  • 31. Data: 2023-01-09 16:24:51
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Jan 2023 21:41:47 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale powództwo jest z 2016 roku. I stąd mi wyszło tyle.

    Covid, czy nikomu nie zalezy na dalszym rozwiązywaniu?

    Covid chyba slabo tlumaczy, bo sad powinien sprawe na wokande kiedys
    jednak skierowac ... moze wezwal do uzupelnienia materiału,
    i nikomu sie nie chcialo?

    A moze najpierw odłożył na spód w imie ochrony spolecznej szkoly,
    potem muzyk sie wk*, tymczasowy srodek obie strony zadowalal ... plus
    covid,
    ale szkola zaczela lamac ...

    J.

  • 32. Data: 2023-01-09 16:29:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Jan 2023 13:28:05 +0100, _Master_ wrote:

    > To może zamknąć dzieciaki w gettach z daleka od dzielnic mieszkalnych?
    >
    > ja pier... O czy to bicie piany?
    >
    > Sąd do wypalenia gorącym żelazem a cwaniaczek z kolesiami (bo to pachnie
    > przekrętem) niech sobie pisze na berdyczów.
    >
    > Mieszkam w pobliżu kilku szpitali. mimo że od ulicy mam kawałek to
    > sygnałkaretki się odbija od sąsiedniego bloku. Słychać jakby było za oknem.
    > mam pisać pozwy i z zaprzyjaźnionym sędzią ustawić sobie ileś tam + za
    > każdy przejazd karetki?

    Znajoma tak kiedys mieszkanie kupowała.
    Obok torow kolejowych. Sie pyta, czy nie głosno.
    Posredniczka "nie, nie, cichutko".

    I tu na szczescie przejechal pociag.

    No ale co - pociągów zakazać?
    Samolotom potrafią zakazać ...

    J.

  • 33. Data: 2023-01-09 18:26:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.01.2023 o 16:19, J.F pisze:

    > nad smartfonami.

    A napisałeś to, bo nikt oprócz ciebie nie zrozumiał żartu?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2023-01-09 20:15:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 15:14, Olin pisze:
    > bo młodzież raczej pochylona nad modlitewnikami.

    aktywista?

  • 35. Data: 2023-01-09 20:19:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 14:09, m4rkiz pisze:

    > do normalnie jadących samochodów można się przyzwyczaić, do gówniarzerii
    > drącej mordy, ryczącej przekleństwa i słuchającej na maksa z głośniczków
    > bluetooth polskiego rapu - niekoniecznie

    Ty chyba masz jakąś traumę

    Mi to by było wstyd taki pozew pisać

    Ale skoro taki hołownia robi tak miliony to w sumie...

  • 36. Data: 2023-01-10 02:21:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Znajoma tak kiedys mieszkanie kupowała.
    > Obok torow kolejowych. Sie pyta, czy nie głosno.
    > Posredniczka "nie, nie, cichutko".
    >
    > I tu na szczescie przejechal pociag.
    >
    > No ale co - pociągów zakazać?

    Zakazać to nie, ale nakazać żeby wolniutko. Jak to teraz wygląda z
    szynami bezprzerwowymi?

    > Samolotom potrafią zakazać ...

    Są zdaje się procedury ograniczające hałas. Limity mocy, te sprawy.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2023-01-10 08:06:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 9 stycznia 2023 o 15:14:37 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Mnie dziwi, że ktoś z tego boiska w ogóle korzysta.
    > U mnie na osiedlu też są orlik i boisko przy szkole, a jakoś na nich pusto,
    > bo młodzież raczej pochylona nad modlitewnikami. Fakt, że w tygodniu jestem
    > w robocie, ale po nocy nie wracam, a już w weekendy to spoko powinienem
    > słyszeć jak się drą.

    Facet złożył pozew w 2016.
    Czasy się zmieniają.
    Niby niedawno, ale to był np. tylko rok dojnej zmiany.
    covidu nikt sobie nie wyobrażał.
    A i raptem 6 lat (czy 8) po premierze ajfona (choć steve jobs chyba właśnie wtedy
    przestał innowacjować) i - choć trudno uwierzyć - smarkfony jeszcze nie leżały na
    ulicy (choć ja mam wciąż nexusa 7 2013 kupionego w 2013).
    No i najważniejsze - ew. mordodrzejki to już zupełnie inny zbiór, do modlitewnika
    przyzwyczajany od maleńkości.

    W sumie się nie zdziwię, jak w końcu gość sprawę przegra :>
    Tylko co wtedy z tą karą, będzie musiał oddać?

  • 38. Data: 2023-01-10 09:23:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 09.01.2023 o 20:19, _Master_ pisze:

    > Ty chyba masz jakąś traumę

    Nie, po prostu rodzice mają nowo postawiony 'skejtpark', plac zabaw i boisko z 200m
    od domu.

    Boisko i plac zabaw jest do przeżycia. Ale patusiarnia na skejtparku powoduje odruch
    wymiotny z zażenowania głównie poziomem muzycznym i ilością powtarzanych przekleństw.

    > Mi to by było wstyd taki pozew pisać

    No to nie musisz. Fajne jest to że można, a potem teoretycznie bezstronny sąd oceni
    czy
    prawo zostało złamane.

  • 39. Data: 2023-01-10 11:35:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jan 2023 23:06:06 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Facet złożył pozew w 2016.
    > Czasy się zmieniają.
    > Niby niedawno, ale to był np. tylko rok dojnej zmiany.
    > covidu nikt sobie nie wyobrażał.

    Kiedy ja już na długo przed kowidem już nie widziałem młodzieży na polu
    (zwanym również "dworem"). Nikt nie gra w klasy, dziewczynki nie skaczą
    przez gumę, a chłopaki nie rżną w gałę. Żeby chociaż siedzieli na ławce
    przed blokiem i hałasowali, a tu cicho prawie jak na cmentarzu.

    Nie to żebym się żalił, że za moich czasów było lepiej, ale na pewno
    inaczej. Gdyby 40 lat temu były konsole i smartfony, też pewnie bym się
    alienował. Teraz to podobno nawet dziecko do któregoś tam roku życia nie
    może samo wyjść z domu do piaskownicy, a ja tam latałem po osiedlu zanim
    poszedłem do szkoły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2023-01-10 11:37:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jan 2023 16:19:43 +0100, J.F napisał(a):

    > W ramach WF ?

    Tak, WF zazwyczaj jest po 17 albo w weekendy.

    > nad smartfonami.

    Ja wymiękam.

    --
    uzdrawiam