem to wiedziała "za co" biega.
    Dokładnie, już wiele razy na spacerze spotkałem się z tym, że nagle
    startuje do mnie lub kogoś z rodzinki, jakiś pies. A jak człowiek
    widzi biegnącego bez kagańca doga, wilczura czy nawet boksera, to nie
    bardzo wie, czy się zasłaniać, chować, uciekać, czy tylko modlić...
    Najlepsze jak pies skacze na kogoś, upierdalając mu całe ubranie, liże
    po kroczu, a właściciel podchodząc mówi: "ależ proszę się nie bać, on
    nikogo jeszcze nie ugryzł" - no przecież to krew zalewa.

    Czasem widzę u rodziców na osiedlu biegające watahy psów (ostatnio
    biegało 15 i to samych sporych), ludzie uciekali do bloków i sklepów,
    a psy bezkarnie ganiały po osiedlu, moim zdaniem to powinna być
    instytucja rakarza, który by wyłapywał wszystko co lata luzem i tyle.

    Inna sprawa, że nikt jej nie zmuszał, mogła poprosić o mandat lub
    skierowanie sprawy do sądu. Jak mnie przyłapała policja, gdy za
    młodszych lat przechodziłem na czerwonym, to zaproponowali albo
    mandat, albo przechodzę 10 razy na zielonym - wiadomo wybrałem te
    drugie i ona pewnie także.

  • 24. Data: 2010-03-13 10:43:57
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "Zbynek Ltd." napisał:
> [...]
    > społecznie pracy:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Straz-Miejska
    -kazala-biegac,wid,12067518,wiadomosc_prasa.html?tic

    a psie kupy leżą dalej!:O(
    czy te mundurki i paralizatory do tych kup im są potszebne?
    prędzej powinni ich wyposażyć w fartuszki i zmiotki!:O)

  • 25. Data: 2010-03-13 13:00:35
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Z jednej strony fakt, że taka "kara" nie pochodzi z listy możliwych kar
    > za takie wykroczenie.
    >
    > Z drugiej strony: wolałbyś stracić stówkę, czy zrobić dwie rundki wokół
    > stojącego samochodu?

    Wolałbym nie być kontrolowany

    > W sumie byłbym w przypadku takich drobnych wybryków (śmiecenie,
    > zaniedbanie właściwego zabezpieczenia psa czy też posprzątania po nim)
    > za wprowadzeniem kar de facto nieszkodliwych lub mało szkodliwych, a za
    > to nieco upokarzających.

    Może mycie stóp strażnikom ?

  • 26. Data: 2010-03-13 13:53:05
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > Nie da się ukryć, że pewne przedstawiciele pewnych profesji zbyt
    > mocno nadużywają swoich uprawnień, często przejawia się u nich
    > kompleks Boga.

    Jak mogą nadużyć to na pewno to zrobią

  • 27. Data: 2010-03-13 13:55:18
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Przepis jest przepis - i co z tego, że paniusia twierdzi, że to grzeczny
    > piesek i nigdy nikogo nie ugryzł, jak wielu było pogryzionych właśnie
    > przez takie "grzeczne pieski".

    Na tej zasadzie można wyeliminować łysych

  • 28. Data: 2010-03-13 13:57:08
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <5...@o...eu> napisał w wiadomości

    > a psie kupy leżą dalej!:O(

    O właśnie!! Zamiast biegania powinna wszystkie kupy w promieniu 300
    posprzątać.

    > czy te mundurki i paralizatory do tych kup im są potszebne?
    > prędzej powinni ich wyposażyć w fartuszki i zmiotki!:O)

    Sądzę, że przy twoim intelekcie to wymarzona praca dla ciebie. Zbieracz
    psich kup. Miałbyś zajęcie to głupot byś w necie nie pisał ;)

  • 29. Data: 2010-03-13 13:58:11
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Element kary.

    Gdyby taka kara była założona. Tutaj była to samowola strażników tylko.

  • 30. Data: 2010-03-13 14:00:19
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Ten rechot słyszałeś nagrany czy to tylko pisanina dziennikarzyny czy też
    > " zgnębionej biegaczki " ;)
    > Mogła nie biegać tylko grzecznie zapłacić mandat. Jej wybór.

    Zwykła łapówka