  • 31. Data: 2014-11-11 23:11:25
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com>

    On 11 Nov 2014 14:48, Andrzej Lawa wrote:

    > Idz do mamusi i poplacz sie.

    Sam se idz tlumoku

  • 32. Data: 2014-11-11 23:44:11
    Od: My <a...@a...com>

    On 11 Nov 2014 22:13, Gotfryd Smolik news wrote:

    > To ja Ci cos przetlumacze na polski.
    > Wiesz co to jest PANSTWO?

    "Panstwo to wielka fikcja, dzieki której kazdy usiluje zyc kosztem
    innych." :-)

    > To instytucja, która rezerwuje sobie monopol na prawo przymusu.
    > I wlasnie sie o nie potknales.

    A nic mi o tym nie wiadomo. Spedzilem juz troche czasu dyskutujac w tym
    watku i nikt jeszcze nie wskazal na jakim konkretnie prawie opiera
    przekonanie, ze nie mam racji domagajac sie mozliwosci skorzystania z
    pewnego prawa. Raczej glupkowate biorac pod uwage, ze od poczatku tylko
    tylko o tym pisze.

    > Trzecia strona medalu (po postawieniu na kancie), to niesmiale
    > pytanie, kiedy zaplanowales sobie ZEPSUCIE samochodu, zeby pasowalo
    > Ci do terminarza. Ale to tak ubocznie (a zlosliwosc pod katem
    > watpliwej skutecznosci argumentu, wzorcowo wystawiajacego na
    > rykoszet).

    Wiec ... jakkolwiek kwestia zepsucia samochodu jest przesadzona bo jest
    on ciagle zepsuty :-) raz to, innym razem cos innego, to kwestia nie
    jest w tym, ze cos sie nagle stalo i nie moge przyjsc do sadu tylko, ze
    wtedy kiedy sie tam udalem nie moglem skorzystac z prawa.

    > Pech.
    > Przymus polega na tym, ze W TYM DNIU nie mozesz.

    Kiedy moge, takie prawo. Nic innego tutaj nie padlo.

    > Chyba, ze istnieje przepis wskazujacy ze sad naruszyl prawo,
    > ale jak dotad taki sie w watku nie pojawil.

    Bzdurzysz. Jesli mowa o ograniczaniu mojego prawa to musi istniec
    konkretny przepis umozliwiajacy to ograniczenie. I moze taki przepis
    nawet istnieje, ale ... no nie padlo.

    > Z przezornosci procesowej, cos co czestu umyka, a trzeba
    > o tym pamietac: prawo sklada sie nie tylko z przepisów, ale
    > równiez tzw. "zasad prawnych".
    > Tlumaczac na polski - "prawo do zamkniecia sadu" nie musi
    > byc zapisane wprost. Chyba, ze istnieje przepis stanowiacy
    > inaczej (ze sad musi byc czynny we wszystkie dni robocze).

    Ja nie mam zadnego powodu by interesowac sie jak dziala sad. Nie na tym
    polega moje prawo.

    > Ale nie zostal dotad przytoczony, jest wiec spora szansa
    > ze nie istnieje, a tym samym np. maly sad moze miec dajmy
    > na to czwartki wolne. "Bo tak". Chyba ze przepis...

    I jeszcze poniedzialki, wtorki, srody, piatki, soboty i niedziele. Ale
    Ty mi powiedz na jakiej podstawie mialoby to ograniczac moje prawo. Bo
    jesli tylko dlatego, ze tak sobie napisales to ... chyba sam rozumiesz

  • 33. Data: 2014-11-12 00:51:48
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-11 23:44, My pisze:

> [...]
    > przekonanie, ze nie mam racji domagajac sie mozliwosci skorzystania z
    > pewnego prawa. Raczej glupkowate biorac pod uwage, ze od poczatku tylko

    Mało tego, że jesteś zbyt głupi by potrafić pójść do sądu w dniu w
    którym on pracuje, to nawet jesteś na tyle głupi że nie potrafisz
    skorzystać z google.

    http://kadry.infor.pl/kadry/indywidualne_prawo_pracy
    /czas_pracy/676512,Dzien-wolny-za-swieto-wypadajace-
    w-sobote-w-2014-roku.html

    A teraz idź i wypłacz sie mamusi

    --
    Sonn

  • 34. Data: 2014-11-12 07:19:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-11 23:10, My pisze:
    > Wez nie pieprz od rzeczy. Poniedzialek, zwykly dzien, nie zadne swieto.

    Sobota też nie święto, a sądy nieczynne.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2014-11-12 08:36:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.11.2014 18:32, My pisze:

    > Nie mam obowiazku czytania ogloszen co zreszta nic nie wnosi do kwestii
    > ograniczenia mojego prawa.

    Twoje prawo nie było ograniczone.

    A czytać faktycznie nie musisz. Podobnie jak w ogóle znać prawa. Ale to
    ciebie nie chroni.

    > Bez urazy, ale jak tak Was czytam to wydajecie sie kompletnym tlumokami
    > :-)

    "Bez urazy", ale jesteś małą, rozwydrzoną kurewką która chce, by każdy
    tańczył jak ty zagrasz. Wypchaj się trocinami, szczylku.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 36. Data: 2014-11-12 09:35:29
    Temat: Re: Dzien roboczy 10 listopada sad zamkniety na cztery spusty
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    -----

  • 37. Data: 2014-11-12 19:13:23
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 09:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
    >

    > -----

    Rotfl tygodnia. A co, może w usenecie używa się komentarzy, listów lub
    e-maili? A może nawet telegramów lub kartek pocztowych?
    Idź się synek doucz najpierw trochę o usenecie i netykiecie usenetowej,
    boś na razie głupi jak ten głąb

    --
    Sonn

  • 38. Data: 2014-11-12 20:34:40
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 07:19, Liwiusz wrote:

    > Sobota tez nie swieto, a sady nieczynne.

    Wniosek ?

  • 39. Data: 2014-11-12 20:46:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 20:34, My pisze:

    > Wniosek ?

    W zwykły dzień sąd też może być nieczynny.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2014-11-12 20:49:40
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 20:46, Liwiusz wrote:

    > W zwykly dzien sad tez moze byc nieczynny.

    W poniedzialek, wtorek, srodek, czwartek, piatek ?