  • 101. Data: 2010-03-16 23:32:21
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ty też :D (niekonsekwentny jesteś, zawężasz pole manewru).
    >
    > Pominąłeś trzecia możliwość, nic to, że chwilowo rzadko występującą:
    > ustawowy regres do co najmniej części odszkodowania.
    > Coś w stylu dzisiejszego "pijak samochodem rozwalił czyjś samochód"

    Co nie zmienia faktu, że tak czy inaczej wymaga to istnienia OC. Poza
    tym regres jest tylko i wyłącznie możliwością ubezpieczyciela, z której
    może skorzystać, ale nie musi - ba, jak będą mieli taką fantazję, to
    mogą w ogóle regres z OWU wywalić, dać wyższe stawki i reklamować się,
    jako firma ze specjalną polisą na każdy przypadek ;->

  • 102. Data: 2010-03-17 07:26:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Z ciekawości, na czym opierasz swój pogląd? Bo wystarczy spojrzeć na
    > chodnik po stopnieniu śniegu, by stwierdzić, ze teoria nie przystaje tu do
    > praktyki.

    tak specjalnie, zlosliwie, czy tylko nie chcialo ci sie zastanowic nad ta
    kwestia?

  • 103. Data: 2010-03-17 07:49:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Jak jest dobrze przywiązana z obu stron, to i bez obsługi spełni
    > swój cel, statystyczny pies ze statystycznym ciężarkiem ~80kg
    > u szyi nie jest w stanie dogonić statystycznego wolnobiegacza,

    Hehehe widziałem sytuację, że spokojnie dogonił, ciężarek 80kg został
    przeciągnięty po asfalcie po prostu... Fakt, że to był pies pociągowy,
    ale jednak :)) Ale co do zasady - racja, statystystyki na tego typu
    psach się nie da oprzeć, bo to są wyjątki i one prędzej pobiegną za
    królikiem na polu niźli za wolnobiegaczem. Za wolnobiegaczem co najwyżej
    dla towarzystwa.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 104. Data: 2010-03-17 09:16:20
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wiesz, drogi anonimie,

    C... Cię obchodzi moja "anonimowość". Jak nie masz nic do powiedzenia to idź
    do budy.

  • 105. Data: 2010-03-17 09:17:05
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z ciekawości, na czym opierasz swój pogląd? Bo wystarczy spojrzeć na
    > chodnik po stopnieniu śniegu, by stwierdzić, ze teoria nie przystaje tu do
    > praktyki.

    Bo s..y na śnieg a nie na chodnik

  • 106. Data: 2010-03-17 09:21:39
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Zmień ton, bo to że idziecie "na noże" w dyskusji nic nie zmienia

    Gdzie Ty tu widzisz noże ? Po prostu dałoby mu to okazję do przekonania się
    jak jest.

    > w fakcie, że "podejście" ma się nijak do prawa.

    Tu już dawno nie chodzi o prawo

    > *LITERALNIE* Andrzej ma rację i *NIC* na to nie poradzisz.

    Ale w czym ? Czy ja coś kwestionuję w temacie, który teraz poruszasz ???

    > FYI: jakimś "psożercą" nie jestem, wręcz przeciwnie.
    > Ale że dyscyplinowanie posiadaczy jest problemem też widzę.

    No właśnie, jest taki problem

  • 107. Data: 2010-03-17 10:07:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    niusy.pl pisze:

    > Bo s..y na śnieg a nie na chodnik

    ROTFL

    A latem srały na powietrze, nie na chodnik? Tylko ta paskudna grawitacja
    spowodowała opadnięcie?

  • 108. Data: 2010-03-17 10:08:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > C... Cię obchodzi moja "anonimowość". Jak nie masz nic do powiedzenia to
    > idź do budy.

    Do budy to chodzą takie spsiałe anonimy, jak ty - co nie potrafią nic
    merytorycznie napisać, a tylko złośliwie wygryzają fragmenty odpowiedzi.

  • 109. Data: 2010-03-17 11:12:00
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > ROTFL
    >
    > A latem srały na powietrze, nie na chodnik?

    Na trawnik

    >Tylko ta paskudna grawitacja
    > spowodowała opadnięcie?

    Kup se psa albo poobserwuj chociaż

  • 110. Data: 2010-03-17 11:18:19
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Do budy to chodzą takie spsiałe anonimy, jak ty

    Luzik, plonk