  • 11. Data: 2010-03-12 11:27:43
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Massai pisze:

    > Nie wiem czy tak do końca słusznie.

    Miało to sens dawniej, bo na niektóre małe psy nie można było znaleźć
    pasującego kagańca. Teraz jest z tym łatwiej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2010-03-12 11:46:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > Przesadzasz. I uogólniasz.

    Jak cię widzą, tak cię piszą. Jakoś nie słychać za dużo o dobrych
    stronach SM. Za to o złych więcej. Już nie będę się powtarzał z
    moimi kontaktami.

    > Z jednej strony fakt, że taka "kara" nie pochodzi z listy możliwych kar
    > za takie wykroczenie.
    >
    > Z drugiej strony: wolałbyś stracić stówkę, czy zrobić dwie rundki wokół
    > stojącego samochodu?

    Ja tam lubię biegać i mógłbym nawet wokół wolno jadącego. Ale za
    dopłatą :-) Stówka piechotą, nomen omen, nie chodzi.

    Zawiniłeś - płać. Niemniej nie chodziło tylko o sam fakt biegania,
    tylko o ten rechot w szczególności.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 13. Data: 2010-03-12 11:53:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-12 12:46, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak cię widzą, tak cię piszą. Jakoś nie słychać za dużo o dobrych
    > stronach SM.

    Czyli dokładnie tak jak z każdym przejawem ludzkiej działalności. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-03-12 11:54:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Zawiniłeś - płać. Niemniej nie chodziło tylko o sam fakt biegania,
    > tylko o ten rechot w szczególności.

    Element kary.

    Tak jak dawniej, jak się zamykało w te klamry na środku miasta ;)

  • 15. Data: 2010-03-12 11:55:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b9a1c8a@news.home.net.pl...

    > nie, ale tez nie twierdze ze ta babka napewno poplenila jakies
    > wykroczenie, straszaki miejskie sa jeszcze glupsze od pismakow

    Twierdzisz, że na pewno nie popełniła.

  • 16. Data: 2010-03-12 11:58:16
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    spp napisał(a) :

    > Czyli dokładnie tak jak z każdym przejawem ludzkiej działalności. :)

    No nie do końca. Zapytaj się ludzi co sądzą o piekarzach, fakt -
    jeden zapiekał gwoździe w kajzerkach, ale to było 30 lat temu :-D
    Nie da się ukryć, że pewne przedstawiciele pewnych profesji zbyt
    mocno nadużywają swoich uprawnień, często przejawia się u nich
    kompleks Boga.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 17. Data: 2010-03-12 12:06:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > Nie da się ukryć, że pewne przedstawiciele pewnych profesji zbyt
    > mocno nadużywają swoich uprawnień, często przejawia się u nich

    To czasem też, ale głównym "problemem" jest to, że piekarz nie ukarze
    nikogo za złe traktowanie chleba ;)

    Innymi słowy - do piekarza pretensje ludzie mają tylko wtedy, jak źle
    wykonuje swoją pracę.

    W przypadku policjanta czy strażnika gminnego - mają pretensje i
    doszukują się złych intencji (tutaj z kolei ja uogólniam - nie wszyscy
    to robią) wtedy, kiedy w ogóle wykonuje swoją pracę.

    Przepis jest przepis - i co z tego, że paniusia twierdzi, że to grzeczny
    piesek i nigdy nikogo nie ugryzł, jak wielu było pogryzionych właśnie
    przez takie "grzeczne pieski".

  • 18. Data: 2010-03-12 12:20:32
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnd9ji$am9$1@news.onet.pl...

    > Jak cię widzą, tak cię piszą. Jakoś nie słychać za dużo o dobrych
    > stronach SM.

    O dobrych stronach prokuratorów, sędziów, nauczycieli, posłów i wielu innych
    zawodach i instytucjach też za wiele nie piszą. Ludzie chcą czytać o złych
    stronach a nie o szarej, nieciekawej pracy w/w.

    > Zawiniłeś - płać. Niemniej nie chodziło tylko o sam fakt biegania,
    > tylko o ten rechot w szczególności.

    Ten rechot słyszałeś nagrany czy to tylko pisanina dziennikarzyny czy też "
    zgnębionej biegaczki " ;)
    Mogła nie biegać tylko grzecznie zapłacić mandat. Jej wybór.

  • 19. Data: 2010-03-12 12:57:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9a2bc5@news.home.net.pl...

    > Twierdzisz, że na pewno nie popełniła.

    a gdzies to wyczytal?
    poddaje jedynie w watpliwosc fakt popelnienia czynu zabronionego :)

  • 20. Data: 2010-03-12 13:33:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b9a2bc5@news.home.net.pl...

    > a gdzies to wyczytal?

    Tam, gdzie ty wyczytałeś, że ja twierdziłem, że na pewno popełniła.

    > poddaje jedynie w watpliwosc fakt popelnienia czynu zabronionego :)

    ...odnosząc się do wypowiedzi, w której kwestii popełnienia lub nie
    czynu zabronionego w tym konkretnym przypadku w ogóle nie poruszałem.