  • 21. Data: 2014-11-11 10:19:33
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-11 10:06, My pisze:
    > Gdybym chcial rozmawiac o swoich problemach i czy mi sie chce czy nie
    > chce to bym o tym rozmawial a mnie chodzi tylko o to, jak skarge zlozyc.

    Normalnie, idziesz dziś do sądu i składasz.

    A potem wracasz do sądu jutro, i składasz też drugą skargę, że dziś nie
    mogłeś złożyć.

    Naprawdę, aby pieniaczyć, trzeba mieć choć trochę oleju w głowie,
    zupełnie się do tego nie nadajesz, chłopie.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2014-11-11 14:17:58
    Temat: Re: Dzien roboczy 10 listopada sad zamkniety na cztery spusty
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Dziś to może zostawić sądowi wezwanie na gwoździu wbitym w drzwi sądu.
    Pytanie:
    Dlaczego stare panny nie mają poczucia humoru?

    -----

  • 23. Data: 2014-11-11 14:19:50
    Od: " acelnószz" <ąćę@łńó.śżź>

    Wskaz przepis.

    -----

  • 24. Data: 2014-11-11 14:35:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-11 14:19, acelnószz pisze:
    > Wskaz przepis.
    >

    > -----

    Wskaż przepis, że ma wskazać przepis.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2014-11-11 14:48:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.11.2014 o 10:06, My pisze:

    > Gdybym chcial rozmawiac o swoich problemach i czy mi sie chce czy nie
    > chce to bym o tym rozmawial a mnie chodzi tylko o to, jak skarge zlozyc.

    Idź do mamusi i popłacz się.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 26. Data: 2014-11-11 16:35:51
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    www.przepisy.pl

    -----

  • 27. Data: 2014-11-11 16:38:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Tylko pisemnie.

    -----

  • 28. Data: 2014-11-11 22:13:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Nov 2014, My wrote:

    > Normalnie. Zaplanowalem sobie tak zycie i nie moge go zmienic bo mi sie
    > sypnie i np. nie naprawie samochodu czy cos tam innego co
    > zaplanowalem w innych terminach.

    To ja Ci coś przetłumaczę na polski.
    Wiesz co to jest PANŚTWO?
    To instytucja, która rezerwuje sobie monopol na prawo przymusu.
    I właśnie się o nie potknąłeś.
    Trzecia strona medalu (po postawieniu na kancie), to nieśmiałe
    pytanie, kiedy zaplanowałeś sobie ZEPSUCIE samochodu, żeby pasowało
    Ci do terminarza. Ale to tak ubocznie (a złośliwość pod kątem
    wątpliwej skuteczności argumentu, wzorcowo wystawiającego na
    rykoszet).

    > Nie nie, ja z tego a nie innego prawa chce skorzystac.

    Pech.
    Przymus polega na tym, że W TYM DNIU nie możesz.
    Chyba, że istnieje przepis wskazujący że sąd naruszył prawo,
    ale jak dotąd taki się w wątku nie pojawił.
    Z przezorności procesowej, coś co częstu umyka, a trzeba
    o tym pamiętać: prawo składa się nie tylko z przepisów, ale
    również tzw. "zasad prawnych".
    Tłumacząc na polski - "prawo do zamknięcia sądu" nie musi
    być zapisane wprost. Chyba, że istnieje przepis stanowiący
    inaczej (że sąd musi być czynny we wszystkie dni robocze).
    Ale nie został dotąd przytoczony, jest więc spora szansa
    że nie istnieje, a tym samym np. mały sąd może mieć dajmy
    na to czwartki wolne. "Bo tak". Chyba że przepis...

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2014-11-11 22:47:52
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-11 16:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tylko pisemnie.
    >

    > -----

    Odpowiada się łosiu POD postem, a nie NAD.

    --
    Sonn

  • 30. Data: 2014-11-11 23:10:29
    Od: My <a...@a...com>

    On 11 Nov 2014 10:19, Liwiusz wrote:

    > Normalnie, idziesz dzis do sadu i skladasz.
    >
    > A potem wracasz do sadu jutro, i skladasz tez druga skarge, ze dzis nie
    > mogles zlozyc.
    >
    > Naprawde, aby pieniaczyc, trzeba miec choc troche oleju w glowie,
    > zupelnie sie do tego nie nadajesz, chlopie.

    Wez nie pieprz od rzeczy. Poniedzialek, zwykly dzien, nie zadne swieto.