  • 11. Data: 2011-10-19 19:50:47
    Temat: Re: Dziedziczenie - dzieci zabrane rodzicom.
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-10-19 18:32, Nixe pisze:

    > Półprawda, bo jeśli rodzicom zostaną odebrane prawa rodzicielskie, to
    > nie ma mowy o żadnym alimentowaniu przez dzieci.

    Na pewno?

    --
    Pozdrawiam - Aicha (zapytując z nadzieją)

  • 12. Data: 2011-10-19 20:16:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 16:52:10 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Kodeks Cywilny: Art. 936. i następne.
    >
    > W mi znanych przypadkach nie ma tego problemu - zazwyczaj zabiera się
    > dzieci rodzicom patologicznym - a po nich nic nie zostaje w spadku.

    Ale po innych członkach rodziny może zostać.

    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

  • 13. Data: 2011-10-19 21:07:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/19/2011 11:32 AM, Nixe wrote:

    > Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Półprawda, bo jeśli rodzicom zostaną odebrane prawa rodzicielskie, to
    > nie ma mowy o żadnym alimentowaniu przez dzieci.
    >
    > N.

    Chyba jednak nie.

  • 14. Data: 2011-10-20 07:42:51
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > To co w takim razie należy zrobić, by takich praw do alimentów go
    > pozbawić?

    Oddać do adopcji ;-)

    Agnieszka

  • 15. Data: 2011-10-20 07:45:29
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

  • 16. Data: 2011-10-20 07:53:22
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

    > Na pewno?

    Na pewno to kiedyś tam umrzesz :)
    Ja 100% pewności nie mam, ale w rodzinie był przypadek, że kuzynka po tym,
    jak jej były mąż przestał interesować się dziećmi, rychło pozbawiła go praw
    rodzicielskich, właśnie po to, by uniknąć takiej sytuacji w przyszłości. Tak
    jej przynajmniej powiedziano w sądzie rodzinnym, że pozbawienie praw chroni
    przed koniecznością alimentacji przez dzieci. Zrzekła się też wkrótce
    alimentów na dzieci, a jakiś czas później jej dzieci przysposobił jej nowy
    mąż. Nie znam wszystkich szczegółów, ale ona twierdzi, że stary tatuś nie ma
    kompletnie żadnych praw i roszczeń w stosunku do dzieci. Nie wiem, czy
    znaczenie ma fakt, że to się działo jakieś 10 lat temu i czy prawo w tej
    kwestii się nie zmieniło.
    Warto by też zapytać E. choć ona chyba raczej tu nie bywa ostatnimi czasy.

    N.

  • 17. Data: 2011-10-20 11:46:44
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]
    > ładnych hektarków albo coś, po czym wpada pod samochód - wystarczy tylko
    > nie pilnować... Rodzina adopcyjna we łzach...
    > Mówisz niemożliwe? A co bardziej niemożliwe?
    > Że niby tylko biednym dzieci będa zabierać? A jesli już nawet się zdarzy,
    > że bogatym, to oni se TAKIEGO prawnika za TAKĄ forsę wynajmą, że im
    > dziecko
    > w podskokach oddadzą?...
    > Przyznasz jednak chyba, że i jeden, i drugi scenariusz czerpie z
    > codziennych ludzkich słabości... więc moze ta drobna doza niesamowitości
    > niekoniecznie az tak bardzo wyprzedza ludzkie możliwości w realnym

    Idź się leczyć kobieto...

    N.

  • 18. Data: 2011-10-28 01:21:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 20 Paź, 13:46, "Nixe" <n...@n...pl> wrote:

    > Idź się leczyć kobieto...

    http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/patologic
    zna-rodzina-zastepcza-w-polsce

  • 19. Data: 2011-10-28 18:40:35
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
    7g2000yqj.googlegroups.com...

    > http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/patologic
    zna-rodzina-zastepcza-w-polsce

    A dyć mówiłam - idź się leczyć, bo coraz gorzej z Tobą. Większych idiotyzmów
    w sieci nie było?
    Ale oki - skoro ta stronka to dla Ciebie jakaś wyrocznia, to rozumiem, że z
    pozostałymi artykułami też się zgodzisz :>
    Dla przykładu:
    http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/mielismy-
    krakow-czyli-o-tym-jak-sekta-katolicka-rozkrada-pols
    ke
    http://www.himavanti.org/pl/c/artykularnia/osho-rajn
    eesh-chrzescijanstwo-najbardziej-smiertelna-trucizna

    N.