  • 11. Data: 2010-11-13 20:58:36
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp i zatrudnianie rodziny
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-13 21:26, animka pisze:

    > A jak jedna rodzia (ze 4 osoby) "założyła" warzywniak to chyba wszyscy
    > mają taki sam udział?

    Miało być: rodzina.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-11-13 23:01:01
    Od: <s...@a...pl>

    > Naprawdę? Moja mama pracuje u szwagra (brata mojego ojca) i ZUS od razu zrobił
    > z niej osobę współpracującą jak zobaczył to samo nazwisko. O
    ^^^^^^

    Ale to nie ZUS "robi" tylko przedsiębiorca. To przedsiębiorca-pracodawca zgłasza
    do ZUS.

  • 13. Data: 2010-11-14 10:56:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >A jak jedna rodzia (ze 4 osoby) "założyła" warzywniak to chyba wszyscy mają
    >taki sam udział?

    Udzial maja taki, na jaki sie umowia.
    Wtedy wszyscy sa przedsiebiorcami/wlascicielami/wspolnikami, a pytanie
    brzmialo o zatrudnienie na podstawie umowy o prace. A zatem nie mieszaj!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-11-14 15:20:38
    Od: max441 <m...@w...pl>

    Użytkownik s...@a...pl napisał:
    > ^^^^^^
    >
    > Ale to nie ZUS "robi" tylko przedsiębiorca. To przedsiębiorca-pracodawca
    > zgłasza do ZUS.

    Aj tam, czepianie się słówek i skrótów myślowych. Oczywiście wujek
    zgłosił mamę jako pracownika, a ZUS powiedział hola hola przecież to
    jest osoba współpracująca.