  • 1. Data: 2009-05-26 17:20:16
    Temat: Działka z Urzędu Miasta - kilka pytań
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Witam,
    jestem zainteresowany zakupem działki z Urzędu Miasta. Znajduje się ona w
    atrakcyjnym miejscu, lecz posiada 2 zasadnicze wady: dziwnaczny kształt
    utrudniający budowę oraz przebiegające przez nią rury przesyłowe - również
    utrudniające budowę.

    Działka ma dość sporą powierzchnie wynoszącą 1350m2 i chciałbym ją nabyć pod
    warunkiem, że będzie istniała możliwośc budowy dwóch domów na jej terenie.
    Plan działki wygląda następująco
    http://img39.imageshack.us/img39/1031/dzialka.jpg

    Niestety, ale w chwili obecnej nie mogę ustalić, które rury przesyłowe są od
    czego (prąd, woda, gaz, kanalizacja). W informacji przetargowej znajdują się
    informacje o rurach:

    - sieć gazowa
    - sieć energetyczna (czyli już nie rura, a kable ;))
    - kanalizacyjna
    - wodociągowa (fi600, fi110, fi100) oraz w granicy znajdujące się studnie
    tego wodociągu

    Chciałbym zapytać jednak jakie są prawnie wymagane odstępy od rur i kabli
    przesyłowych znajdujących się na terenie działek budowlanych.

    Jak ogólnie oceniacie szanse na postawienie 2 domów na tej działce. W
    częściach, które nie są objęte żadnymi rurami/kablami. W informacji
    przetargowej jest zawarta informacja, iż "Istnieje możiwość wydania decyzji
    o warunkach zabudowy na zasadzie dobrego sąsiedztwa.". Przypominam, iż
    działka ma powierzchnie 1380m2.

    Z góry dziękuję za pomoc i uwagi.

  • 2. Data: 2009-05-26 17:39:14
    Temat: Re: Działka z Urzędu Miasta - kilka pytań
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Dodatkowo mam pytanie - jakie mniej więcej są ceny przekładek rur, np.
    przesunięcie 15m rury o 5m dalej.

  • 3. Data: 2009-05-26 18:00:05
    Od: "melon" <m...@w...pl>

    Przepraszam za tyle postów, ale jeszcze jedno pytanko. Jeżeli wpłacę wadium
    na przetarg (ustny nieograniczony) i nikt prócz mnie nie będzie w nim
    uczestniczył, a nie złożę w nim żadnej oferty - to czy wadium przepadnie czy
    też zostanie zwrócone?

  • 4. Data: 2009-05-26 18:34:12
    Od: "Regand" <r...@w...pl>

    > uczestniczył, a nie złożę w nim żadnej oferty - to czy wadium przepadnie
    > czy też zostanie zwrócone?

    zostanie zwroce.
    z pozostalymi pytaniami nie pomoge.

    pozdrawiam
    Regand

  • 5. Data: 2009-05-26 18:55:37
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Użytkownik "melon" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > decyzji o warunkach zabudowy na zasadzie dobrego sąsiedztwa.".
    > Przypominam, iż działka ma powierzchnie 1380m2.

    Cóż działka jest niewielka a uzbrojenia dużo. Na moje oko to gra nie warta
    świeczki chyba, że to centrum Warszawy.
    Na przebudowę sieci musisz uzyskać zgody i warunki przebudowy od
    właścicieli/władających danymi sieciami oraz własnym staraniem i kosztem
    zrobić przebudowę.
    Co do odstępów to musisz zapewnić pas o szerokości conajmniej 2m na wypadek
    awarii sieci. Szczegółowe odstępy pomiędzy sieciami regulują Polskie Normy.
    A pozatym kościół za płotem i bicie dzwonów co rano oraz "moherowe"
    wycieczki zaglądające w okna :(

    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2009-05-26 18:59:32
    Od: "melon" <m...@w...pl>

> [...]
    > Normy.
    > A pozatym kościół za płotem i bicie dzwonów co rano oraz "moherowe"

    To nie kościół ;-) To dom prezesa ;-)

  • 7. Data: 2009-05-26 18:59:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Maj, 19:20, "melon" <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > o warunkach zabudowy na zasadzie dobrego sąsiedztwa.". Przypominam, iż

    Zapytaj sie lepiej na grupie pl.misc.budowanie

    Pozdrawiam
    Rafal