  • 11. Data: 2005-12-27 15:36:39
    Temat: Re: Dziecko u fryzjera
    Od: "luke" <l...@o...pl>

    Johnson wrote:

    > Nawet teoretycznie nie ma racji. Art. 14 parg 2 kc.

    Dzięki wam wszystkim za odpowiedź a szczególnie Johnsonowi za wskazanie
    odpowiedniego paragrafu

    Pozdrawiam
    Luke

  • 12. Data: 2005-12-27 15:37:21
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Teoretycznie ma racje, bo dziecko jest nieletnie i fryzjer nie mogl
    zawrzec
    > z nieletnim umowy.

    A jak przyjdzie z kimś dorosłym to w jaki sposób fryzjer ma sprawdzić czy to
    rodzic dziecka? Wylegitymować? Nie ma takiego prawa. A chłopak mógłby
    przyprowadzić znajomego i powiedzieć, że to ojciec :-).

  • 13. Data: 2005-12-27 16:47:14
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:43b15ae7$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): castrol z adresu <j...@w...blumen.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a Ty, nastepnym razem, odpowiedzi na grupie :P

    a niby czemu ,ja czytałem; to Ty jakieś nowe "teoretyczne przepisy"
    wymyślasz
    barakuda

  • 14. Data: 2005-12-27 17:09:17
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    barakuda napisał(a):

    > a niby czemu ,ja czytałem; to Ty jakieś nowe "teoretyczne przepisy"
    > wymyślasz

    Bo przed napisaniem Twego posta, Johnson juz mnie oswiecil ze w
    przypadku uslug typu fryzjer to nie ma zastosowania.

    Podal nawet podstawe prawna i przyznalem sie do bledu :)

    Jacek