  • 11. Data: 2018-07-24 20:30:03
    Temat: Re: Dziecko samo w domu
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    kW dniu 24.07.2018 o 04:09, Animka pisze:
> [...]
    artykuly/lotnisko-w-radomiu-ogłosiło-upadłość-wiadom
    o-kto-przejmie-obiekt/ar-BBKYZVE

    > Na drodze publicznej to samochody jeżdżą. Chodników dla ludzi to tam
    > nie ma?
    Droga publiczna składa się również z chodnika.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 12. Data: 2018-07-24 23:54:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.07.2018 o 11:01, Olin pisze:

    > Medycyna była już wtedy na tyle rozwinięta, że na pogotowiu
    > potrafili wykonać płukanie żołądka i dlatego mogę teraz udzielać się w
    > juznecie.

    Co z kolei powoduje, że piszesz bzdury:)

    Shrek

  • 13. Data: 2018-07-25 03:19:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 20:30, Wiesiaczek pisze:
    artykuly/lotnisko-w-radomiu-ogłosiło-upadłość-wiadom
    o-kto-przejmie-obiekt/ar-BBKYZVE

    > Droga publiczna składa się również z chodnika.

    Coś mi tu nie pasuje.
    Jezdnia to jezdnia. Deptak i chodnik to do spacerowania, a nie
    rozbijania się samochodami.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-07-25 07:00:14
    Od: m <m...@g...com>

    > Jaki jest sens wymieniać? Przecież wystarczy pogrzebać w necie, co
    > dzieci mogą wymyślić. Natomiast pytanie, czy zagrożenie takie da się
    > wyeliminować. Jak 6-cio latek bardzo będzie chciał, to coś wykombinuje,
    > choćby go tuzin osób pilnowało. Stąd ważniejsze jest spowodowanie, by
    > nie chciał, a nie pilnowanie go.

    Jak zaczniesz edukować 6ciolatka czego ma nie robić, to odbierze to jako
    listę ciekawych pomysłów do realizacji kiedy rodzice wyjdą.

    p. m.

  • 15. Data: 2018-07-25 09:24:22
    Od: ń <ń@ń.ń>

    ;-)))))

    -----

  • 16. Data: 2018-07-25 10:49:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 23-07-18 o 19:30, J.F. pisze:

    >Moim zdaniem "Ci się wydaje". Te dzieci od 10 lat, to już mogą się
    >opiekować mniejszymi.

    Masz racje. Co rodzi dalsze pytania - czy mi sie wydaje, czy szkoly
    przetrzymuja dzieci do 10 lat i wymagaja odebrania przez rodzicow ?

> [...]
    >wykombinuje,
    >choćby go tuzin osób pilnowało. Stąd ważniejsze jest spowodowanie, by

    A tu jeszcze musza byc "okolicznosci, ktore stanowia dla niego
    zagrozenie".
    Mieszkanie jest niebezpieczne ?
    No coz, ubezpieczyciel sie zgodzi ...

    Demoralizacja to inny paragraf :-)

    J.

  • 17. Data: 2018-07-25 10:53:27
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.07.2018 o 10:49, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Masz racje. Co rodzi dalsze pytania - czy mi sie wydaje, czy szkoly
    > przetrzymuja dzieci do 10 lat i wymagaja odebrania przez rodzicow ?

    Jeszcze raz - dzieci od 7 lat mogą iść do domu same. Dziecko poniżej 7
    lat musi pójść pod opieką osoby co najmniej 10-letniej.

    MJ

  • 18. Data: 2018-07-25 12:52:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-25 o 10:53, Michał Jankowski pisze:
    pl...

    > Jeszcze raz - dzieci od 7 lat mogą iść do domu same. Dziecko poniżej 7
    > lat musi pójść pod opieką osoby co najmniej 10-letniej.

    Jeżeli rodzic zostawi w szkole takie upoważnienie na piśmie.

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-07-25 14:05:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jeszcze raz - dzieci od 7 lat mogą iść do domu same. Dziecko poniżej
    >7 lat musi pójść pod opieką osoby co najmniej 10-letniej.

    Tylko teraz mi chodzi o szkoly, co to domagaja sie odbioru dziecka ze
    swietlicy.

    Jak widac - do 7 lat, szkoly maja sporo racji, skoro dziecko nie moze
    sie samo po drogach publicznych poruszac.
    (ale akurat do domu moze prowadzic samotny chodnik czy droga
    niepubliczna).

    Ale wydaje mi sie, ze stosuja to nawet do starszych dzieci.

    J.

  • 20. Data: 2018-07-25 14:08:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Coś mi tu nie pasuje.
    >Jezdnia to jezdnia. Deptak i chodnik to do spacerowania, a nie
    >rozbijania się samochodami.

    Droga publiczna sklada sie z jezdni dla samochodow, chodnika, i
    ewentualnie DDR i innych elementow wymienionych w ustawie.

    Chodnik przy takiej jezdni jest czescia drogi, wiec zakaz dzieci
    obowiazuje.

    J.