  • 1. Data: 2007-04-06 10:14:51
    Temat: Dziecko za granicą
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Witam
    Chciałbym w wakacje wyjechać z rodzinką za granice kraju (w granicach Uni
    Europejskiej) Ja i żona z tego co wiem możemy jechać na dowód. A nasze
    dziecko ? W nowych dowodach nie ma go wpisanego bo i gdzie ? Jak dziecko
    może przekroczyć legalnie granice ?

  • 2. Data: 2007-04-06 10:19:50
    Temat: Re: Dziecko za granicą
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2007 12:14:51 +0200, m napisał(a):

> [...]
    > Europejskiej) Ja i żona z tego co wiem możemy jechać na dowód. A nasze
    > dziecko ? W nowych dowodach nie ma go wpisanego bo i gdzie ? Jak dziecko

    Wyrób dziecku dowód

  • 3. Data: 2007-04-06 10:44:46
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu m porozsypywal nastepujace haczki:
    Na swoj dowod/paszport
    --
    badzio