  • 1. Data: 2002-07-03 20:02:54
    Temat: Działka
    Od: "Jarek" <j...@p...fm>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może udzielić mi odpowiedzi na pytania:
    1. Ile kosztuje przekwalifikowanie działki rolnej na budowlana i jak długo
    może
    trwać?
    2. Czy na działce rolnej przeznaczonej do przyszłej zabudowy można postawić
    domek letniskowy?

    Pozdrawiam:

    Jarek K

  • 2. Data: 2002-07-04 06:16:31
    Temat: Re: Działka
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Ile kosztuje przekwalifikowanie działki rolnej na budowlana i jak długo
    Kosztuje i może potrwać. Koszt zależy od klasy ziemi i jeszcze paru
    czynników.

    > 2. Czy na działce rolnej przeznaczonej do przyszłej zabudowy można
    postawić
    > domek letniskowy?

    Żeby cokolwiek budować nie jest potrzebna "budowlaność" działki ale
    odpowiedni dokument z gminy: warunki zabudowy.
    W Wydziale architektury i czegos tam jeszcze składasz wniosek o wydanie
    warunków (mają druczki do wypełnienia), dołączasz mapkę działki (np. 1:1000)
    i znaczki skarbowe za kilkanaście zł (jeżeli napiszesz, że chcesz budować
    sam dom mieszkalny to bez znaczków). Jak pani w biurze jest miła, to za
    tydzień masz warunki, a jak nie to za miesiąc. ja wczoraj trafiłem na miłą i
    w środę będę miał papier właśnie dla działki rolnej.

    Pozdrawiam Sławek

  • 3. Data: 2002-07-04 11:08:10
    Od: "Jarek" <k...@p...com.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tydzień masz warunki, a jak nie to za miesiąc. ja wczoraj trafiłem na miłą
    > w środę będę miał papier właśnie dla działki rolnej

    A co z pozwoleniem na budowę na takiej działce?
    Można je uzyskać na budowę domu całorocznego?

    Pozdrawiam Jarek