  • 1. Data: 2004-09-02 08:59:41
    Temat: Dzialalnosc a kasa fiskalna
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Na jakiej formie opodatkowania zmuszony jestem miec kase fiskalna a na
    jakiej nie musze posiadac kasy?

    pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2004-09-02 15:13:25
    Temat: Re: Dzialalnosc a kasa fiskalna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na jakiej formie opodatkowania zmuszony jestem miec kase fiskalna a na
    > jakiej nie musze posiadac kasy?
    Proponuję do nazwy grupy dołożyć ".podatki". Tam więcej speców siedzi.
    Obowiązek kasy fiskalnej wynika z osiągniętego obrotu, i z tego co wiem, to
    akurat ma luźny związek ze sposobem opodatkowania. Z tym, że na karcie
    podatkowej obrotów nie wykazujesz, więc raczej nie masz szansy przekroczyć
    granicznych.

  • 3. Data: 2004-09-02 19:30:17
    Od: "Ares" <a...@o...pl>

    ale będąc na karcie podatkowej musisz prowadzic dzienną ewidencję sprzedaży,
    lub uslug, w ten sposob wykazesz dopuszczalna wysokosc osiagnietego obrotu w
    skali roku.

  • 4. Data: 2004-09-03 18:18:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ares" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale będąc na karcie podatkowej musisz prowadzic dzienną ewidencję
    sprzedaży,
    > lub uslug, w ten sposob wykazesz dopuszczalna wysokosc osiagnietego obrotu
    > skali roku.

    Teoretycznie tak. Znasz kogoś, kto by w ten sposób wpadł w sidła kasy?